شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

7 فاکتورتاثیرگذار برقیمت نرم افزار | آیا پیاده سازی نرم افزار هزینه براست؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

7 فاکتورتاثیرگذار برقیمت نرم افزار | آیا پیاده سازی نرم افزار هزینه براست؟

۴ بازديد

7 فاکتورتاثیرگذار برقیمت نرم افزار | آیا پیاده سازی نرم افزار هزینه براست؟
1- پژوهش ها
اولی و مهم ترین مرحله گسترش یک App پژوهش ها میباشد . توفیق نرم‌افزار شما تا حد متعددی به واحد سنجش پژوهش ها ایفا‌گردیده پیش از پیاده سازی و اجرای نرم افزار بستگی دارااست. از این رو , او‌لین حوزه ای میباشد که می بایست در آن سرمایه‌گذاری نمایید و بسیار دارای اهمیت میباشد.
غرض اول استیناف آشنایی نیازها و مراد‌های بازار میباشد. منبع دست نخستین گردآوری‌آوری داده‌ها، در مقایسه با منابع ثانویه بسیار گران‌خیس میباشد، البته به طبع ً بسیار قابل‌باور میباشد. هم اینگونه شما میتوانید با یوزرها تعامل داشته باشید، که برآورد بهتری از نیاز آنها به دست آورید. این شغل به ارتقاء چگونگی جنس آخری یاری می‌نماید. البته برای این نوع از داده‌ها، ما آغاز می بایست نصیب مصرف‌کننده را شناسایی کنیم، که در آن داده‌های ثانویه به قیمتی بسیار منطقی طراحی اپلیکیشن در مشهد  به شغل میایند .

2- منابع انسانی
یکی مهم ترین عواملی که هزینه اپ شما‌را گزینش می‌نماید، کسانی میباشد که روی آن فعالیت می‌نمایند.

شعور این واقعیت بسیار اصلی میباشد که پرسنل حرفه‌ای یک تفاوت تبارک ساخت‌و‌ساز می‌نماید، اگرچه آن ها میتوانند بیشتر از اشخاص نادر تجارب توشه مالی برای پروژه داشته باشند، البته به کار گیری از آنان کیفیت خوب app و ضمانت کارآمدی آن هم پا میباشد. داشتن یک مجموعه از بسط دهندگان زبده برای مهارت‌ها و اعتنا به جزئیات و یکسری پیشرفت دهنده تازه برای اجرای ایده‌های نوآورانه در تشکیلات پیاده سازی نرم افزار می‌تواند مقرون به صرفه خیس از این باشد که شما بخواهید از تیمی سوا تشکیلات خویش برای توسعه و گسترش اپ خویش به کار گیری فرمایید.
3- آپ دیت رسانی و حفظ منظم
هر فرصت که می بینید یک ورژن نو از یک app که تا قبل از اینً روی موبایلتان نصب‌گردیده به بازار آمده میباشد ، رغبت دارید اپلیکیشن را آپ دیت رسانی فرمایید . گاهی آپدیت رسانی به قدری جزئی میباشد که شما شگفت‌زده خواهید شد که چه چیزی آپ دیت شده است. یک گروه از بسط دهندگان همواره در هم اکنون فعالیت برای حفاظت شایسته ترین رشته‌آوری ممکن برای یوزرها می‌باشند. بروز رسانی یک کدام از آن اهرم‌ های اصلی میباشد که یک app را توانا می‌سازد تا شرایط خویش را در بازار محافظت نماید. هزینه ای که بروز رسانی نرم افزار برای طراحان آن به وجود می‌آورد به خویش طراح نرم‌افزار بستگی دارااست و اینکه چه طور نرم افزار‌های خویش را آپ تو دیت می‌نماید. نسبتاً ً ۳۰ درصد از نرم‌افزار‌های کاربردی گوشی دست کم یک‌توشه یا این که بیشتر در یک ماه آپ تو دیت میشوند ، در حالی که نصیب دیگر تا ۸ / ۸ % نرم افزار در مسافت ۶ ماه آپ دیت میشود .

4- تست
آزمایش کردن یک عنصر نمادین برای انتخاب هزینه میباشد. آزمایش پایانی و ایفا تست کبیر پیش از فعال‌ساز‌ی اپ اصلی میباشد. او‌لین تست ممکن میباشد واپسین آن نباشد. بدین ترتیب قابلیت تست و تکرار آن هنگامی که سود خیر برای نرخ توفیق به دست نیامده ، وجود داراست. چهت نیل به فیض مناسب، ممکن میباشد ما یحتاج باشد براساس برخورد فرنگی تغییراتی تولید فرمائید. این سبب میگردد توشه مازاد به هزینه شما زور شود ، البته اجتناب از این هزینه صحیح وجود ندارد زیرا به صورت بی واسطه بر نرخ توفیق اپ اثر می گذارد.

