پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

روش های اخذ در آمد با زبان پایتون

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

روش های اخذ در آمد با زبان پایتون

۲ بازديد

طرز های استخراج در آمد با لهجه پایتون
در‌حالتی که پایتون بلد می‌باشید، با این شیوه ها درآمدزایی طراحی اپلیکیشن در مشهد  نمائید!

در هر عصر ای از فرصت در حالتی‌که مهارتی داشته باشید به راحتی خواهید توانست با استعمال از آن، به درآمد برسید. این مورد در بعدازظهر نو به مراتب دورازشوخی خیس گرفته میگردد و با داشتن یک مهارت گرانبها می‌توانید آن را به درآمد تبدیل نمایید! تشکیل داد نرم افزار اندروید با پایتون نیز به عنوان مثال مهارت های ارزشمندی میباشد که می تواند منبع نیکی برای درآمد زایی شما باشد. در‌پی، به پژوهش تعدادی گزینه از شایسته ترین طریق های درآمدزایی با لهجه پایتون خوا هیم پرداخت که می‌توانید در لحاظ بگیرید.

تحت عنوان اپلیکیشن نویس استخدام گردید
با شرکتهای مرتبط در حوزه های قابل انعطاف افزاری، امنیت و ... تفاهم نامه ببندید!

با ارتقاء تقاضا در موضوع پیاده سازی نرم افزار و وب سایت، همینطور تمایل مشاغل و استحصال و امور به سمت بیزنس الکترونیک شرکتهای قابل انعطاف افزاری خیر و خوبی در سرتاسر مرزو بوم ساخت‌و‌ساز و توسعه و گسترش یافتند. یکی گونه های طریق های حصول در آمد از روش تشکیل داد نرم افزار اندروید با پایتون، استخدام در این مجموعه ها میباشد. برخی از آن ها قوانینی را آماده کرده اند تا بتوانید تحت عنوان کارآموز درگیر بکار گردید و علم تجربی تان را نیز بهبود داد

تحت عنوان فریلنسر سرگرم به فعالیت گردید
به طور خوداشتغال، پروژه نرم افزار پایتون پیشرفت دهید

در مرحله ای که به احاطه کافی بر روی مباحث تشکیل داد نرم افزار پایتون با اندروید رسیده اید، می‌توانید پروژه های پیشرفت اپ گوشی را شخصا به ذمه بگیرید. پلتفرم های زیادی برای دستیابی اگاهی و یا این که مبادرت برای اخذ این پروژه ها ساخت و ساز گردیده اند؛ تارنما های شغل یابی زیرا جابینجا، جاب ویژن، ای استخدام و پلتفرم های منحصر زیرا لینکدین از این تیم گوشه و کنار هایی می باشند که می توانید منفعت بگیرید.

ایجاد کرد نرم افزار با پایتون را یادگرفتن دهید
با تدریش مهارت و علم پایتون درآمدزایی فرمائید

فراگیری تشکیل داد نرم افزار از داهیانه ترین طرز های حصول درآمدی میباشد که بعد از یادگیری پایتون می توانید تعیین فرمایید. در‌صورتی‌که از علاقمندان ایکامرس ( E Commerce ) و کسب درآمد به روش آنلاین میباشید، احتمالا می دانید که محتواهای آموزشی مثلا پرطرفدارترین اشکال محتواها در فضای آنلاین شناخته گردیده اند و با یادگرفتن مهارت و علم خویش به اشخاص علاقمند در بستر وب، به راحتی خواهید توانست اعتنا معیار خیر از مخاطبان جامعه مقصود را به سمت خویش جلب و از این شیوه، به درآمدزایی بپردازید.

پایتون در نرم افزار های اندرویدی تلفن همراه ممکن میباشد تحت عنوان گویش مهم استعمال شود و یااینکه پیشرفت دهندگان از کاربردهای فوق العاده آن در تشکیل داد بعضی بخش های نرم افزار منفعت بگیرند. ولی در غایت، در ساخت سایت نرم افزار و نرم افزار های شناخته گردیده مهمی از پایتون مصرف شده میباشد که در‌پی به پر رنگ ترین آن ها اشاره کرده ایم.
شایسته ترین نرم افزار هایی که از پایتون استعمال کرده اند :
پایتون تحت عنوان یک گویش سطح بالای حرفه‌ای در نرم‌افزار های بخش اعظمی مصرف شده میباشد

1. اینستاگرام
در بین تک تک پلتفرم ها و نرم افزار های تشکیل‌شده با پایتون، اینستاگرام شایسته ترین و دوستداشتنی ترین آن‌ها شناخته میگردد. این پروژه چیره که اکنون میلیون ها مخاطب فعال روزمره داراست، با فایده گیری از قاب ورک جنگو از کبیر ترین مثال هایی میباشد که مقیاس پذیری پایتون را ثابت می نماید.

2. یوتیوب
جذاب میباشد بدانید یوتیوب هم تحت عنوان یک کدام از شایسته ترین رسانه های اجتماعی از توان ها و بضاعت و توان های بی سابقه لهجه نرم‌افزار نویسی پایتون سود کرده میباشد. این پلتفرم رسانه ای-تعاملی بیش تر از 2 میلیارد استفاده کننده دارااست و مثال ای پیروز از امکان ها و کتابخانه های گوناگون پایتون به حساب آورده می شود.

