پنجشنبه ۰۶ اردیبهشت ۰۳

وظایف برنامه نویس اندروید چیست؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

وظایف برنامه نویس اندروید چیست؟

۴ بازديد

نقش های شغلی و مسئولیت های اپلیکیشن نویس اندروید چه میباشند؟
مسئولیت مهم و مهم اپلیکیشن نویس اندروید پیاده سازی و توسعه و گسترش نرم افزار‌های اندرویدی و یکدست‌سازی آنان با خدمت‌های بک اند میباشد. خلال این از پیشرفت دهندگان اندروید انتظار می‌رود تا هماهنگی‌های مایحتاج را با مجموعه‌ها و اشخاص متعدد نظیر مجموعه پیاده سازی، مهندسان و بقیه پیشرفت دهندگان اجرا دهند تا بتوان روی یک سری لایه از زیرساخت نرم افزار به‌طور به طور همزمان عمل کرد.
همینطور، برنامه نویس ها اندروید امکان‌ها و خصوصیت‌های جدیدی را به نرم افزار‌هایی اضافه می‌نمایند که تا قبل از اینً درست شده‌اند و برای بروزرسانی آن ها تغییراتی را انجام می‌نمایند تا کاربرپسندانه‌خیس شوند. این پروسه همینطور دربرگیرنده رفع ایرادها و تجدید بنا کوشش نرم افزار هم می گردد. در غایت، تبدیل شدن به یک اپ نویس ماهر اندروید فرایندی زمان بر دربرگیرنده یادگیری و جست‌وجوی طرز‌های تازه برای اضافه کردن بهینگی بیشتر به مراحل بسط نرم افزار و نظارت این موضوع میباشد که چه گونه می‌اقتدار از فناوری برای بهبود خصوصیت‌ها و امکان‌های طراحی اپلیکیشن در مشهد  نرم افزار خویش استفاده نمود.

تحت عنوان یک اپ نویس اندروید نو‌شغل، می‌اقتدار در بین کار جداگانه (فریلنسری)، عمل در یک شروع‌آپ نوباوه و اشتغال در یک سازمان جاافتاده یک کدام از را تعیین کرد. با وجود این‌که به نظر تمدن کاری هر کدام از این شرایط‌ها با هم تفاوت دارا هستند، نقش‌ها و مسئولیت‌های نرم‌افزار نویس اندروید حدوداً در همگی آن ها شبیه و یکسان میباشد. بعضی از نقش‌های شغلی رایج برای برنامه نویس ها اندروید درپی فهرست گردیده‌اند:
بسط دهنده نرم افزار تلفن همراه
معمار گسترش تلفن همراه
مهندس اندروید
مهندس ارشد توسعه و گسترش تلفن همراه و سیستم‌های درنظرگرفته شده
معیار تقاضا برای اپ نویس اندروید چقدر میباشد؟
هنگامی که اندروید برای نخستین دفعه منتشر شد، بین سیستم ادله‌های رایج گزینه استعمال برای توسعه و گسترش نرم افزار‌های تلفن همراه درجه پنجم را به خویش تخصیص بخشید. ابعاد، با دقت بدین‌که اندروید مزایای اکثری داشت و پلتفرمی متن‌گشوده بود، خیلی زود به مقام شماره یک پلتفرم‌های گوشی رسید. این مسئله مسلماً تقاضا برای برنامه نویس ها مسلط و حرفه ای را بسط داده میباشد.
دستمزد اپلیکیشن نویس اندروید چقدر میباشد؟
معدل حقوق و دستمزد نرم‌افزار نویس اندروید (در سال ۱۴۰۱) فی مابین ۵ تا ۲۰ میلیون تومان متغیر میباشد. در واقع میانگین درآمد نرم‌افزار نویس ارشد اندروید به طور تقریبً در بین ۱۶ تا ۲۰ میلیون و میانگین درآمد نرم افزار نویس نو‌عمل اندروید فی مابین ۵ تا ۸ میلیون تومان میباشد. بایستی بدین نکته دقت داشت که‌این مقادیر مرتبط با مجال تدوین و مهیا‌سازی این نوشته ی علمی میشوند و ممکن میباشد در آجل تغییر و تحول نمایند. به‌طور کلی معیار درآمد و حقوق و دستمزد نرم‌افزار نویس اندروید نیز همچون بقیه مشاغل حوزه اپلیکیشن نویسی به دست اندرکاران مختلفی بستگی دارااست و یکی‌از مهم ترین آنان سطح مهارت، تجارب و سوابق کاری نرم افزار نویس اندروید میباشد.
برنامه نویس ها اندروید در موضع‌های شغلی گوناگون و در کمپانی‌های مختلفی عمل می‌نمایند. آنان ممکن میباشد عضوی از گروه اپ نویسی درون کمپانی باشند یا این که تحت عنوان پیمانکار یا این که فریلنسر جدا فعالیت نمایند. برخی از دیگر مواقعی که در معیار درآمد و دستمزد نرم افزار نویس اندروید اثرگذار میباشند، دفتر کار و شرکتی میباشد که اشخاص در آن استخدام گردیده‌اند.
برنامه نویس ها اندروید در هفته یک سری ساعت شغل می‌نمایند؟
به صورت کلی پیشرفت دهندگان اندروید به‌طور معدل ۴۰ ساعت در هفته درگیر به عمل می باشند. بعضا از کمپانی‌ها نیروی کار را موظف به حضور در دفتر می‌نمایند. در حالی که ساعتها کاری در بقیه کمپانی‌ها انعطاف‌پذیر میباشد و حتی کارگر می توانند دورکاری نمایند. معمولاً در اکثری از کمپانی‌ها موقعیت کاری برای نصیب‌های فنی مشتمل بر برنامه نویس ها و گسترش دهندگان خوب میباشد و مزایای بیشتری برای متخصصین فنی نسبت به بقیه واحدها در لحاظ گرفته می‌گردد.

برنامه نویس ها اکثر وقت ها هنگام تکثیر نرم افزار تازه یا این که مجاورت دیگر سررسیدها اضافه‌کاری می‌نمایند و ساعت ها شغل هفتگی آنان برخیً به ۶۰ ساعت هم می رسد. همینطور در حالتی که که نقص‌ خاصی وجود داشته باشد و برای مثالً اپلیکیشنی از شغل بیوفتد یا این که نقض داده‌ها فیس دهد، نیاز به اضافه‌کاری در طی هفته و حتی انتها هفته‌ها بوجود خواهد آمد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.