پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

توسعه اندروید:

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

توسعه اندروید:

۲ بازديد

گسترش اندروید:
یک گسترش‌دهنده اندروید در پیاده سازی نرم افزار ها و نرم افزار های اندروید برای بازار ماهر است. برای تبدیل‌شدن به یک گسترش‌دهنده اندروید می بایست فرآیند تحت را طی  طراحی اپلیکیشن در مشهد فرمایید.

مرحله 1: اصول نخستین پیشرفت اندروید را بیاموزید که مشتمل بر:

جاوا SDK
شناخت لهجه‌های اپ‌نویسی اندروید مانند جاوا، کاتلین و…
پیاده سازی رابط کاربری اندروید
مرحله 2: مهارت‌های توسعه یافته گسترش اندروید را بیاموزید که مشمول:

مسلط به استعمال از Git، REST API
علم در زمینه ی سیستم‌های مقر داده
قدرتمند به طرح ریزی‌های کاربردی پیرامون UI، API پیام ابری و یک دست‌سازی مداوم.
نرم افزار‌نویسی اینترنت یا این که اندروید؟
حالا به اصل زمینه رسیدیم. اپلیکیشن‌نویسی اینترنت یا این که اندروید؟ ما برەای این سؤال تفاوت در بین نرم‌افزار‌نویسی اینترنت و اندروید را در فاکتورهای مختلفی مقایسه خوا‌هیم کرد. این فاکتورها عبارت‌اند از:

ترازو دشواری
درآمد
فرضت شغلی
تطبیق‌پذیری
دشواری
منحنی یادگیری
در‌پی اپلیکیشن‌نویسی اینترنت یا این که اندروید با ما یاور باشید تا این دو حوزه پرطرفدار از دنیای نرم افزار‌نویسی را آیتم مقایسه در اختیار بگذاریم.



1. سطح دشواری
هنگامی حرف از سطح دشواری اندروید و همینطور پیشرفت اینترنت میشود. شکی وجود ندارد که پیشرفت اندروید در مقایسه با پیشرفت اینترنت بسیار مشقت بار میباشد. هیچ پیش‌نیازی برای آغاز توسعه و گسترش اینترنت نیست. براین اساس، حتی فردی که به هیچ وجهً با نرم‌افزار‌نویسی آشنا وجود ندارد نیز بسط اینترنت را بسیار سهل و آسان‌خیس خواهد کرد.

پیشرفت اینترنت Front-End پاره ای بی آلایش‌خیس از گسترش اینترنت Backend میباشد چون در Backend ضمن ذخیره و حفظ داده‌ها، بایستی داده‌های پردازش‌گردیده را نیز پیگیری فرمائید. گسترش کلی اینترنت نسبتاً بی آلایش‌خیس از گسترش اندروید میباشد – بااین‌حالا، عمدتاً به پروژه‌ای که می‌سازید بستگی داراست. به‌تیتر‌نمونه، پیشرفت یک برگه اینترنت با به کار گیری از HTML و CSS قادر است در مقایسه با تشکیل داد یک نرم‌افزار اندرویدی بی آلایش، شغل آسوده‌تری در حیث گرفته گردد.

از طرف دیگر، برای استارت توسعه و گسترش اندروید، بایستی علم پیشین اپ‌نویسی داشته باشید. در‌این‌حالت‌ تنها شما می توانید آحاد مفاهیم توسعه و گسترش اندروید را ادراک فرمایید. در پیشرفت اندروید، نیاز به طاقت فرسا‌افزار رایانه با خصوصیات بالا، مانند – 8 گیگابایت حافظه موقت، پردازنده i5 و غیره وجود دارااست. بدین ترتیب، در شرایطی‌که کامپیوتری با این دست‌کم ویژگی ها ندارید. آن‌گاه شما نمی‌توانید مسافرت توسعه و گسترش اندروید خویش را استارت فرمائید.

از طرف دیگر، برای گسترش اینترنت، نیازی به رایانه با خصوصیات بالا وجود ندارد و میتوانید مهاجرت پیشرفت اینترنت خویش را با رایانه صرفا با 1 گیگابایت حافظه موقت آغاز فرمائید. بدین ترتیب جواب نخستین ما در ارتباط بااینکه نرم‌افزار‌نویسی اینترنت یا این که اندروید کدام‌یک راحت‌خیس میباشد؟ به طبعً پاسخ نرم‌افزار‌نویسی اینترنت خواهد بود. اما بستگی به علایق و هنگامی که شما می‌زارید تماماً متعدد خواهد بود.



