شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

چرا برنامه نویس اندروید شویم؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

چرا برنامه نویس اندروید شویم؟

۴ بازديد

چرا نرم‌افزار نویس اندروید شویم؟
اندروید پلتفرمی ایده‌آل محسوب می‌شود، چرا‌‌که نیاز به تجربیات فنی خیلی زیاد ندارد و این منجر می گردد نرم‌افزار‌نویسانی که مهارت‌های مختلفی دارا هستند بتوانند در حوزه نرم افزار نویسی اندروید دارای تخصص شوند. تعداد نرم افزار‌های ارائه گردیده در دکان گوگلی پلی (Google Play) به ۳ میلیون میرسد. اکثر این نرم افزار‌ها بدون پول یا این که بسیار ارزان ارزش میباشند. ضمن این مورد ها، به‌دنبال بعضا از دیگر مزایای تبدیل شدن به اپ نویس اندروید حرفه ای ارائه طراحی اپلیکیشن در مشهد  گردیده‌اند.
مزایای اپلیکیشن نویس اندروید شدن چه می‌باشند؟
درآمد بالا، هیجان انگیز بودن شغل و وجود زمان‌های شغلی گوناگون، فقط بعضی از مزایای کار در قضیه اپلیکیشن نویسی اندروید و تبدیل شدن به یک نرم افزار نویس اندروید حرفه ای به اکانت می آیند. در‌این نصیب برای پر‌نور‌خیس شدن این مورد که چرا اپ نویس اندروید شویم، بعضی از دیگر مزایای تبدیل شدن به گسترش دهنده اندروید درپی گستردن داده شد‌ه‌است.

مقرون به صرفه و پهناور خیس بودن بازار نرم افزار های اندرویدی برای استحصال و امور
زمانی که حصول و امور تصمیم می گیرند نرم افزار جدیدی را منتشر نمایند، اپ نویسی اندروید و تشکیل داد نرم افزار‌های اندرویدی مقرون‌به‌صرفه میباشد. همینطور دسترسی و دامنه خوب و کبیر‌تری برای نرم افزار‌های اندرویدی وجود دارااست. به همین برهان، زمان‌های شغلی بیشتری برای برنامه نویس ها اندروید وجود داراست.

معدود هزینه خیس بودن کل جنبه های روند تشکیل داد نرم افزار اندروید نسبت به بقیه سیستم دست اندرکاران
یکی از دیگر از مزایای تعیین بستر اندروید در قبال بقیه سیستم استدلال‌ها برای اپ نویسی این میباشد که در اندروید به کار گیری از SDKها یا این که به عبارتی باکس ابزارهای توسعه و گسترش اپلیکیشن تماماً بدون‌پول و سوای هزینه میباشد؛ یا این که نیازی به پرداخت هزینه هر ساله تحت عنوان یک طراح نیست. با وجود این‌که فرآیند اپ نویسی اندروید مشمول صرف هزینه‌هایی برای صدا، امکانات، ساخت‌و‌ساز موادسازنده گرافیکی و کدنویسی میشود، ولی همچنان بسط اندروید نسبت به پیاده سازی نرم افزار برای سیستم برهان‌های دیگر ارزان‌خیس کل می گردد.

در اندروید می‌اقتدار تشکیل داد نرم افزار‌های تعاملی و آزمایش برنامه را حدوداً با استعمال از هر دستگاهی اجرا اعطا کرد و در فیض سرمایه‌گذاری بسیار معدود‌تری ما یحتاج خواهد بود و رجوع و برگشت سرمایه بیشتری نتیجه ها شود.
پذیرش و استقرار سریع و یک روزه نرم افزار های اندروید در مغازه گوگل پلی
بعد از آنکه نرم افزار‌های اندروید ساخته و آزمایش می گردند، پذیرش و استقرار آنان در دکان گوگل پلی حدوداً یک روز بیشتر مجال نمی‌موفقیت. این منجر می‌گردد که پروسه بسط و استقرار برای برنامه نویس ها اندروید بسیار سهل‌خیس باشد.

تطبیق پذیری و چندکاره بودن اندروید برای نرم‌افزار نویسی گوشی
اندروید مورد‌ای تطبیق‌پذیرتر برای نرم افزار نویسی و توسعه و گسترش نرم افزار محسوب می‌شود، چرا‌‌که قابلیت و امکان مقصود قرار دادن پلتفرم‌های دیگری مثل Symbian و اوبونتو هم بوسیله اندروید آماده شد‌ه‌است. کاتلین لهجه قانونی نرم افزار نویسی اندروید به حساب میآید که بوسیله کمپانی گوگل ایجاد شده است؛ با به کارگیری از کاتلین می‌قدرت نرم افزار‌هایی را بسط اعطا کرد که روی سیستم دلیل‌های دیگری مثل ورژن دسکتاپ iOS هم قابل انجام می‌باشند.
انعطاف پذیری اندروید برای سفارشی سازی نرم افزار های تشکیل‌شده
تمامی برنامه نویس ها تلفن همراه میخواهند اپلیکیشنی که میسازند دارنده تجهیزات متفاوت و انعطاف‌پذیر باشد. به جهت متن‌گشوده بودن اندروید، برنامه نویس ها می توانند نرم افزار‌های اندروید را سفارشی‌سازی نمایند و قابلیت گنجاندن امکان‌ها و کارکردهای ما یحتاج یوزرها وجود داراست.
مورد نیاز میباشد قبل از جواب بدین پرسش که به چه شکل اپلیکیشن نویس اندروید شویم به‌طور مختصر بدین زمینه پرداخته گردد که چه اشخاصی میتوانند اپلیکیشن نویس اندروید شوند و آیا تبدیل شدن به توسعه و گسترش دهنده اندروید مشقت بار میباشد؟
چه کسی میتواند نرم‌افزار نویس اندروید گردد ؟
پیشرفت و اپلیکیشن نویسی اندروید دیده‌انداز شغلی تخت‌گاز در درحال حاضر رشدی محسوب میشود، چرا‌‌که در مقایسه با بقیه پلتفرم‌های نرم‌افزار نویسی تلفن همراه، نقشه رویه تبدیل شدن به یک نرم افزار نویس اندروید پیروز نسبتاً هموارتر و سهل‌خیس میباشد. در حالتی‌که که درکی ابتدایی از طرز کارایی نرم افزار‌ها وجود داشته باشد، به کار گیری از یک عصر آموزشی اپ نویسی اندروید به اشخاص یاری خواهد کرد تا مهارت‌های خویش را افزایش دهند و به طور تخصصی بر پیشرفت نرم افزار‌های اندرویدی متمرکز شوند.
براین اساس، هر اپ نویس تازه کار که گروه‌ای از مهارت‌های اول و گرایش به برتری در تشکیل داد اپ‌ها را با به کار گیری از اندروید داشته باشد، میتواند به یک گسترش دهنده چیره اندروید تبدیل خواهد شد، چون منحنی یادگیری اپلیکیشن نویسی اندروید هموار و معدود‌عمق میباشد. فعلا مجال آن فرا رسیده میباشد تا به‌طور جامع جواب این پرسش اصلی و مهم ارائه خواهد شد که چه گونه نرم افزار نویس اندروید شویم ؟
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.