پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

مهم ترین بدافزارهای اندروید

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

مهم ترین بدافزارهای اندروید

۳ بازديد

مهم ترین بدافزارهای اندروید
در‌این نوشته‌ی‌علمی قصد داریم اشکال بدافزار اندروید را آیتم رسیدگی قرار داده و مهم ترین آن ها را معرفی نماییم. احتمالاً شما هم آنها‌را تحت عنوان یک اپلیکیشن کاربردی نصب کرده‌اید ولی در واقعیت یک بدافزار اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد  میباشند.

مهم ترین بدافزارهای اندروید در گوگل‌پلی وجود داشته و بوسیله یوزرها متعددی دانلود و نصب گردیده‌اند. اگرچه گوگل، طرز‌های مختلفی برای جداسازی قابل انعطاف‌افزارها و شناسایی بدافزارها در‌این در میان تدارک چشم میباشد البته همچنان می‌قدرت بدافزارهای مختلفی را دید که در ظواهر قابل انعطاف افزارهای کاربردی و مفیدی می باشند که به طور غیر قابل پیش‌بینی به سرقت داده ها و خرابکاری، در موبایل‌های اندرویدی میپردازند.

معمولاً از روش دسترسی به اکانت کاربری گوگل یا این که اکانت فیسبوک، این اپ‌ها وارد شغل گردیده و جاری ساختن از پیش نرم‌افزار‌ریزی گردیده را ایفا می‌کنند.

در‌پی مهم ترین بدافزارهای اندروید را معرفی میکنیم که خوب میباشد در شکل داشتن هریک از آن ها حالا مبادرت به حذف و از میان بردن کنید.

یک بدافزار اندروید معمولاً در پوسته اپلیکیشن‌ای کاربردی و اثر گذار، برای حذف پوشه‌های زائد و ارتقا سرعت گجت‌های تلفن همراه اندرویدی شما، معرفی می‌گردد.
۹ بدافزار اندروید که بایستی بشناسید
بدافزارهای تحت تمامی در گوگل‌پلی منتشر گردیده و در ظواهر برای سئو تلفن همراه شما پیاده سازی شده‌اند ولی بزرگترین فعالیت آنها نفوذ به داده ها فردی یوزرها و فروش آنها به کمپانی‌های تبلیغاتی هست؛

Shoot Clean-Junk Cleaner,Phone Booster,CPU Cooler
Super Clean Lite- Booster, Clean&CPU Cooler
Super Clean-Phone Booster,Junk Cleaner&CPU Cooler
Quick Games-H5 Game Center
Rocket Cleaner
Rocket Cleaner Lite
Speed Clean-Phone Booster,Junk Cleaner&App Manager
LinkWorld*******
H5 gamebox
تهاجم ها بدافزارهای اندروید
بدافزارهای فوق، خصوصیت Play Protect در تلفن همراه اندرویدی شما‌را غیرفعال کرده و حتی راهکارهای امنیتی گوگل‌پلی که برای تشخیص بدافزارها پیاده سازی شد‌ه‌است، را از دسترس بیرون می‌نمایند.

دیدنی این میباشد که‌این فعالیت، طی درخواست‌های ارائه گردیده از سوی نرم افزار‌ها، به وسیله خویش یوزرها به ایفا میرسد. با به دور زدن این خصوصیت، آنان توانا به نصب و دانلود دستورهای بیشتری خواهند بود.
سعی این بدافزار‌ها بسیار داهیانه و نرم‌افزار‌ریزی گردیده‌است. به گونه ای که به راحتی از حساب گوگل شما سوءاستفاده کرده و از سمت شما کامنت‌های فیک، پایین همین اپ‌های مخرب در گوگل پلی منتشر می‌نمایند تا یوزرها بیشتری تشویق گردیده و این نرم‌افزار‌ها را نصب کنند.