5- پلتفرم و ابزار گوشی
تعریف و تمجید سیستم‌برهان‌های گوشی که می خواهید برای آن ها app پیاده سازی فرمایید, در انتخاب بها آن بسیار اصلی میباشد. سه ماژول پلتفرم اساسی که در بازار جانور میباشد عبارتند از : ios , android و ویندوز. هر پلتفرم متعدد میباشد و دسته‌های مختلفی از ابزارهای یک دست سازی را خواهد داشت. پلتفرم های متعدد به معنای هزینه‌های گوناگون می‌باشند. درصورتی که میخواهید یک اپ کاربردی برای android پیاده سازی فرمایید, بسیار هزینه بر خواهد بود چون این پلتفرم بیش تر از 18000 دیوایس و اسکرین گوناگون داراست و ضمانت اینکه نرم افزار روی همه دستگاه ها عالی فعالیت نماید بسیار خواهد بود. Ios نیاز به مدد تعداد انگشت شماری دیوایس داراست , بدین ترتیب نرم افزار‌های android یکی گران‌ترین اپلیکیشن‌های کاربردی میباشند .
6- فرصت
فرصت ادله دیگری میباشد که میتواند روی بها نرم افزار اثر گذار باشد . هرچه یک app بزرگ‌خیس گردد, مجال بیشتری خواهد گرفت. مجال بیشتری حتما ً به معنای هزینه بیشتر میباشد چون مستلزم مصرف مازاد منابع میباشد .

7- نرم افزار های محلی یا این که برنامه های ترکیبی
Native apps نرم‌افزار‌هایی می‌باشند که برای یک پلت هیبت خاص پیاده سازی گردیده‌اند و می توانند از روش اپلیکیشن استور نصب شوند در حالی که نرم‌افزار‌های ترکیبی برای یک پلت هیبت خاص پیاده سازی نشده اند. گفته می گردد نرم‌افزار های محلی تلفن همراه نسبتا ً سریع‌خیس میباشند ولی ارزش پیاده سازی آنان گران‌خیس از نرم‌افزار‌های ترکیبی می باشند و در فیض هر دو نوع نرم افزار‌ها می توانند به شدت بر هزینه تمام پیشرفت یک app اثر بگذارند.
4 نکته طلایی برای سئو نرم افزار
seo نرم افزار (APP STORE OPTIMIZATION) که به طور اختصار ASO گفته میگردد؛ تیم اقدامات موثربرای معرفی و ارائه نرم افزار به یوزرها در برنامه استورها میباشد . برای ASO نحوه های گوناگونی وجود دارااست که درین نوشته‌علمی به 4 نحوه کاربردی و اثر گذار اشاره خوا هیم کرد.

اثرات seo نرم افزار در بیزنس
seo نرم افزار اثر قابل توجهی در پیشرفت بیزینستان دارااست که مشتمل بر 3 گزینه پایین می‌گردد:

سبب ارتقاء بازدید یوزرها از نرم افزار شما می گردد.
ارتقاء دانلود را برای شما به همپا داراست.
نتیجه ها حاصله از ASO موثرتراز تبلیغات میباشد و به همین انگیزه سبب ساز صرفه جویی و کاهش هزینه می گردد.
طریق های اثرگذار در seo نرم افزار
برای جذب یوزرها و ارتقاء نرخ تبدیل نرم افزار، می بایست شیوه معرفی و ارائه آن در گوگل پلی و اپل استور به صورت اصولی و صدق اعمال پذیرد تا نتیجه ها مثبتی را برای بیزینس شما به هم پا داشته باشد. برای سئو غالب نرم افزار به 4 نکته طلایی اعتنا نمائید.

نکته طلایی نخستین: اسم گذاری نرم افزار
اولی قدم اصلی و اثر گذار در ارائه نرم افزار بیزینسی، اسم گذاری صحیح و کاربردی آن میباشد. بایستی اسم نرم افزار با بیزنس و مقصود استراتژی نرم افزار مناسبت داشته باشد و از نامی دیدنی و کوتاه استعمال شود.

همینطور برای حصول سکو خوب در موتور کاوش گوگل خوب میباشد از عبارات کلیدی اساسی نرم افزار خویش درعنوان به کار گیری فرمایید.



نکته طلایی دوم: اخذ بک پیوند
در سئو نرم افزار نیز مانند بهینه سازی تارنما معیار اخذ پیوند از وبسایت های دیگر از بینش گوگل تاثیرگذار میباشد. پس به یاری وب سایت های دارای شهرت و دارای اعتبار میتوانید برنامه خویش را معرفی کرده و لینک و پیوند اخذ فرمائید تا گوگل رده بهتری را برای نرم افزار شما در موتورجوستجو در حیث بگیرد.

نکته طلایی سوم: به روز نرم افزار
به روز نرم افزار یک کدام از دیگر از طریق های اثر گذار در ASO میباشد چون این شغل علامت دهنده دقت شما به یوزرها و تحقیق بر بیزینستان میباشد. همینطور برای آپدیتی اثرگذار خیس خوب میباشد نظرها یوزرها را رصد فرمایید و با دقت به نکات مطرح گردیده، مشکلات برنامه خویش را رفع و ورژن آپ تو دیت را ارائه دهید که‌این فرمان از دید اپلیکیشن استورها هم بسیار مثبت طلقی می‌گردد و سبب ارتقا رنکینگ نرم افزار شما در گوگل می‌شود.

نکته طلایی چهارم: درج متا دیسکریپشن نرم افزار
متا دیسکریپشن مشتمل بر توضیحات کلیدی و موثر برای یوزرها میباشد که پیش از دانلود برنامه در جریان پروسه آن قرار بگیرند و این قسمت برای گوگل پلی بسیار اصلی میباشد؛ چون بوسیله الگوریتم های گوگل ایندکس و در سکو بندی موتورجستجو گوگل نقش بسزایی دارااست. به همین استدلال به کارگیری از کلمه ها کلیدی، خوانایی و کتابت درست جز اصول اصلی برای این نصیب میباشد و برای ارتقا دانلود بیشتر توصیه می‌کنیم از قسمت های اساسی اپلیکیشن نیز عکس قرار دهید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.