پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ۰۳

روش دوم حذف اندروید استودیو: استفاده از Android Studio Installer:

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

روش دوم حذف اندروید استودیو: استفاده از Android Studio Installer:

۵ بازديد

۲. شیوه دوم حذف اندروید استودیو: به کارگیری از Android Studio Installer:
در حالتی که ورژن نو اندروید استودیو را نصب کرده‌اید، میتوانید از Android Studio Installer برای حذف ورژن قبل به کارگیری فرمایید. برای این عمل، پوشه Android Studio Installer را دانلود نمایید و گشوده نمایید. آنگاه بر روی “Uninstall” کلیک نمائید و اندروید طراحی اپلیکیشن در مشهد  استودیو را حذف فرمائید.

۳. طریق سوم حذف اندروید استودیو: حذف دستی:
در صورتی‌که شیوه‌های فوق برای حذف اندروید استودیو کارساز نبودند، میتوانید به طور دستی اندروید استودیو را حذف نمایید. برای این عمل، فولدر “Android Studio” را در مسیری که اندروید استودیو نصب گردیده‌است پیدا فرمایید و آن را حذف فرمایید. به علاوه، فولدر‌های مرتبط با پروژه‌های شما نیز بایستی دستی حذف شوند.

اکثر نرم افزار هایی که در کامپیوتر نصب میگردند فایلی بنام uninst000.exe یا این که uninstall.exe در فایل ای که نصب گردیده اند دارا‌هستند. پس برای نظافت کردن اندروید استودیو با این طرز هم بایستی در فایل ای که Android Studio در آن نصب گردیده این پوشه ها را پیدا فرمائید.

مسیری که اندروید استودیو نصب گردیده را دنبال نمایید و فایل installation را گشوده فرمایید.
پوشه uninstall.exe یا این که unins000.exe را پیدا فرمایید.
روی آن دابل کلیک نمائید تا uninstall گردد و بنابراین ادامه روند حذفی که پیش رویکرد شما میگذارد را اجرا دهید.
لطفا دقت داشته باشید که بعداز حذف اندروید استودیو، همگی فولدر‌ها و پروژه‌هایی که در فولدر‌های مربوطه ذخیره گردیده‌اند، منزه خواهند شد. لذا، پیش از مبادرت به حذف اندروید استودیو، باور نتایج فرمائید که از داده ها اساسی خویش بک برنامه تنظیم نموده اید.

۴. شیوه چهارم برای نظافت کردن Android Studio: برگرداندن سیستم به وضعیت پیش از نصب اندروید استودیو از روش Restore System

این شیوه هم می‌تواند منش حلی برای پشیمانی از نصب اپ های جانور در سیتسم باشد. System Restore ابزاری میباشد که در ویندوز وجود دارااست و به یوزرها یاری می نماید تا سیستم را به وضعیت گذشته در یک فرصت خاصی در پیشین برگردانند و اپلیکیشن هایی را که با سعی رایانه فعالیت می نماید. در فیض میتوانید این ابزار را روی وقتی که هنوز اندروید استودیو را نصب نکرده بودید برگردانید. پیش از جاری ساختن System Restore مطلقا از فولدر ها و داده های فردی خویش ورژن حامی تهیه و تنظیم فرمایید. برای اینکار پروسه پایین را دنبال نمائید :

مجموع پوشه ها و نرم افزار های گشوده گردیده را ببندید.
در دسک تاپ، بر روی Computer راست کلیک کرده و Properties را تعیین فرمایید. پنجره خودمانی system نشان داده می شود.
در سمت چپ پنجره System، بر روی System protection کلیک نمائید. پنجره System Properties نشان داده می شود.
روی دکمه System Restore کلیک فرمائید.
یک نقطه بازگردانی گزینش فرمایید و روی Next کلیک فرمائید.
تاریخ و مجال را از لیست گزینش نمایید و آن گاه بر روی Next کلیک نمائید. می بایست بدانید که همگی اپ ها و درایورهای نصب گردیده بعد از تاریخ و فرصت تعیین گردیده ممکن میباشد به صحت فعالیت نکنند و ممکن میباشد نیاز به نصب دوباره باشند.
در پنجره “Confirm your restore point” ، روی آیتم Finish کلیک نمائید.
برای تأیید آخری yes را بزنید.
۵. طرز پنجم برای امداد به یادگرفتن حذف بی نقص اندروید استودیو با ردیابی آنتی ویروس
امروزه بدافزارهای کامپیوتر مانند نرم افزار های بی آلایش در کامپیوتر به حیث می رسند البته حذف آن‌ها از کامپیوتر بسیار اختلال خیس میباشد. اینگونه بدافزارها با یاری Trojans و spyware وارد کامپیوتر می‌شوند. حذف بقیه بدافزارهای رایانه ای مانند نرم‌افزار های تبلیغاتی مزاحم نیز بسیار اختلال میباشد. آنان معمولاً در پوسته بسته های قابل انعطاف افزاری با قابل انعطاف افزارهای رایگانی مانند ضبط ویدئو ، بازی ها یا این که مبدل های PDF بر روی سیستم شما نصب میگردند. آنان به راحتی می‌توانند اپلیکیشن های آنتی ویروس را به دور بزنند و به دور از دیده انها عمل خودشان را جاری ساختن دهند. در صورتی‌که نمی توانید اندروید استودیو را مانند بقیه نرم‌افزار ها حذف فرمائید، پس می بایست تردید فرمایید که ممکن میباشد بدافزار باشد! برای کپی بدون پول این ابزار شناسایی بدافزار را کلیک کرده و دانلود نمایید.
. شیوه ششم برای حذف بدون نقص اندروید استودیو با نصب دوباره آن
زمانی که فولدر موردنیاز برای حذف کردن اندروید استودیو وخیم یا این که از میان رفته باشد، قدرتمند به حذف اپلیکیشن نخواهید بود. در اینگونه قوانینی، نصب دوباره اندروید استودیو ممکن میباشد این مساله را قابلیت و امکان پذیر نماید. روند نصب را مجدد جاری ساختن نمایید. بعضی وقت ها، نصب کننده ممکن میباشد به شما قابلیت دهد نرم‌افزار را نیز repair یا این که uninstall نمایید.

۷. طرز هفتم برای یادگرفتن حذف android Studio: به کار گیری از امر Uninstall اکران داده گردیده در Registry
زمانی طرحی روی کامپیوتر نصب می‌گردد، ویندوز پیکربندی و داده ها خویش را در رجیستری ذخیره می نماید (به عنوان مثال امر uninstall برای حذف اپلیکیشن). می‌توانید این طریق را برای از حذف اپلیکیشن Android Studio به کار گیری نمائید. لطفاً رجیستری را با تمرکز دستکاری نمایید، چون هر اشتباهی ممکن میباشد منجر حاد شدن سیستم شما خواهد شد. برای اینکار روند تحت را دنبال نمایید:

کلیدهای Windows و R را نگه دارید تا امر Run گشوده خواهد شد ، regedit را در قاب تایپ فرمایید و OK را بزنید.
وارد مسیر پایین گردید و Android Studio را پیدا فرمائید:
HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Uninstall
روی مقدار UninstallString دوبار کلیک کرده و Value Data را نسخه برداری نمائید.
برای گشودن فرمان Run ، کلیدهای Windows و R را نگه دارید ، مقدار Value Data را در قاب تایپ فرمائید و OK را بزنید.
پروسه Wizard را دنبال نمایید تا اندروید استودیو حذف گردد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.