اگرچه بعضی از نرم‌افزار‌های فوق، از گوگل پلی حذف گردیده ولی ممکن میباشد بعضی از شما هنوز هم فارغ از دوراندیشی از آنان استعمال نمائید. پس در شکل داشتن هرکدام از آن ها، هر چه سریعتر مبادرت به حذف فرمایید.
فراگیری git در اندروید استودیو
git در اندروید استودیو
به کارگیری از گیت به جزء جدانشدنی شغل دسته‌های اپلیکیشن‌نویسی تبدیل شد‌ه‌است. با استعمال از این ابزار دیگر گروه‌ها نگران انجام تغییرات روی کد خویش یا این که منزه شدن کد از روی خاطر نیستند. کد شما روی فضای وب ذخیره می گردد و تغییرات شما بعد از پذیرش پایانی (از نگاه ساختار و انجام) روی کد جاری ساختن گردد. از آن‌جایی که یک کدام از مهم ترین موضوع‌های کاری برای نرم افزار‌نویسان، اپ‌‎نویسی اندروید میباشد؛ درین نوشته‌ی‌علمی قصد داریم به شما مبانی یادگرفتن git در اندروید استودیو را یادگرفتن دهیم.
چرا به فراگیری git در اندروید استودیو نیاز داریم؟
گیت یک ابزار در دست گرفتن ورژن (version control) میباشد. با استعمال از گیت یک دسته قابل انعطاف‌افزاری می تواند روی یک کد عمل کرده و ورژن‌های تازه آن را فارغ از از در میان رفتن ورژن‌های پیشین بسازد. وقتی که یکی اعضای گروه قصد ایفا تغییر تحول در بخشی از اپ را دارااست، یک اسکن (انشعاب) از کد ساخته و تغییرات را روی آن اجرا می‌نماید.

یعنی کد اساسی تا فرصت اعتقاد و باور یافت کردن از تغییرات اثبات می ماند. علاوه‌بر‌این، گیت به شما قابلیت رجوع به ورژن‌های قبل را، حتی بعداز پایانی شدن تغییرات می دهد. مضاف بر کل این‌ها، کد شما بعداز ذخیره شدن در یک گیت، از جراحت‌های فیزیکی مثل از عمل افتادن کامپیوتر یا این که یاد در جانبداری خواهد بود و مدام قابل دسترسی میباشد.
شایسته ترین گیت برای به کار گیری کدام میباشد؟
گیت یک مضمون‌ کلی میباشد که خصوصیت‌های بالا را مشمول می‌گردد. از این معنا کلی پلتفرم‌های صاحبخانه مثل گیت‌هاب، گیت‌لب و بیت‌باکت صورت گرفته‌اند. البته کدام شایسته ترین میباشد؟ بایستی اعتنا داشت که هیچ بهترینی دراین مورد به‌صورت مطلق وجود نداشته و همگی‌چیز نسبی میباشد. شما بایستی پیش از گزینش یک گیت آغاز نیازهای پروژه یا این که دسته خویش را شناخته و بعد به استیناف خصوصیت‌های گیت متبوع بپردازید.

مثلا گیت‌لب سیستم ترکیب کد اختصاصی خویش را ارائه میدهد البته گیت‌هاب جامعه آماری عالی و تجهیزات ارتباطی بیشتری برای تعامل و جابجایی تجارب داراست. ما در مطلبی غیر وابسته به مقایسه گیت‌هاب و گیت‌لب پرداخته‌ایم تا عمل شما‌را برای تعیین گیت مطلوب ریلکس‌خیس کنیم. این دو فعلا شایسته ترین و پرکاربردترین گیت‌های جان دار در بازار به‌اکانت میایند.

چه‌طور در اندروید استودیو از گیت استعمال کنیم؟
بعداز نصب و فعال‌ساز‌ی اندروید استودیو کافی میباشد یک پروژه تازه با اسم دلخواه ساخت‌و‌ساز فرمائید. به دنبال توضیح میدهیم که‌این پروژه چه طور به گیت متصل می‌گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.