پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

ایجاد ای‌بوک در Adobe InDesign

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

ایجاد ای‌بوک در Adobe InDesign

۸ بازديد

دیدگاه ساخت ای‌بوک در Adobe InDesign

ای‌بوک
ای‌بوک

تا هم اکنون گردیده که بخواهید طرح‌های InDesign خویش را به راحتی به ای‌بوک تبدیل فرمایید؟ اجرا این فعالیت با داشتن دانش کافی، بسیار بی آلایش میباشد. درین یادگرفتن سه نحوه متفاوت را رسیدگی میکنیم که به امداد آنان میتوانید با‌گاز طرح‌های خویش را به PDF یا این که EPUB های تعاملی که فراهم اشتراک‌گذاری یا این که فروش آنلاین‌اند، تبدیل طراحی اپلیکیشن در مشهد  فرمایید.
برای هدف ها گوناگون، پوسته‌های ای‌بوک متناسبی وجود دارااست. PDF تعاملی فقطً یک پوسته EPUB وجود ندارد البته به راحتی می شود آن را با دیگر افراد به اشتراک گذاشت و دربرگیرنده ارکان تعاملی‌ست که آن را از EPUB استاندارد متمایز می‌نماید. اکثر eReader ها، تبلت‌ها، لپ‌تاپ‌ها ، تلفن‌ها و کامپیوترها – البته خیر همگی آنان – میتوانند PDFهای تعاملی را بخوانند.
با این اکنون، در‌صورتی‌که می خواهید ای‌بوک خویش را از روش یک کدام از مغازه‌های آنلاین مهم مانند مغازه Amazon Kindle Store یا این که Google Play بفروشید، این بازارها اکثر اوقات شما‌را مکلف به تنظیم ای‌بوک در پوسته EPUB (نشر الکترونیکی) می‌نمایند. دو سبک EPUB وجود دارااست – reflowable layout و fixed layout – که در نصیب دوم فراگیری به ساخت و ساز هیبت سبک اولیه می پردازیم. ولی نخستین بیاید ببینیم که چطور میتوانید مدرک InDesign خویش را به PDF تعاملی تبدیل فرمائید.
۶ نکته سریع در مدیر نشانی اینترنتی
برای امداد به شما در وصال به صندوق ورودی خالیچه یک گواهی کتاب وقت گیر توی InDesign تولید کرده باشید و چه یک گواهی کوتاه تعدادی ورقه‌ای، مراحل شغل حدوداً یکسان میباشد تنها با اعتنا به ورژن اپلیکیشن InDesign که استعمال میکنید ، تفاوت‌های کوچکی وجود دارااست (در‌این نوشته‌ی علمی از InDesign CS6 مصرف شده.)
همینطور می‌توانید دسته‌ای از پوسته‌های سهل و آسان برای دستکاری ای‌بوک را در GraphicRiver بیابید که در‌صورتی‌که در نشر الکترونیک مبتدی می باشید، کمکتان می‌نمایند. یا این که این لیست شگفت‌انگیز از پوسته‌های بدردبخور نشر الکترونیکی برای Adobe InDesign را نظارت نمائید.

۲ تا از شایسته ترین الگوهای تکثیر الکترونیکی InDesign (مجلات دیجیتال و کتاب‌های الکترونیکی)
۱٫ چطور از مدرک InDesign خویش، یک کتاب الکترونیکی PDF تعاملی خروجی بگیریم
PDF های تعاملی افترا قابلیت می دهند طرح اساسی مدرک InDesign خویش را یار با تعیین فونت، پوسته‌بندی متن و به عبارتی محتوای مهم خویش مراقبت نمائید. همینطور میتوانید با پیوند‌های پیوندی، ارجاع متقابل به صفحه ها دیگر، فیلم و جلوه‌های جابجایی کاغذ، به آن قابلیت و امکان تعامل هم اضافه فرمایید.
پیش از ادامه عمل و خروجی به دست آوردن، فرآیند افزودن یک مثال از تعامل به گواهی InDesign خویش را مرور میکنیم.
قدم اولیه
می خواهیم به‌این ورقه (ورقه ۶)، یک پیوند متقابل و قابل‌کلیک اضافه کنیم که خواننده را مستقیماً به شیت ۱۰ کتاب الکترونیکی غالب شود. پیش از اینً با کلیک راست (برای Windows) یا این که در اختیار گرفتن-کلیک (برای Mac) و گزینش Interactive> New Hyperlink یک هایپرلینک معمولی به متن بالا اضافه کرده‌ایم – در تصویر پایین با رنگ نارنجی رنگ مشخص و معلوم شد‌ه‌است. برای انجام یک ارجاع متقابل (cross-reference) می توانیم از روند مشابهی استعمال کنیم.
متنی را که میخواهید تحت عنوان ارجاع متقابل خویش به کارگیری نمایید، هایلایت فرمایید. احیاناً بخواهید رنگ متفاوتی به کارگیری نمائید (Window> Color> Swatches) تا برای خواننده پر‌نور خواهد شد که‌این یک متن قابل کلیک میباشد.
در حالی که متن هنوز هایلایت میباشد این‌طور شغل فرمایید:
(Click Windows) یا این که Control-Click (Mac) > Interactive > New Hyperlink Destination
توی این پنجره گشوده گردیده در ابتدا، Page را از منوی Type گزینش فرمائید. در تحت Page، ورقه‌ای را که می خواهید کتاب الکترونیکی تا آن شیت به جلو پریدن نماید، گزینش نمایید؛ از جملهً در این مکان شیت ۱۰٫
درضمن می توانید پیکربندی غلو برگه مقصد را مشخص و معلوم نمایید. Fixed معمولاً انتخابی منطقی میباشد، البته بسته به ترجیح خویش می توانید زوم را به صورت خاص تهیه و تنظیم فرمائید. روی OK کلیک فرمائید تا ارجاع متقابل انجام خواهد شد و به گواهی InDesign برگردید.قدم دوم
بعداز مهیا سازی عنصرها تعاملی خویش، مانند پیوندهای پیوندی و ارجاعات متقابل، میتوانید از سندتان یک PDF تعاملی خروجی بگیرید.
به مسیر File> Export بروید. اسم مطلوب برای کتابتان گزینش فرمائید و آن را در فولدر‌ای که به راحتی میتوانید پیدایش فرمایید، ذخیره نمایید. از منوی( Format ، Adobe PDF Interactive) را گزینش کرده و روی Save کلیک نمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.