پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

پیاده سازی نرم افزار را از کجا شروع کنیم

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

پیاده سازی نرم افزار را از کجا شروع کنیم

۳ بازديد

پیاده سازی نرم افزار را از کجا استارت کنیم
مراد از پیاده سازی نرم افزار چیست
بسط و پیاده سازی نرم افزار ماهر برای پلتفرم iOS یکی مهم ترین گرفتاری‌های مدرن برای ساخت و ساز‌کنندگان نرم افزار میباشد. سیستم‌استدلال iOS یک پلتفرم منحصر به فرد میباشد که به وسیله اپل ساخته ‌گردیده ‌میباشد. سیستم‌برهان iOS مشتمل بر دستگاه‌های تلفن طراحی اپلیکیشن در مشهد  (iPhone) و رایانه‌های لوحی (iPad) میباشد.

میتوانید اپ‌هایی را برای سیستم‌برهان iOS ساخت نمایید و بعد از آن به عبارتی نرم افزار را هم در iPhone و iPad غرض قرار دهید. نرم افزار‌های iOS از مغازه نرم افزار Apple قابل نصب بر روی iPhone یا این که iPad شما میباشند.
گویش نرم افزار‌نویسی Objective-C
Objective -C یک گویش اپلیکیشن ‌نویسی مهم میباشد که بوسیله اپل برای گسترش iOS و Operating System X پیش از پیشرفت Swift به کار گیری ‌گردیده ‌میباشد. این گویش اپ‌نویسی یک مشتق از گویش اپ‌نویسی C میباشد که برای ios خاص گردیده است.

گویش نرم افزار‌نویسی اول برای نرم‌افزار ‌های iOS ،Objective-C بوسیله اپل برای ایجاد کرد اپلیکیشن‌هایی قادر و مقیاس‌پذیر تعیین شد‌ه‌است. تحت عنوان بخشی از چارچوب بسط اپل، Objective-C تماماً در مجموع چارچوب‌های iOS و MacOS مخلوط گردیده‌است. با این اکنون، برای تشکیل داد نرم افزار ماهر در سیستم‌دلیل اپل این اپ با زبانی کارکشته‌خیس به اسم Swift تقویت و جایگزین گردیده‌است. در عین هم اکنون، از وقتی که اپل برنامه Swift را معرفی نموده است، محبوبیت Objective-C کاهش‌ یافته ‌میباشد. البته با این وجود هنوز هم محبوبیت خویش را میان توسعه و گسترش‌دهندگان نگهداری‌کرده‌میباشد. از این جهت که چارچوب نرم افزار‌ها هنوز هم تا حد متعددی به Objective – C متکی می باشند.
لهجه نرم‌افزار نویس Swift
اپل Swift را در سال 2014 تحت عنوان گویش اپ‌نویسی معرفی کرد. بدین ترتیب Swift گویش اپ‌نویسی iOS بسیار جوان و امیدوار کننده میباشد و به طبعً آتی گسترش iOS میباشد. اپ‌نویسی Swift شمارا قوی به تایپ کردن کدهای بدیهی‌خیس می‌نماید و برای به عبارتی عملکرد در Objective-C به خطوط کد کمتری برای کد‌نویسی نیاز دارید. می توانید با یادگیری این گویش، ایجاد کرد نرم افزار ماهر را تجارب نمایید.

اگرچه این زبانی میباشد که به یار Objective-C فعالیت می‌نماید، ولی کمپانی Cupertino برای اپلیکیشن‌نویسان iOS این امکان را مهیا‌کرده‌میباشد که برای اپلیکیشن‌نویسی بدون نقص، می توانند به طور کامل به Swift اکتفا کنند. همینطور اکثری از مشاغل پیرو استخدام نرم‌افزار‌نویسان Swift با تخصص در مورد پیشرفت اپلیکیشن‌های یار و همدم با استعمال از این گویش میباشند که ایجاد کرد نرم افزار ماهر را به خیر فراگیری چشم ‌باشند.
پیاده سازی نرم افزار اندروید
درین نصیب قصد داریم بعضا از قابل انعطاف‌افزارهای پیاده سازی نرم افزار فروشگاهی اندروید و ios را برای شما به طور خلاصه تیتر کنیم.

لهجه نرم افزار‌نویسی جاوا
لهجه اپلیکیشن‌نویسی جاوا وقتی که کلام از بسط، پیاده سازی و ایجاد کرد نرم افزار اندروید میباشد، یک کدام از لهجه‌های دوستداشتنی به‌شمار می‌رود. یک لهجه اپلیکیشن‌نویسی شی گرا که جیمز گوسلینگ در سال 1996 در Sun Microsystems پیاده سازی‌کرد (اینک وابسته به اوراکل میباشد).

جاوا API را برای شغل‌های متعدد مانند اتصال به خزانه اطلاعاتی، کانال‌سازی، اپ‌های کاربردی و غیره ارائه میدهند و یک گویش شی گرا محسوب میشود. همینطور برای نرم‌افزار‌های اینترنت و داده‌های تعالی نیز استعمال می‌گردد.

درآمد گسترش دهنده جاوا
میانگین دستمزد برای هر پیشرفت دهنده جاوا در آمریکا 101013 دلار در سال میباشد. و یکی‌از دیگر از مزایای این گویش نرم افزار‌نویسی را می‌اقتدار یادگیری بی آلایش و سهل آن اسم موفقیت. با این درحال حاضر، عالی میباشد اشخاص تازه کار با چیزی معمولی‌خیس استارت نمایند و آن گاه به آن برگردند، چون ممکن میباشد مقداری غامض باشد. به صورت کلی، جاوا یک لهجه خوب برای تجربیات لذت بدون نقص بسط و پیاده سازی نرم افزار اندرویدی میباشد.

جاوا عمدتاً برای بسط اپ‌های دسکتاپ، چارچوب‌های اینترنت پشتوانه و اپ‌های اندرویدی گزینه استعمال قرار می گیرد، که آن را به شایسته ترین سیستم‌استدلال گوشی در سال 2019 برای پیشرفت‌دهندگان تبدیل می‌نماید. این اپ از JVM استعمال می‌نماید که در هر سیستم‌برهان فعالیت می‌نماید. بخش اعظمی از سازمان‌ها از جاوا هواخواهی می‌نمایند چون این گویش تمامی‌کاره میباشد و انعطاف‌پذیری را برای مهندسان برای توسعه و گسترش سریع و سوای خطای نرم‌افزار‌های کاربردی تلفن همراه ارائه میدهد.
جاوا را می‌اقتدار به دو طریق متفاوت ایفا کرد: یا این که در یک پنجره مرورگر، یا این که در یک کاغذ‌ی مجازی که فارغ از مرورگر قابلیت‌پذیر میباشد. برخی از دوستداشتنی‌ترین نرم‌افزار‌های جاوا عبارتند ازOffice cloud ThinkFree، باد جهانی NASA ، انجمن Disc Blu-ray و Ultra Mixer، ولی سیستم‌ ادله اندروید مهم‌ترین کاربرد این لهجه نرم‌افزار‌نویسی میباشد. برای امداد به شما در‌این تصمیم‌گیری آگاهانه برای گزینش شایسته ترین لهجه نرم افزار‌نویسی برای ایجاد کرد نرم افزار ماهر و طراحی اپلیکیشن موبایل، جزئیات مرتبط با این مفاد ارائه شد‌ه‌است.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.