شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

بازاریابی اپلیکیشن چیست؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

بازاریابی اپلیکیشن چیست؟

۵ بازديد
اپ مارکتینگ یا بازاریابی اپلیکیشن، به فرآیندی گفته می شود که طی آن یک برنامه، افراد را به سمت خود جذب کرده و در راستای اهداف خود نگاه می‌دارد. طبق این روش، مشتریان از نرم افزار‌های کاربردی متفاوت طراحی اپلیکیشن در مشهد  به کارگیری کرده و درپی داشتن دنیایی نو در مسئله تکنولوژی، به به کار گیری از اپلیکیشن ادامه می‌دهند. به عنوان مثال در صورتیکه شما نیاز به یک نرم‌افزار نرم افزار‌ریزی دارید، باید بدانید که در چه تارنما‌هایی در پی آن گشته و از طریق چه درگاه‌هایی آن را برای خود پیدا نمایید. این موضوع از سمت دیگر، سبب میگردد تا شرکت‌های تبلیغاتی و افراد فعال در حوزه اپ مارکتینگ، بدانند که بهترین گزینه برای کار آن‌ها کدام هست و روش‌ را برای کشف نرم‌افزار برای سایرافراد باز کند. سایت‌های معتبر و مغازه‌های اینترنتی مشخصی برای دانلود کردن نرم‌افزار‌های مختلف وجود دارد. بهترین راه و روش برای تبلیغ یک برنامه و جاری ساختن بازاریابی آن، این هست که برنامه تا حد ممکن در کلیه این دکان‌ها قابل دسترس باشد. وقتی که مشتریان و متقاضی ها، متوجه شوند که برای دانلود نرم افزار شما نیاز است تا از فروشگاهی به سایتی دیگر بروند، احتمال پشیمان شدن آنان نیز بسیار زیاد خواهد بود. رابط کاربری مناسب تاثیر بسیار زیادی را در جذب مخاطب خواهد داشت. بسیاری از تبلیغات برنامه‌های مختلف، در لا به لای حرف‌های خود به این مورد اشاره می‌کنند که اپلیکیشن‌ آنها از رابط کاربری بسیار نه بهره‌مند بوده و همگی افراد، می‌توانند به راحتی از آن استعمال کنند. اهمیتی ندارد که اپلیکیشنی کاملا اختصاصی و پیشرفته را برای خود در لحاظ گرفته‌اید یا خیر، در هر حالتی عالی هست تا یک رابط کاربری سهل وآسان برای برنامه خود انتخاب فرمائید. اکثری از مشتریان و اشخاصی که به نصب یک نرم‌افزار می‌پردازند، با گذشت زمان از برنامه خسته شده و همت می‌کنند تا نیازهای خود را در فضاهای دیگری برآورده سازند. درین مواقع، امکانات اپلیکیشن، ساده بودن دور و اطراف کاربری، زیبایی و جذابیت بصری و بسیاری از کارداران دیگر، می‌توانند به ما در نگه داشتن مخاطبین امداد کرده و از ریزش تعداد استعمال‌کننده‌ها، پرهیز کند. خوشبختانه بلندمرتبه بودن دنیای اینترنت باعث شده تا ما طرق مختلفی را برای تبلیغ کردن اپ خود داشته باشیم. این موضوع به نوعی می‌تواند به ما ایده‌های خلاقانه زیادی در قضیه تبلیغات الهام کند. یک کدام از بهترین روش‌های تبلیغ اپ، داشتن یک شیت یا وبلاگ رسمی و معتبر خواهد بود. یکی از مهم ترین اصول بازاریابی در هریک‌ای، مربوط به استفاده کننده غرض خواهد بود. در حالتی که شما به عنوان یک فرد مسئول در مسئله اپلیکیشن مارکتینگ، شناخت درستی از کاربر هدف خود نداشته باشید، نمی‌توانید تبلیغ درستی را اعمال داده و دراین مورد، موفقیت خاصی استخراج نمائید. بخش اعظمی از عده ای که در مورد مارکتینگ اپ شغل می‌کنند، علاقه‌ای به پژوهش و تحقیق کردن دیگر برنامه‌های مشابه ندارند و به همین ادله، ضربه‌های اکثری را به طور ناخواسته به کار خود وارد می‌کنند. شما می‌توانید با بازدید و تحقیق دیگر اپلیکیشن‌های مشابه و رقبای بعدی خود، از مشکلات و معدود کاری‌های آنها درس گرفته و به‌این شکل، برنامه خود را قدم به قدم به ایده آل ذهنی خود نزدیک نمائید. طراحی لندینگ پیج برگه لندنیگ، به بخش اول و ویترین هر وب سایت گفته می شود. این ورقه اولی چیزی هست که مخاطب با آن مواجه می شود و بدین شکل، از اهمیت بخش اعظمی بالایی شامل است. شما میتوانید با طراحی یک لندینگ مناسب، مشتریان را در نگاه اول عاشق تارنما و نرم‌افزار خود فرمائید. قرار دادن اپ در بازار، گوگل پلی و … همانگونه که در بخش‌های قبلی به‌این مورد اشاره شد، عالی می‌باشد تا اپ خود را در همه وبسایت‌ها و دکان‌های معتبر قرار دهید. اینگونه مشتریان می‌توانند به وارفته‌ترین شکل ممکن به نرم‌افزار شما دسترسی داشته و آن را دانلود نمایند. تبلیغ نرم‌افزار در شبکه های عمومی شبکه‌های اجتماعی یک کدام از بهترین قضیه‌های تبلیغاتی در عصر جدید محسوب می گردند و شما میتوانید به راحت‌ترین شکل ممکن با به کارگیری از آنها، نرم‌افزار‌ها و اپلیکیشن‌های خود را تبلیغ کرده و مشتریان زیادی را بدین وسیله به سمت خود جذب فرمایید. اعتنا نمائید که دانستن اصول تبلیغ در اینستاگرام، کمک زیادی به ما در جذب مشتری خواهد کرد. به چه شکل همت بازاریابی اپلیکیشن را اندازه‌گیری کنیم؟ معیارهای متفاوتی برای اندازه‌گیری و احتساب همت یک برنامه وجود داراست که شما می‌توانید به کمک آنها، واحد سنجش موفقیت اپلیکیشن‌های تبلیغاتی خود را اندازه‌گیری کرده و راجع‌به بسط آن، کارایی فرمایید. در واقع شما باید از شاخص‌های کلیدی کارایی (KPI) به کارگیری نمایید و با شاخص‌های معلوم شده معیار رسیدن به هدف را در بعدازظهر‌های زمانی مشخص و معلوم اندازه گیری و با بعدازظهر گذشته نیز مقایسه نمائید. از جمله در حالتی که برنامه مارکتینگ را در فروردین ماه آغاز کرده‌اید و قصد دارید تا نقطه پایان اردیبهشت ادامه دهید، بایستی میزان تحقق مقصود که در واقع تعداد جذب مشتری هست را در‌این دو ماه با دو ماه قبل از آن مقایسه نمایید تا کوشش بازاریابی برنامه خود را بسنجید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.