پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

معایب موتور بازی یونیتی

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

معایب موتور بازی یونیتی

۴ بازديد

معایب موتور بازی یونیتی
در کنار کلیه مزایای بهتر آن، یونیتی معایبی نیز داراست  طراحی اپلیکیشن در مشهد مثلا مفاد پایین:

عدم مقیاس‌پذیری: فناوری Unity برای پروژه‌های بازی‌های خرد و میانگین مطلوب‌خیس میباشد، چون مقیاس کردن یک بازی Unity به یک
مرحله به مرحله فراگیری تشکیل داد بازی اندروید با Unity
در‌این فراگیری تشکیل داد بازی اندروید با Unity قصد داریم یک کلون بی آلایش از بازی Flappy Bird را در Unity بسازیم. یونیتی ابزارهای قدرتمندی برای توسعه و گسترش‌دهندگانی داراست که می خواهند یک بازی تلفن همراه بسازند و درین یادگرفتن، ما یک کدام از آن ها را از آغاز می سازیم.
ساخت در مقیاس گرانقدر می تواند طاقت فرسا باشد.
ترکیب محصور فرد ثالث: یونیتی مخلوط فرد ثالث محدودی داراست، به این ترتیب بسط‌دهندگان ممکن میباشد ناچار شوند برای جنبه‌های خاصی از بازی خویش به ابزارها و شرکای یونیتی پشت گرمی نمایند.
نبود کانال: یونیتی خصوصیت کانال داخلی ندارد، به این ترتیب توسعه و گسترش‌دهندگان می بایست یک چاره فرد ثالث برای این فعالیت پیدا نمایند.
به کار گیری از خاطر بالا: بازی‌های یونیتی میتوانند به طور کاملً منابع فشرده باشند، که قادر است سبب ساز به ایرادات کوشش در دستگاه‌های تحت‌خیس خواهد شد.
دسترسی محصور به کد منبع: کد منبع Unity در دسترس وجود ندارد، براین اساس بسط‌دهندگان در اختیار گرفتن محدودی بر طریق ایجاد کرد بازی خوددارند.
فعال سازی پروژه بازی در یونیتی برای گوشی
شما می بایست یک پروژه نو 2D Unity تولید نمائید.
پیش از جاری ساختن هر کاری در اینجا، اذن دهید در زمینه ی تنظیماتی که می بایست پیش از استارت یادگرفتن تشکیل داد بازی اندروید با Unity برای دستگاه‌های گوشی جاری ساختن دهیم حرف کنیم. اولی گزینه تغییر و تحول پلت هیبت تشکیل داد میباشد. سمت راست بالای پروژه شما چیزی مشابه بدین بایستی باشد.
آن گاه می بایست یکسری چیز را تغییر و تحول دهیم. فعلا، پروژه ما تحت عنوان یک بازی دسکتاپ تهیه و تنظیم گردیده است. ما می بایست به یک بازی تلفن همراه برویم. برای تغییر‌و تحول پلت هیبت متبوع خویش به File -> Build Settings بروید.
اینک دقت نمائید که راجع به پلتفرم موبایل یک‌سری آیتم به ما داده گردیده‌است. ما میتوانیم برای اندروید یا این که iOS پیشرفت دهیم.. به عبارتی‌طور که گفته شد، اینجانب قصد دارم اندروید را گزینش کنم. وقتی‌که گزینش خویش را جاری ساختن دادید، روی “switch platform” کلیک فرمایید و اذن دهید Unity پروژه شما‌را مجدداً تنظیمات نماید.
تهیه وضوح شیت‌اکران یونیتی
پیش از اینکه استارت به قرار دادن شی ها بازی در صحنه خویش کنیم، بایستی مطمئن شویم وضوح ورقه‌اکران ما صراحت دارد. از آنجایی که ما در درحال حاضر بسط برای تلفن همراه هستیم، آزادی کمتری در گزینش وضوح بازی خویش داریم. بازی‌های موبایلی میتوانند در دو جهت گوناگون باشند، افقی یا این که عمودی. در ارتباط پروژه ما، از جهت‌گیری پرتره استعمال خوا‌هیم کرد. به تب بازی بروید و نمای بازی را روی وضوح پرتره تهیه نمایید.
وارد کردن ابزارها
هم اکنون درین قسمت از فراگیری ایجاد کرد بازی اندروید با Unity ما ابزارهایی را که قرار میباشد برای این فراگیری به کار گیری کنیم را ایمپورت یا این که وارد می‌کنیم.در شرایطی‌که به فولدر تصاویر نگاه نمایید، متوجه خواهید شد که در اینجا شغل های متعددی برای شغل کردن وجود دارااست. ما پس‌مورد‌ها، مانع ها و حتی چندین رابط کاربری داریم. ما بیشتر قرار میباشد با سنگ‌ها، هواپیماها و پس‌قضیه‌ها فعالیت کنیم.