2. مقایسه مجال‌های شغلی نرم افزار‌نویسی اینترنت و اندروید
بازار جهانی توسعه و گسترش نرم افزار تلفن همراه احتمالاً در زمان پیش‌بینی (2016-2022) با 14 درصد ارتقاء‌یافته میباشد. به‌طور شبیه، انتظار می‌رود زمان‌های شغلی برای گسترش‌دهندگان اینترنت تا سال 2024 میان 25 تا 27 درصد رویش نماید. بدین ترتیب، بازار شغل برای هر دو فناوری به‌طور مداوم در درحال حاضر ارتقاء میباشد. البته ازآنجایی‌که یادگیری گسترش اینترنت نسبتاً بی آلایش‌خیس از بسط اندروید میباشد، رقابت برای بسط‌دهندگان اینترنت بسیار زیاد میباشد.

از طرف دیگر، تعداد توسعه و گسترش‌دهندگان اندروید نسبتاً کمتر از پیشرفت‌دهندگان اینترنت میباشد، بدین ترتیب تقاضای آنان یه خرده بیشتر میباشد. بسط‌دهندگان حرفه‌ای در گسترش اندروید و اینترنت درمجموع بیشترین تقاضا را خواهند داشت چون مجال‌های شغلی بیشتری را برای آن ها در هر دو موضوع درحال‌توسعه و گسترش گشوده می‌نماید. بااین‌حالا جواب به سؤال اینکه اپلیکیشن‌نویسی اینترنت یا این که اندروید کدام‌یک زمان شغلی بهتری داراست؟ جواب تماماً به مهارت‌های و ترازو تخصصی که دارید بستگی داراست.



3. منحنی یادگیری
توسعه و گسترش اینترنت و بسط اندروید هر دو مهارت‌های یادگیری بهتر و چشمگیر را ارائه میدهند. پیشرفت اینترنت به ما علم لهجه‌های متعدد مانند HTML، CSS، جاوا اسکریپت و همینطور چارچوب‌هایی مانند ReactJS، AngularJS و فریمورک های سمت سرور مانند NodeJS را می دهد.

در توسعه و گسترش نرم افزار تلفن همراه، می توانید با پیشرفت نرم افزار iOS و همینطور توسعه و گسترش نرم افزار اندروید آشنا گردید. در اینجا، شما فرصتی برای یادگیری و پیاده‌سازی گویش‌های اپ‌نویسی مانند جاوا، کاتلین و غیره خواهید داشت. یادگیری گیت و گیت هاب و سیستم‌های رئیس مقر داده یک نیاز رایج برای هر نوع روند توسعه و گسترش برنامه میباشد.

اپلیکیشن‌نویسی اینترنت یا این که اندروید برای شما جهت حصول تجربیات و شناخت با حرفه‌آوری‌های نوین در حوزه اپلیکیشن‌نویسی بسیار ایده آل می‌باشند. براین اساس در هردوی آنان مکان توسعه وجود داراست.



4. تطبیق‌پذیری
برای تبدیل‌شدن به یک توسعه و گسترش‌دهنده اینترنت، می بایست از حرفه‌آوری‌ها و لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی متعدد مانند HTML، CSS، جاوا اسکریپت، پی اچ پی، پایتون، چارچوب‌های جاوا اسکریپت، دات نت، سی شارپ یا این که موردها دیگر دانایی داشته باشید.

براین اساس، با یادگیری این لهجه‌ها، شما فقط به گسترش اینترنت محصور نمی‌گردید. البته شما همینطور میتوانید یادگیری ماشینی، اتوماسیون و اسکراپینگ اینترنت (با پایتون)، بسط بازی (با سی شارپ) و بخش اعظمی مورد ها دیگر را استارت نمائید.

از طرف دیگر، با گسترش اندروید، شما تنها Kotlin و جاوا را حافظه میگیرید که ‌زبانهای خاص فناوری میباشند. به این ترتیب، در اینجا شما تنها به گسترش اندروید محدودشده‌اید. به این ترتیب، گسترش اینترنت در مقایسه با توسعه و گسترش اندروید، مهارت بسیار متنوع‌تری میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.