پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

نرم افزار را تست نمایید.

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

نرم افزار را تست نمایید.

۳ بازديد

نرم افزار را آزمایش نمایید.
کدنویسی معمولا با باگ‌ها و ایراداتی یاروهمدم میباشد. حتی هنگامی کمپانی‌های طراح هم برای شما نرم افزار پیاده سازی می‌نمایند ایراداتی در آنها وجود داراست که از دیده آنها نهفته باقیمانده میباشد. کاری که بایستی بکنید این میباشد که ظریف تک تک اجزا و المان‌های نرم افزار را نظارت نمایید. در شرایطی‌که جایی ایرادی می بینید مسلما  طراحی اپلیکیشن در مشهد برطرف نمایید.

نکته آتی این میباشد که نرم افزار‌های موبایلی خلال پیاده سازی ظاهری یک بخش Back-End هم دارا هستند. یعنی کدها و امکاناتی داراست که مخاطب نمی‌تواند آنها را ببیند. بسیار اساسی میباشد که‌این نصیب بک‌اند به صدق پیاده گردد و هیچ ایرادی نداشته باشد. در شرایطی‌که نرم افزار آنلاین می‌سازید اتصال برنامه به هاست، ارسال و اخذ داده و ذخیره‌سازی و… مسائلی میباشند که اکثر قابل انعطاف‌افزارهای برنامه‌ساز در دست شما قرار نمی‌دهند و مسلما می بایست بوسیله یک دولوپر صورت پذیرد.

نرم افزار‌تان را گوگل پلی قرار دهید و برای آن بازاریابی نمایید.
این‌ها واپسین پروسه تشکیل داد یک نرم افزار تلفن همراه می‌باشند. پس از پیاده سازی نرم‌افزار تلفن همراه اکنون نرم افزار شما مهیا میباشد. تمامی نصیب‌ها را آزمایش کرده‌اید و هیچ باگ و غلط و ایرادی ندارد. می توانید اپلیکیشن را در پلتفرمی مثل گوگل پلی آپلود نمایید و کوشش نمائید برای برنامه‌تان کاربر جذب نمائید. برای جذب استفاده کننده چاره‌های متعددی وجود دارا‌هستند. مثل تبلیغات در بقیه نرم افزار‌ها، تبلیغات درون خویش گوگل پلی، رپورتاژ در تارنما‌های پر طرفدار و … که مورد‌های خیر می‌باشند. ولی هر برنامه استراتژی خاص خودش را برای بازاریابی دارااست و نمی‌اقتدار برای همگی نرم افزار‌ها یک ورژن واحد پیچید. تصور کنید و مشاهده کنید با چه طرز‌هایی می توانید برای نرم افزار‌تان استفاده کننده جذب نمایید.
پیاده سازی و تشکیل داد نرم افزار گوشی مشتمل بر چه مراحلی میباشد؟
مکتوب کردن ایده‌ها، پیاده سازی گرافیکی، تعیین شیوه ایجاد کرد اپلیکیشن، آزمایش نرم افزار و بازاریابی اپلیکشن از فرآیند اساسی پیاده سازی نرم افزار گوشی میباشد.

شیوه‌ ها و شیوه تشکیل داد نرم افزار اندروید و iOS به چه شکل میباشد؟
همیاری با یک دولوپر، همیاری با کمپانی‌های طراح نرم افزار و به کارگیری از نرم افزار سازهای ووکامرس از شایسته ترین شیوه‌های ایجاد کرد نرم افزار میباشد.
مزیت های پیاده سازی نرم افزار آموزشی
دسترسی سریع و سهل و آسان به منبع یادگرفتن:
یکی‌از مزیت های اصلی در پیاده سازی نرم افزار آموزشی این میباشد که اشخاصی که در ادامه فراگیری میباشند میتوانند در هر مجال و مکانی از محتویات آموزشی به کارگیری نمایند. حتی درصورتی که دسترسی به وب نداشته باشید میتوانید از مطالب آموزشینیز به کارگیری نمایید.

دسترسی به منابع آموزشی از روش موبایل :
اکثر دانشجو یان عشق متعددی به یادگیری آنلاین دارا هستند و از حمل جزوات هنگفت بیزار می‌باشند. با نرم افزار آموزشی جان دار در گوشی ، می‌توانند در هر فرصت و هرمکانی به تفحص منابع درسی خویش بپردازند.

رابطه شل خیس فی مابین مدرس و دانشجو:
نرم افزار های آموزشی دارنده قابلیت و امکان چت و مذاکره می‌باشند که از این نحوه در هر لحظه می‌توانند با یکدیگر درخصوص باشند.

تجزیه و آنالیز از مراحل آموزشی دانشجو ها :
این نرم افزار های آموزشی این قابلیت و امکان را دارا‌هستند که نتیجه ها امتحان را به طور نموداری پژوهش و سود را آنالیز نمایند.

سرگرمی در کنار نرم افزار های آموزشی:
بعضا از یادگرفتن ها در پوسته یک بازی عرضه می گردند که بسیار موءثر و فیض نصیب میباشد بدین ترتیب خردسال ها و علم آموزان شوق واشتیاق بیشتری برای یادگیری خواهند داشت.

اشکال نرم افزار ها
نرم افزار فروشگاهی، پیاده سازی نرم افزار آموزشی، نرم افزار خبری با پیاده سازی نرم افزار آموزشی دیگر پروسه آموزشی خسته کننده نخواهد بود. امروزه هرکسی با به کارگیری از فناوری نوین می‌تواند در هر مکان و در هر مجال به یادگیری بپردازد .

نرم افزار نظام آموزشی
بازار نظام آموزشی جدیدا به یک منفعت تجاری والا دست یافته میباشد. با گسترش مراحل آموزشی در مفاد مختلف فرایند اساسی را در گسترش نرم‌افزار برای یادگرفتن تبدیل نموده است. اپلیکیشن هایی از قبیل: اپ آموزشی اپلیکیشن یادگیری لهجه خارجه نرم‌افزار های فراگیری دیجیتال پیش از تنظیم نرم افزار های آموزشی می بایست 3 گزینه اصلی را در حیث داشت شناختن مقصود خویش در امر بازار خصوصیت های که نرم‌افزار آموزشی شمارا پر رنگ نماید استراتژی دستیابی در آمد

تقسیم بازار و استفاده کننده مقصود
بازار نظام آموزشی در سراسر عالم یکسان وجود ندارد. محبوبیت نرم افزار ها تا حد متعددی به حالت جغرافیایی بستگی داراست. به همین ادله میباشد که می بایست در هنگام تنظیم یک اپ ، حالت جغرافیایی را در لحاظ داشته باشید. با اعتنا به نیازها و ترجیحات بازار مقصود ، می‌توانید فرآورده خویش را در هر کجا که برخورد خیر داراست. و باجمع آوری آمارها فعال‌سازی نمایید.

معرفی نرم افزار ها مشهور جهانی
در سطح جهانی او‌لین نرم افزار جهانی برنامه استور میباشد و دومی نرم افزار دوست داستنی،گوگل پلی میباشد
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.