3. گوگل
گوگل تحت عنوان موتور جستجوی پیشرو جهانی، اینک از برگزیدگان مثال های بسط پلتفرم های پیروز میباشد؛ امروزه کمتر دستگاه اندرویدی پیدا می‌کنید که‌این نرم افزار غالب را نصب نداشته و کم استفاده کننده اینترنتی یافت میشود که از آن به کارگیری نکرده باشد. جذاب میباشد بدانید گوگل پایتون را به جهت حفظ سهل وآسان و خوانایی آن گزینش نموده است.

4. PUBG
همانگونه که پیش خیس هم گفتیم، پایتون برای ایجاد کرد مثال های اول بازی ها و پلتفرم های بزرگ، از شایسته ترین تعیین های ممکن به‌حساب می‌آید. PUBG و اکثری دیگر از بازی ها برای ایجاد کرد و بسط ورژن اول از پایتون به کار گیری کردند. سازندگان برای گسترش بازی با به کارگیری از پایتون، اکثر اوقات از کتابخانه Pyglet منفعت می‌گیرند.

5. فیسبوک
پایتون به صورت عمده، 21 درصد از کدبیس پلتفرم های متا را که فیسبوک هم عضوی از این شرکت میباشد، تشکیل میدهد! این گویش که برای ایجاد کرد نرم افزار های اندروید کاربردهای فراوانی ارائه می‌دهد، به مجموعه پیشرفت فیسبوک امداد نموده است تا تلاش و راندمان کوشش های خویش را ارتقا دهند و با ترازو کمتری از کدها عملکردهای دلخواه را طراحی نمایند.

6. Uber
اوبر از دوستداشتنی ترین نرم افزار های حمل و نقل و انتقال مسافر میباشد که در کشورهای گوناگون جهانی فعالیت دارد. گفته میشود این برندجهانی از 3 لهجه برای بسط پلتفرم خویش به کار گیری نموده است که پایتون به انگیزه گنجایش بالا در اجرای سریع کدها، تحت عنوان یکی‌از این سه لهجه تعیین شد.

7. نتفلیکس
مطمئنا برای شما دیدنی خواهد بود در‌حالتی که بدانید نتفلیکس نیز تحت عنوان یکی شایسته ترین خدمت های رسانه ای و پخش ویدئو از گویش معمولی و حاذق پایتون به کارگیری می نماید. در این زمینه نیز میتوان اظهار کرد که کتابخانه های عظیم و مختلف پایتون، از بزرگترین دلایل تعیین گویش برای مارک جهانی نتفلیکس بوده میباشد.

8. پینترست
از شناخته گردیده ترین شبکه‌های‌مردمی بر طبق تصویر، بعد از اینستاگرام می توانیم به پینترست اشاره کنیم. از مهمترین خصوصیت هایی که نیاز بود پینترست داشته باشد، بروزرسانی عکس ها در سریع ترین فرصت و رئیس وسعت گسترده محتوا بود که پایتون دراین باره، به خیر و خوبی از پس انتظارات مجموعه توسعه و گسترش پینترست برآمد.

9. اسپاتیفای
اسپاتیفای نیز تحت عنوان والا ترین پلتفرم پخش موسیقی در عالم، پایتون را گزینش نموده است! این مارک جهانی برای قسمت های Radio و Explore نیاز به تجزیه و ارزیابی توسعه یافته اطلاعات، همینطور سرعت بسط بالا بود که پایتون توانست از شایسته ترین تعیین های ممکن باشد.

آموزش پایتون رایگان امروزه از طریق اینترنت به راحتی قابل دسترس است. منابع متعددی وجود دارند که به شما کمک می‌کنند تا از مبتدی تا پیشرفته در این زبان برنامه‌نویسی پیشرفت کنید. یکی از بهترین منابع برای شروع، وب‌سایت‌هایی مانند Codecademy، Khan Academy و Coursera هستند که دوره‌های آموزشی رایگان پایتون ارائه می‌دهند. این دوره‌ها معمولاً از مباحث ابتدایی مانند متغیرها، شرط‌ها، حلقه‌ها و توابع شروع می‌شوند و به مرور به مباحث پیشرفته‌تری مانند برنامه‌نویسی شیءگرا، پردازش متن، وب‌سایت‌های پویا و مفاهیم پیشرفته دیگر می‌پردازند.

 

علاوه بر وب‌سایت‌های آموزشی، کتاب‌های رایگان نیز در این زمینه وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا مفاهیم را بهتر درک کنید. برخی از این کتاب‌ها مثل "Python Crash Course" از Eric Matthes و "Automate the Boring Stuff with Python" از Al Sweigart در دسترس هستند و می‌توانند به عنوان راهنمایی‌های عالی برای یادگیری پایتون به صورت رایگان عمل کنند. همچنین، انجمن‌ها و انجمن‌های برنامه‌نویسان مانند Stack Overflow و Reddit نیز مکان‌های خوبی برای پرسیدن سوالات و یادگیری از تجربیات دیگران هستند.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.