پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

نکاتی درباره بازاریابی نرم افزار

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

نکاتی درباره بازاریابی نرم افزار

۴ بازديد

نکاتی درباره بازاریابی نرم افزار
می بایست بدانید که گسترش نرم افزار چیزی وجود ندارد که بتوانید آن را رها نمائید. شما می بایست به صورت مداوم بر معیار دانلود نرم افزار بوسیله یوزرها و تلاش کلی نرم افزار خویش بررسی داشته باشید. وقتی که نرم افزار شما به یک مغازه نرم افزار شیوه پیدا می نماید، فرصت آن میباشد که بر بهبود بازاریابی نرم افزار خویش متمرکز طراحی اپلیکیشن در مشهد  گردید.
شما میتوانید با برقراری رابطه با متخصصان و منتقدان حوزه کار نرم افزار، از آنان درخواست نمائید تا درباره نرم افزار شما و خصوصیت های آن سخن کرده و نظرشان را مطرح نمایند. همینطور می‌توانید عصر های آزمایشی بدون پول یا این که حتی با درصدی تخفیف از بها معمول را به یوزرها ارائه دهید. ضمن این، می بایست مطمئن گردید که در بخش توضیحات نرم افزار در پلی استور یا این که استورهای دیگر دانلود نرم افزار، توضیح مختصر و مفیدی از آنچه اپلیکیشن شما اعمال میدهد، بنویسید.
نکات مهمی که بایستی در تایپ کردن بخش توضیحات یا این که About this app در پلی استور رعایت نمایید، عبارتند از:

لحن متن در نصیب توضیحات نرم افزار می بایست برای کلیه یوزرها در هر سطح از علم فنی، قابل شعور و بی آلایش باشد.
از تایپ کردن متن های بسیار وقتگیر وخسته کننده دوری کنید.
مشخص و معلوم نمایید بازار مقصود شما چه کسی است.
در هر ورژن از به روز و بسط نرم افزار، خصوصیت های جدیدی را که به نرم افزار اضافه یا این که از آن حذف گردیده است را به طور بدیهی و پر‌نور معین نمایید.
اپلیکیشن اوپن سورس یا این که متن گشوده چیست؟
اپ اوپن سورس قابل انعطاف‌افزاری با کد منبع میباشد که هرکسی می‌‍تواند آن‌را پژوهش، اصلاح و تقویت نماید.
اپلیکیشن منبع گشوده (OSS) قابل انعطاف‌افزاری میباشد که با کد منبع خویش توزیع میگردد و با استعمال از دستمزد مهم خویش آن را برای استعمال، اصلاح و توزیع در دسترس قرار میدهد. کد منبع بخشی از اپلیکیشن میباشد که اکثر یوزرها کامپیوتر هیچ گاه نمی‌بینند. این کد برنامه نویس ها رایانه میباشد، که برای در دست گرفتن طریق خوی یک اپ دست‌کاری می‌نمایند.
نرم‌افزار‌نویسان که به کد منبع دسترسی دارا هستند میتوانند با اضافه کردن به اپلیکیشن، تغییر و تحول آن یا این که اصلاح نصیب‌هایی از اپ که به صحت عمل نمیکنند، نرم افزار را تغییر‌و تحول دهند. OSS به صورت معمول مشمول مجوزی میباشد که به نرم‌افزار‌نویسان اذن میدهد تا برنامه را متناسب با نیاز خویش تغییر و تحول دهند و شیوه توزیع اپ را در اختیار گرفتن نمایند.

اپلیکیشن اوپن سورس اکثر وقت ها ارزان‌خیس ، انعطاف‌پذیرتر میباشد و از ماندگاری بالاتری نسبت به همتایان منحصربه‌فرد خویش شامل است، چون به وسیله یوزرها پیشرفته‌میباشد خیر یک مولف یا این که کمپانی واحد. منبع گشوده به یک تکان و روشی تبدیل شده است که بالاتر از ساخت‌و‌ساز برنامه میباشد. حرکت منبع گشوده از بها‌ها و سبک ساخت و ساز غیرمتمرکز اپلیکیشن منبع گشوده، برای یافتن طرق نو برای حل خطاها در جامعه ها و صنعت های خویش استعمال می‌نماید.
تاریخچه اپ open source
ایده در دسترس قرار دادن مجانی کد منبع در سال 1983 از یک تکان ایدئولوژیکی به صورت غیرقانونی به وسیله ریچارد استالمن، اپ‌نویس در MIT نهاد گذاشته‌شد. استالمن معتقد بود که برنامه می بایست در دسترس اپلیکیشن‌نویسان باشد تا بتوانند آن‌را، با مقصود فهم آن، یادگیری در خصوص آن و بهبود آن، به دلخواه تغییر تحول دهند. استالمن آغاز به نشر کد مجانی پایین مدرک لیسانس خویش، به عنوان جواز همگانی GNU کرد. این رویه و ایدئولوژی نو پیرامون ساخت اپ آیتم به کارگیری قرار گرفت و عاقبت به صورت‌گیری ابتکارعمل منبع گشوده در سال 1998 سبب ساز شد.