راه اندازی Sprites یا این که شی پرنده
در صحنه ما، متوجه خواهید شد که ابزاری وجود دارااست که اندازه دوربین ما و در سود وضوح ورقه را که ما تعیین کرده‌ایم علامت میدهد.
همگی‌چیز بازی ما باطن آن مستطیل بر روی کاغذ‌اکران دستگاه اکران داده میشود. این می توانید موعظه موثر باشد که قادر خواهیم بود از آن برای مقیاس بندی و قرار دادن تصاویر در جایی که نیاز داریم به کار گیری کنیم. پس فعالیت را ادامه داده و یک تصویر هواپیما، پس‌مورد و زمین را به باطن صحنه بکشید.
کاربردهای فریمورک فلاتر چیست
قاب‌ورک فلاتر از لهجه نرم افزار‌نویسی Dart به کارگیری می‌نماید که به وسیله گوگل در سال ۲۰۱۷ معرفی گردیده و به‌تدریج به وسیله بسط‌دهندگان گزینه به کارگیری قرار میگیرد. شغل با دارت و این قاب‌ورک برای بسط دهندگان JavaScript یا این که Java سهل وآسان میباشد چون از مفاهیم شی گرا حفاظت می‌نماید. ولی آیا تا به حالا درنگ کرده‌اید کاربردهای فریمورک فلاتر چیست و در کنار چه اپلیکیشن‌هایی از آن می قدرت بهره مند شد؟

فلاتر یک قاب‌ورک متن گشوده میباشد که برای پیاده سازی نرم افزار از آن به کار گیری می گردد. ما یحتاج میباشد بدانید تا به امروز فقط کمپانی‌هایی مانند علی پدر به‌این کادر ورک پشت گرمی کرده و برای تشکیل داد نرم افزار iOS و اندروید از دارت و قاب ورک فلاتر سود کرده میباشد.
در فیض در صورتی به پیاده سازی نرم افزار با فلاتر علاقمند می‌باشید، به‌این معنا میباشد که می توانید به پیشرفت نرم‌افزار‌های گوشی بپردازید. Flutter همینطور دارنده ابزارک‌هایی برای Material Design و Cupertino میباشد که به پیشرفت‌دهندگان اذن می‌دهید تا به راحتی UI را در هر دو سیستم برهان iOS و Android ارائه دهند.

غرض از فراگیری فریمورک فلاتر چیست
یادگرفتن فریمورک Google Flutter آن‌چنان مشقت بار و وقت گیر نخواهد بود. چون این گویش فقط برای گسترش قابل انعطاف‌افزارهای اندروید و اپل به‌عمل می‌رود و در اندروید و iOS فارغ از تغییر‌و تحول کدها، دو خروجی را ارائه می‌کند. گویش نرم افزار‌نویسی دارت به خیال اینکه تازه و جدید نفس میباشد، هنوز آیتم دقت اپلیکیشن‌نویسان قرار نگرفته و پیشرفت‌دهندگان یه خرده به چارچوب فلاتر روی آوردند. به‌دنبال این قسمت تا حدودی شمارا با یادگرفتن Flutter آشنا میکنیم تا پیش از یادگیری این قاب‌ورک اطلاعاتی داشته باشید.
تفاوت فریمورک با همردیفان خویش مانند زامارین و فون گپ در کدنویسی native میباشد. با استعمال از این فریمورک اصولا شما میتوانید یک‌توشه کدنویسی فرمائید و دو خروجی مطلوب با اندروید و آیفون به دست آورید. به‌همین ادله میباشد که کارشناسان آن را تحت عنوان پرسرعت‌ترین گویش نرم افزار‌نویسی نرم‌افزار معرفی کرده‌اند.

ما یحتاج میباشد بدانید در حالتی که در لهجه اپلیکیشن‌نویسی جاوا و سی شارپ تبحر دارید، یادگرفتن فلاتر برایتان شل بوده و نیازی به نگرانی نخواهد بود. در آستانه یادگرفتن فریمورک Google Flutter شما با اصول اول و گویش دارت آشنا می شوید. چون لهجه کدنویسی در دارت در گرو فلاتر بوده و پیش نیازی برای این لهجه میباشد.در فیض به طبع موردنیاز میباشد مفاهیم شی گرا لهجه اپ‌نویسی دارت را بدانید و آن‌گاه به مرحله دوم بروید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.