پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

بازار کار زبان های نرم افزار نویسی به چه صورت میباشد؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

بازار کار زبان های نرم افزار نویسی به چه صورت میباشد؟

۳ بازديد

بازار فعالیت گویش های نرم افزار نویسی به چه شکل میباشد؟
مشاغل متفاوت گویش های اپ نویسی چه‌طور میباشد
دنیای امروز دنیایی میباشد که بوسیله اپلیکیشن‌نویسان و متخصصان دانش داده و کامپیوتر اداره می شود. هر روز کمپانی‌هایی را میبینیم که بر بستر وب ظهور کرده و سرویس ها جدیدی را ارائه میدهند. تک تک این اتفاقات و توسعه و گسترش‌ها وام دار اپ‌نویسی میباشد. نرم‌افزار‌نویسان کوشش می‌نمایند با حل مسائل مشقت بار و تایپ کردن کدهای وقت گیر، معاش سایرافراد را ریلکس‌خیس نمایند. البته آیا نرم‌افزار‌نویسی تحت عنوان یک کار مورد قابل قبولی میباشد؟ آیا درآمد کافی برای معاش عالی از این مسئله کاری به دست می آید؟ کدام لهجه‌های نرم افزار‌نویسی اینک تقاضای بیشتری را در بازار عمل نرم افزار نویسی کشور‌ایران و دنیا به خویش تخصیص داده‌اند؟ این‌ها سوالاتی میباشند که درین نوشته‌ی‌علمی به طراحی اپلیکیشن در مشهد  آنها جواب میدهیم.
بازار شغل اپ نویسی و تعیین کار مطلوب
اپلیکیشن‌نویسی یکی‌از پرکاربردترین مهارت‌ها در دنیای امروز میباشد. اکثری از اشخاص با کشف شایستگی حل مورد در خویش، به سمت یادگیری این مهارت رفته و آن را از منابع مختلفی مثل زمان‌های آنلاین خاطر میگیرند. ولی پرسش اینجا میباشد که آیا یادگیری نرم افزار‌نویسی به هزینه‌هایش می‌ارزد؟ یا این که به عبارت دیگر آیا می‌اقتدار با استعمال از این مهارت به مراتب بالای شغلی رسید؟ جواب مثبت میباشد.

نرم‌افزار‌نویسی اینک تحت عنوان یک فعالیت پردرآمد در بیشتر کشورهای عالم برای مثال کشور ایران به حساب می آید. مثلا در ایالات متحده یک نرم‌افزار‌نویس چیزی میان ۴۰ تا ۱۲۰ هزار دلار درآمد دارااست. پرورش حصول‌وکارهای دیجیتال و توسعه و گسترش استارتاپ‌ها را می‌اقتدار به‌تیتر مهم ترین دلایل تقاضای بالا برای اپلیکیشن‌نویس در بازار عمل معرفی کرد. در‌پی قصد داریم با نظارت بازار شغل به تفکیک گویش‌های نرم افزار‌نویسی، تا حد متعددی عمل را برای گزینش فی مابین این لهجه‌ها برایتان معمولی‌خیس کنیم. با ما یار باشید.

بازار شغل اپ نویسی پایتون
پایتون زبانی چندمنظوره (General Purpose) میباشد که در سال‌های اخیر زیاد گزینه استعمال قرار می گیرد. این لهجه را بیشتر به خیال کاربردش در دانش داده میشناسند. فعلا بازار عمل پایتون در سوا کشور‌ایران به شدت لبریز تقاضا میباشد و با یادگیری آن می‌اقتدار وضعیت سفر به کشورهای توسعه یافته جهان مثل کانادا و استرالیا هجرت کرد. درآمد یک کارشناس دانش داده یا این که یادگیری ماشین در کانادا چیزی در میان ۵۰ تا ۱۲۰ هزار دلار میباشد که درآمد بسیار بالایی محسوب می‌شود. یادگیری پایتون در جمهوری اسلامی ایران کمتر از کشورهای والا جهان اصلی و کاربردی میباشد ولی این موقعیت در آتی‌ای مجاورت تغییر تحول خواهد کرد. کلاً با پایتون می‌قدرت به مراتب شغلی ذیل رسید:

توسعه و گسترش دهنده اینترنت و نرم افزار
رئیس مال
مدرس پایتون
مشاور اقتصادی
دیتا ژورنالیست
چک گر داده
بازار عمل جاوا
جاوا یکی‌از سطح بالاترین و پرکاربردترین گویش‌های عالم میباشد. از این لهجه در توسعه و گسترش پروژه‌های دارای اسم و رسم جهانی مصرف شده میباشد و یک سری لهجه بر اساس آن درج شده‌اند. این گویش همینطور از نظر آتی شغلی هم در جمهوری اسلامی ایران و هم در سوا مرزهای جمهوری اسلامی ایران بسیار کارآمد میباشد. شما با جاوا می‌‎توانید توسعه و گسترش‌دهنده یک نرم افزار یا این که برگه اینترنت گردید. جاوا از نگاه تعداد حالت‌های شغلی جانور در عالم جزو ده لهجه بلندتر میباشد. مراتب شغلی جاوا عبارتند از:

توسعه و گسترش‌دهنده جونیور
گسترش‌دهنده سنیور
معمار سیستم
توسعه و گسترش‌دهنده اینترنت
بسط‌دهنده نرم افزار اندرویدی
پیشرفت‌دهنده EE
بازار شغل اپ نویسی C
لهجه C یکی دیرین‌ترین لهجه‌های عالم میباشد که کاربردهای کلان‌ای دارااست. با این گویش می‌قدرت حتی ربات‌ها و قطعات خرد الکترونیکی را هم اپ‌ریزی کرد. ظهور گویش‌های سطح فراتر و امروزی‌خیس تا حدودی از محبوبیت این گویش در سال‌های اخیر کاسته‌اند؛ ولی همچنان می‌اقتدار روی آن برای حصول به مشاغل ذیل اکانت کرد:

نرم افزار‌نویس جونیور
نرم‌افزار‌نویس سنیور
توسعه و گسترش‌دهنده برنامه
آنالیزگر چگونگی
نرم افزار‌نویس بازی
مهندس پیشرفت اپلیکیشن
معمار سیستم
بازار عمل جنگو
جنگو یک کادر‌ورک امروزی و دیدنی برای ایجاد کرد نرم افزار‌های زیر اینترنت میباشد. این کادر‌ورک در سال‌های اخیر توانسته میباشد محبوبیت نیکی را فی مابین نرم‌افزار‌نویسان و گسترش‌دهندگان اینترنت به خویش تخصیص دهد. اشراف به جنگو به شما این قابلیت را می دهد تا به‌تیتر یک توسعه و گسترش‌دهنده فریلنس عمل فرمایید یا این که به عنوان پیشرفت‌دهنده اینترنت به مجموعه‌های نرم‌افزار‌نویسی اضافه گردید.

بازار شغل اپ نویسی سی شارپ
سی شارپ یکی‌از ده گویش اپ نویسی بلندتر جهان میباشد. این لهجه در مورد‌های مختلفی کاربرد دارااست. به دلیل آن که یک لهجه چندمنظوره (General Purpose) میباشد. از این گویش برای پیشرفت اپلیکیشن‌های کامپیوتری، اینترنت نرم افزار‌ها و بازی‌های کامپیوتری به کارگیری میگردد. یادگیری سی‌شارپ در جمهوری اسلامی ایران بازار عمل بسیار نیکی داشته و برای شاغل شدن در کشورهای فرنگی با تیتر پیشرفت‌دهنده اینترنت، نرم افزار و بازی هم کاربرد دارااست.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.