تفاوت قابل انعطاف افزارهای اوپن سورس با اشکال دیگر قابل انعطاف افزارها چیست؟
برای ادراک خوب خصوصیت‌های برنامه اوپن سورس و اپلیکیشن کلوز سورس ، ما به مقایسه پنج جنبه اصلی پرداخته ایم:

نرخ‌گذاری، امنیت، حمایت، در دسترس بودن منبع و قابلیت و امکان به کارگیری.

۱) سیاست بها
منبع گشوده اکثر اوقات تحت عنوان نرم افزار سوای هزینه معرفی میگردد. با این هم اکنون، این قادر است هزینه‌های مازاد مانند امداد، سرویس ها مازاد یا این که قابلیت و امکان‌های مازاد را داشته باشد. بدین ترتیب، هنوز هم می‌اقتدار هزینه سرویس ها با OSS را پرداخت کرد. البته برنامه منبع بسته معمولاً یک برنامه مبلغی میباشد. هزینه ها بسته به عدم وضوح اپلیکیشن ممکن میباشد متعدد باشند. بیشتر کمپانی‌ها آزمایشات بدون پول را ارائه می دهند تا خریدار را متقاعد نمایند که برنامه آنان مطلوب میباشد.
۲) امنیت
زمینه امنیت بسیار دعوا برانگیز میباشد چون هر نرم افزار دارنده دو روی سکه میباشد. کد برنامه اوپن سورس به وسیله یوزرها قابل مشاهده ، اشتراک و اصلاح میباشد، به‌این مضمون‌ که هرکسی می تواند کد وخیم را اصلاح نماید، ارتقاء دهد و یا این که تست نماید. اشکالات با‌گاز برطرف می شوند و کد بعد از هر توشه نشر تماماً نظارت می گردد. با این اکنون، به‌برهان در دسترس بودن، کد منبع برای هکرها برای تمرین گشوده میباشد. برعکس، نرم‌افزار منبع بسته تنها به وسیله یک فروشنده قابل اصلاح میباشد. حل اختلال قادر است بسیار بیشتر از مقایسه با OSC باشد. زمانی دفعه به گزینش ایمن ترین برنامه می‌رسد ، جواب این میباشد که هر کدام از آنها مزایا و معایب خویش را داراست. بدین ترتیب، این اکثر اوقات برای کمپانی‌هایی که در یک صنعت خاص شغل می نمایند یک معضل میباشد.
۳) چگونگی حفاظت
با مقایسه جانبداری از برنامه منبع گشوده و منبع بسته ، مبرهن میباشد که CSS دراین باره برنده میباشد. هزینه‌های آن دربرگیرنده آیتم‌ای برای تماس با هواخواهی و اخذ آن در یک روز کاری در بیشتر موردها میباشد. جواب به خیر سازمان یافته و مستند میباشد. برای قابل انعطاف افزارهای اوپن سورس، اینگونه مورد‌ای ارائه نشده میباشد. صرفا مورد‌های دفاع، انجمن ها، مقاله‌ها اثر گذار و یک کارشناس استخدام گردیده، میباشد. با این درحال حاضر، مکان تعجب وجود ندارد که با به کار گیری از اینگونه خدماتی جواب بالایی اخذ نشود.
۴) در دسترس بودن کد منبع
اپ متن گشوده توانگری تغییر و تحول کد منبع را فارغ از هیچ محدودیتی مهیا می‌نماید. یوزرها شخصی میتوانند آنچه را که میخواهند گسترش دهند و از ابداع پیشرفته به وسیله سایر افراد در انجمن یوزرها منفعت‌مند شوند. از‌آنجا‌که کد منبع به راحتی قابل دسترسی میباشد، بسط‌دهندگان اپلیکیشن را توانا می‌سازد تا اپلیکیشن‌های مو جود را بهبود بخشند. اپ منبع بسته محدودیت بیشتری نسبت به برنامه منبع گشوده دارااست چون کد منبع قابل تغییر‌و تحول یا این که مشاهده وجود ندارد. با این درحال حاضر، اینگونه محدودیتی ممکن میباشد به امنیت و قابلیت و امکان اعتقادوباور CSS یاری دهد.
۵) امکان به کار گیری
امکان استعمال موضوعی دردناک از نرم افزار اوپن سورس میباشد. راهنماهای استفاده کننده برای بسط‌دهندگان درج شده میباشد خیر برای یوزرها عامی. همینطور، این راهنماها بر طبق با استانداردها و ساختار نیستند. برای نرم‌افزار منبع بسته قابلیت و امکان به کارگیری یکی محاسن میباشد. مستندات معمولاً به خیر و خوبی درج شده اند و دربردارنده شیوه نامه های مفصلی میباشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.