پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

از ایده اپلیکیشن خویش مراقبت فرمائید.

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

از ایده اپلیکیشن خویش مراقبت فرمائید.

۷ بازديد

۸- از ایده اپلیکیشن خویش مراقبت فرمائید.
پناه از ایده نرم افزار خویش برای دوری از سرقت کردن یا این که نسخه برداری‌کردن مضمون‌ شما به وسیله بقیه افراد بسیار اساسی میباشد. برای مراقبت از مالکیت معنوی خویش روند پایین را در  طراحی اپلیکیشن در مشهد حیث بگیرید:

اشتراک‌گذاری انتخابی
در زمینه ی به اشتراک‌گذاشتن ایده نرم افزار خویش با سایرافراد، به خصوص در فرآیند نخستین، محتاط باشید. داده ها حساس را تنها برای اشخاص گزینه اعتمادی که قراردادهای عدم فاش (NDA) را امضا کرده‌اند، فاش فرمایید.

از NDA به کار گیری فرمائید.
هنگام به اشتراک‌گذاشتن ایده نرم افزار خویش با شرکای بالقوه، گسترش‌دهندگان یا این که سرمایه‌گذاران، مدام از NDA استعمال نمایید. NDA به صورت رسمی به طرفین بامسئولیت می گردند که سری بودن جزئیات اپ شمارا نگهداری نمایند.

نشانه تجاری اسم بیزنس شما
برای ساخت‌و‌ساز مالکیت رسمی و پرهیز از به کار گیری دیگر افراد از اسم‌ها یا این که لوگو شبیه، اسم نرم افزار و لوگو مارک خویش را تصویب و نشانه تجاری فرمائید.

نسخه برداری‌رایت ایده شما
برای خصوصیت‌های اختصاصی، موادتشکیل دهنده پیاده سازی و کد نرم افزار‌تان حق تکثیر اخذ نمایید. مدد از اسکن‌رایت ضمانت می‌نماید که سایر افراد نتوانند مالکیت معنوی شما‌را تکرار نمایند یا این که به آن تجاوز نمایند.

با تعقیب کردن این روند، میتوانید ایده نرم افزار خویش را به یک نرم افزار چیره تبدیل فرمائید. به خاطر داشته باشید که مراحل گسترش نرم افزار برای هر نرم افزار مخصوص میباشد و تطبیق این فرایند با حالت خاص شما بسیار اصلی میباشد. با اپ‌ریزی ظریف، مطالعه و ایفا، ایده نرم افزار شما می تواند به حقیقت تبدیل گردد و اثر مثبتی بر بازار بگذارد.

مطلوب برای شما: رسیدگی استراتژی های بازاریابی پیش از ورود به دنیای نرم افزار برای توفیق در بازار
در حال حاضر، بیایید به نکات خاصی برای راه اندازی نرم‌افزار‌ها در تیم‌بندی متفاوت بپردازیم.

فعال‌سازی اپلیکیشن‌های بازی
اپ‌های بازی یک مجموعه‌بندی دوست داستنی و رقابتی میباشند. برای متمایز شدن و جذب یوزرها، استراتژی‌های ذیل را در لحاظ بگیرید:

کاربر غرض خویش را فهم و شعور فرمائید.
صنعت بازی متنوع میباشد، براین اساس شناسایی مخاطبان مقصود ضروری میباشد. آیا در حالا بسط یک بازی بی آلایش برای گیمرهای ساده یا این که یک بازی مشقت بار برای گیمرهای منحصر می باشید؟ شعور ترجیحات و عادات بازی مخاطبان به شما امداد می‌نماید تا پیاده سازی و خصوصیت‌های اپ خویش را تهیه نمائید.

روی تجارب کاربری تمرکز فرمایید.
در اپ‌های بازی، تجربیات‌کاربری نقش مهمی در جذب و مراقبت بازیکنان دارااست. مطمئن گردید که بازی شما دارنده در دست گرفتن‌های بصری، گرافیک مطلوب، گیم‌پلی دیدنی و سعی جاری میباشد. بازی خویش را به صورت وسیع تست نمائید تا هرگونه باگ یا این که اشکالی را که ممکن میباشد بازدارنده تجارب مخاطب گردد را از دربین ببرید.

اجرای استراتژی‌های استخراج‌درآمد
استراتژی‌های استحصال‌درآمد را گزینش نمائید که یکدست زبده بازی مخلوط شوند. ضمن خریدهای داخل‌اپلیکیشن‌ای و تبلیغات، به‌روزرسانی‌هایی که به بهبود بازی یاری می‌نمایند، تقویت‌کننده‌های ویژه یا این که رویدادهای با فرصت محصور را برای ترغیب بازیکنان به خرج کردن پول در بازی خویش در حیث بگیرید.

فعال‌ساز‌ی نرم افزار‌های مهاجرت
اپ‌های مهاجرت به یوزرها یاری می‌نمایند تا برای مهاجرت، کشف هدف های و رزرو جای ‌های اقامتی نرم افزار‌ریزی نمایند. برای توفیق در مجموعه‌بندی نرم‌افزار‌های مرتبط با مهاجرت، موارد ذیل را در لحاظ بگیرید:

ارائه داده ها گران بها
مسافران برای داده ها ظریف و به‌روز به اپ‌های مهاجرت متکی می باشند. اعتقادوباور نتیجه ها نمائید که نرم‌افزار شما جزئیات کاملی درباره هدف های، جاذبه‌ها، آیتم‌های حمل و نقل و سفارش‌های محلی ارائه میدهد. ترکیب خصوصیت‌هایی مانند نقشه‌های آفلاین و به‌روزرسانی‌های بی‌تفکر را برای بهبود تجربیات مخاطب در حیث بگیرید.

امکان رزرو را در اپ خویش مکان بدهید.
برای حصول‌درآمد از نرم‌افزار مسافرت خویش، امکان رزرو برای پروازها، هتل‌ها، اجاره خودرو و عمل‌ها را ترکیب فرمایید. برای ارائه بها‌های رقابتی و تجربیات رزرو یکدست با ارائه‌دهندگان مسافرتی مرتبط سهم دار گردید.

از محتوای ایجاد‌گردیده به وسیله استفاده کننده به کار گیری فرمائید.
یوزرها را تشویق نمائید تا تجربه هجرت، ایده ها و پیشنهاد‌های خویش را درباره نرم افزار شما به اشتراک بگذارند. محتوای ساخت‌و‌ساز‌ گردیده به وسیله استفاده کننده اعتبار و ثابت اجتماعی را اضافه می‌نماید و نرم‌افزار شمارا برای مسافران ارزشمندتر و جالب‌خیس می‌نماید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.