پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

معرفی زبان نرم‌افزار نویسی جاوا در پیاده سازی نرم افزار اندروید

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

معرفی زبان نرم‌افزار نویسی جاوا در پیاده سازی نرم افزار اندروید

۴ بازديد

معرفی گویش نرم‌افزار نویسی جاوا در پیاده سازی نرم افزار اندروید
برای تشکیل داد یک نرم افزار اندروید، اولی قدم و هم اینگونه یکی مهم‌ترین قدم ها، تعیین شایسته ترین گویش نرم‌افزار نویسی اندروید میباشد. درصورتی که شما در مورد گویش نرم افزار نویسی اندروید تدبیر بدون نقص داشته باشید و گونه های کدها و کدنویسی ها را با آن لهجه آموخته باشید، دشواری های پیاده سازی یک نرم افزار اندروید از مسیر خط مش شما طراحی اپلیکیشن در مشهد  برداشته گردد.

شایسته ترین و مطلوب ترین گویش اپ نویسی برای نرم افزار های اندروید،‌ لهجه اپلیکیشن نویسی جاواست. در‌این نوشته‌علمی قصد داریم در ارتباط با گویش اپ نویسی جاوا در پیاده سازی نرم افزار اندروید اطلاعاتی را ذکر کنیم و شما‌را با مطلوب ترین لهجه نرم افزار نویس اندروید آشنا کنیم.
لهجه نرم‌افزار نویسی جاوا Java
همانگونه که گفته شد، پیاده سازی نرم افزار اندروید، با تعیین گویش نرم افزار نویسی شروع می شود و اولی و دوستداشتنی ترین گویش اپلیکیشن نویسی اندروید، لهجه نرم‌افزار نویسی جاواست. چون این لهجه، گویش قانونی اپلیکیشن نویسی اندروید میباشد و گوگل، بیشترین جانبداری از این لهجه را می نماید. اینک، لهجه مصرف شده در اکثر نرم افزار هایی که در گوگل پلی وجود دارا هستند، لهجه اپ نویسی جاواست.

گویش نرم‌افزار نویسی جاوا را Sun Microsystems در سال ۱۹۹۵ منتشر نموده است. این گویش کاربرد های متعددی در بخش های متعدد نرم‌افزار نویسی اندروید داراست. کدهای جاوا به وسیله یک ماشین مجازی روی دستگاه ‌های اندروید تعبیر و اعمال می شوند.

معایب گویش اپلیکیشن نویسی جاوا
ولی ایراد اساسی که لهجه نرم افزار نویسی جاوا داراست، عدم وضوح آن میباشد که به یک بازدارنده تعالی برای افرادی که می‌خواهند اپلیکیشن نویسی اندروید را استارت نمایند، تبدیل گردیده‌است. برای اشخاصی که برای نخسین بار به سراغ کد نویسی اندروید میروند، بایستی آغاز شناخت های ما یحتاج را با گویش نرم‌افزار نویسی جاوا داشته باشند که‌این موجب میشود در کنار درایت های مورد نیاز درباره اپلیکیشن نویسی اندروید، آغاز درباره لهجه اپ نویسی جاوا داده ها بدون نقص را پژوهش نمایند و فرا بگیرند.
جاوا دوست داستنی ترین لهجه نرم افزار نویسی اندروید
این لهجه با تمامی ی این ها، یک کدام از شایسته ترین گویش هاست چون با این گویش می اقتدار یک کد منزه (Clean Code) را نوشت به همین برهان میباشد که دوست داستنی ترین گویش نرم افزار نویسی اندروید میباشد. به علاوه این لهجه، یکی‌از وسیع‌ ترین گویش‌ های نرم افزار نویسی اندروید در جهان میباشد که به طور تقریب تمامی کاره میباشد. با این اکنون، لهجه نرم افزار نویسی جاوا، دوست داستنی ترین گویش اپلیکیشن نویسی اندروید دربین برنامه نویس ها میباشد.

گویش اپلیکیشن نویسی جاوا، در یک سری سال اخیر نیز، گسترش هایی داشته میباشد و در واقع توانمند خیس شد‌ه‌است. خصوصیت‌هایی مانند طراح بصری و سیستم پیشنهادات جدیدا به گویش نرم افزار نویسی جاوا اضافه گردیده اند. این مفاد سبب ساز می‌گردد پردازش یکنواخت‌ خیس و روشن‌ خیس باشد. این گویش با کلیه ی ابهام هایی که داراست، برای پیاده سازی و تشکیل داد یک نرم افزار اندروید، شایسته ترین تعیین میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.