دوشنبه ۰۳ اردیبهشت ۰۳

وظایف طراح رابط کاربری UI چیست؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

وظایف طراح رابط کاربری UI چیست؟

۶ بازديد

وظایف طراح رابط کاربری UI چیست؟
به چنگ آوردن داده ها مایحتاج و مثال‌های تشکیل شده در طراحی اپلیکیشن در مشهد  قسمت UX
تشکیل داد مثال‌های نخستین گرافیکی از مال دیجیتال
پیاده سازی المان‌های تصویری مشمول رنگ‌ها، دکمه‌ها و منوها
پیاده سازی تعاملی مانند کارتون‌ها و جنبش‌ها
پیاده سازی ریسپانسیو و برخورد گرا مطلوب تمامی دستگاه‌های گزینه به کار گیری استفاده کننده
.

مهارت‌هایی که طراح UX بایستی داشته باشد دربرگیرنده تکنیک‌های مطالعه، تشکیل داد مثال، معماری داده ها و جاری ساختن آزمایش کاربردپذیری می گردد و از مهارت‌های طراح UI نیز می‌اقتدار به برندینگ، تایپوگرافی، روانشناسی رنگ، پیاده سازی عکس العمل‌گرا و خلاقانه اشاره نمود.
اپلیکیشن نویسی اندروید چیست؟ همگی چیز در امر Android
مایحتاج میباشد پیش از اینکه به سراغ قضیه اپ نویسی اندروید چیست؟ کلیه چیز در خصوص Android حرف کنیم و نکات اصلی در ارتباط با آن را رسیدگی کنیم، پاره ای راجع به مضمون‌ اندروید و تاریخچه آن توضیح دهیم.

اندروید چیست؟
اندروید (Android)، یک سیستم برهان منحصربه‌فرد تلفن همراه های هوشمند و تبلت ها میباشد که در سال 2007 در بازار منتشر شد. ساختار سیستم دلیل اندروید برگرفته از سیستم ادله لینوکس میباشد که ولی تفاوت هایی هم در میان این دو سیستم استدلال وجود داراست. البته زیرا هسته مرکزی اندروید بر پایه ی لینوکس پیاده سازی شد‌ه‌است، میتوان بیان کرد برای پیاده سازی اندروید از لینوکس الهام گرفته شد‌ه‌است. اندروید با به کارگیری از لهجه اپلیکیشن نویسی Java، C و C++ پیاده سازی و پیشرفت داده گردیده‌است. امروزه اکثر موسسه ها آفریننده تلفن همراه های هوشمند، برای پیاده سازی موبایل های خویش از سیستم برهان اندروید به کار گیری می نمایند. جذاب میباشد بدانید که اندروید ارائه گردیده بوسیله گوگل میباشد و موسسه ها خالق تلفن همراه های هوشمند برای سود گیری از اندروید می بایست پولی را به عنوان استعمال رسمی از این سیستم برهان به کمپانی گوگل پرداخت نمایند.
تاریخچه اندروید
در واقع تاریخ اندروید از سال 2003 شروع شد. خیلی گذشته خیس از نشر موبایل های هوشمند و پیش از اینکه کمپانی اپل او‌لین آیفون خویش را به همپا او‌لین ورژن IOS منتشر نماید. هنگامی که شخصی به اسم اندی روبین به یار دسته خویش این موسسه را احداث کرده و درپی بهبود سیستم دلیل های دوربین های دیجیتال بود ولی به جهت از رونق افتادن این دوربین ها از بازار، مسیر خویش را به سمت پیشرفت سیستم دلیل تلفن همراه ها تغییر تحول دادند. بعد از آن در سال 2005 کمپانی اندروید به وسیله گوگل خریداری گردیده و حق انحصار تولیدات اندروید به گوگل داده شد البته روبین و گروه وی همچنان کار خویش را در کمپانی اندروید ادامه دادند و سرنوشت در سال 2007 ورژن اندروید 1.0 تحت عنوان سیستم عاملی منبع گشوده (Open source) و بدون پول در دست سازندگان موبایل های هوشمند قرار دادند. قابل ذکر میباشد که او‌لین موبایل هوشمند اندروید در سال 2008 به بازار عرضه شد.

نرم افزار نویسی اندروید چیست؟
بعداز اینکه پاره ای راجع‌به معنا اندروید داده ها پیدا کردیم، دفعه به توضیح راجع‌به نرم افزار نویسی اندروید می‌رسد.

همانگونه که می‌دانید در دنیای امروز، تلفن همراه های هوشمند جزء مهم معاش آدم ها گردیده‌است و اکثر نیاز های هر شخص با امداد نرم افزار های جان دار به راحتی و در سریعترین فرصت ممکن اجرا می‌گردد. براین اساس عمل هایی که مرتبط با ساخت و ساز و پیشرفت نرم افزار یا این که تلفن های هم پا میباشد بسیار پرطرفدار و مالامال درآمد است. نرم افزار نویسی نیز جزء همین مجموعه شغل هاست که در پیشرفت موبایل ها نقش مهم داراست. امروزه 70 درصد تلفن همراه های هوشمند با استعمال از سیستم دلیل اندروید پیاده سازی می‌شود و حدود 17 درصد هم سهم سیستم استدلال IOS تحت عنوان دورازشوخی ترین حریف اندروید میباشد. این کارداران سبب گسترش و بسط ی بیشتر اپ نویسی اندروید گردیده است.
اپلیکیشن نویسی اندروید در واقع عملی برای ایجاد و گسترش خصوصیت های سیستم ادله اندروید با به کار گیری از کد ها و امرها میباشد، که‌این کد ها میتواند باعث به طرح ریزی های کاربردی یک موبایل و یا این که تشکیل داد یک نرم افزار باشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.