شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

اپلیکیشن های موبایل چه گونه ایجاد میگردند؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

اپلیکیشن های موبایل چه گونه ایجاد میگردند؟

۳ بازديد

اپلیکیشن های موبایل چه گونه پیاده سازی میگردند؟
گسترش نرم افزار گوشی گران خیس از اپ های اینترنت میباشد و از‌آن‌جا‌که مرتبط با یک سیستم استدلال خاص می‌باشند، فعال سازی یک اپلیکیشن در سیستم ادله های متفاوت به طور تقریبً به معنای آغاز از اولِ پیاده سازی و پیشرفت میباشد. با این درحال حاضر، از حیث مشخصات و تلاش توسعه یافته خیس طراحی اپلیکیشن در مشهد  می باشند.

اپ های موبایل بسته به سیستم دلیل متبوع با به کارگیری از گویش های خاص و فضا های پیشرفت یک دست پیاده سازی میگردند. دستگاه های اپل بر روی سیستم دلیل iOS شغل می نمایند، بدین ترتیب نرم افزار های اپل با به کار گیری از Objective-C یا این که Swift و Xcode IDE ساخته میگردند. پیاده سازی نرم افزار اندروید معمولا به لهجه جاوا اجرا میشود و با به کار گیری از Android Studio یا این که Eclipse IDE نوشته می گردند.

اپل و گوگل همینطور ابزارهای بسط، موادسازنده رابط و کیت های پیشرفت نرم‌افزار خویش را ارائه میدهند که گسترش دهندگان میتوانند برای ایجاد کرد اپ های موبایل از آنها به کارگیری نمایند.
طرز طراحی وب سایت نرم افزار
نرم افزار های اینترنت معمولاً با به کار گیری از JavaScript ،CSS و HTML5 پیاده سازی می گردند. برخلاف اپلیکیشن های موبایل، هیچ کیت استاندارد بسط قابل انعطاف افزاری برای ایجاد کرد اپلیکیشن های اینترنت نیست؛ ولی با این وجود گسترش دهندگان به الگوها دسترسی دارا‌هستند. در مقایسه با اپ های گوشی، تشکیل داد نرم افزار های اینترنت معمولاً سریعتر و سهل و آسان خیس میباشد، ولی از نگاه خصوصیات بسیار بی آلایش ترند.

اپلیکیشن های اینترنت توسعه یافته
با اعتنا به روندهای اخیر توسعه و گسترش اینترنت، مایحتاج میباشد از اینترنت نرم افزار های توسعه یافته نیز مطلع باشید. در حالی که اپلیکیشن های اینترنت استاندارد بعضا از امکان های نرم افزار های موبایل را ندارند، چنین نرم افزار ها در ما فی مابین این دو قرار میگیرند.

برخلاف نرم افزار های اینترنت استاندارد، اپ های اینترنت توسعه یافته میتوانند به طور آفلاین فعالیت نمایند و خیلی سریع بارگیری می‌شوند. این دستور عمدتاً به گسترش در مرورگر امروزی برمی خواهد شد؛ به لطف خصوصیت Application Cache، سایت ها اینک میتوانند وسعت متعددی از اطلاعات را به طور آفلاین ذخیره نمایند. بدین ترتیب می اقتدار از اپلیکیشن های اینترنت توسعه یافته فارغ از اتصال به وب بهره مند شد و به آنان بعضی از خصوصیت های اپ های گوشی مانند ضبط صدا و فیلم و پخش فیلم را میدهد.

صحیح مثل اینترنت نرم افزار های استاندارد، نرم افزار های اینترنت توسعه یافته نیازی به بارگیری یا این که نصب ندارند. از بخش اعظمی جهات، به حیث می‌رسد این نوع نرم افزار ها شایسته ترین مشخصات را از هر دو ورژن اینترنت نرم افزار و اپلیکیشن های موبایل ارائه می‌دهند.

نرم افزار موبایل در مقابل اینترنت نرم افزار
فعلا که ما تفاوت مهم دربین اپ های گوشی و اینترنت را می‌دانیم، میتوانیم مورد ها مثبت و منفی هر کدام را مرور کنیم:

اپ های گوشی:
1.نقاط قوت:

سریعتر از اینترنت نرم افزار ها می‌باشند.
از‌آن‌جا‌که آن‌ها به منابع سیستم دسترسی دارا‌هستند، کارایی بهتری دارا‌هستند.
میتوانند به طور آفلاین فعالیت نمایند.
امن و مطمئن میباشند.
به جهت در دسترس بودن ابزارهای گسترش دهنده، عنصرها رابط و SDK، ایجاد کرد، پیاده سازی و بسط آنها سهل و آسان خیس میباشد.
2.نقاط ضعف:

تشکیل داد آن‌ها گران خیس از اپلیکیشن های اینترنت میباشد.
سازگار کردن آن‌ها با سیستم دلیل های متعدد (مثلا iOS و Android) معمولاً به معنای پیاده سازی و تشکیل داد اپلیکیشن از آغاز میباشد.هزینه محافظت و به روزرسانی دارا هستند.
نرم افزار های اینترنت
نقاط قوت
نیازی به بارگیری یا این که نصب آنان وجود ندارد.
حفظ سهل تری دارا‌هستند و فارغ از اعتنا به سیستم استدلال گوشی، یک کد مشترک دارا هستند.
نیازی به بروزرسانی به وسیله یوزرها وجود ندارد.
پیاده سازی آنها سریعتر و سهل خیس از نرم‌افزار های گوشی میباشد.
نقاط ضعف
به طور آفلاین جاری ساختن نمی‌شوند.
کندتر از اپلیکیشن های موبایل می‌باشند و از نگاه مشخصات، نرم افزار های تلفن همراه توسعه یافته خیس هستند.
ممکن میباشد به اندازه اپ های گوشی قابل دسترسی نباشند چون در یک مقر داده خاص مانند نرم افزار استور و یا این که گوگل پلی لیست نشده اند.
چگونگی و امنیت اینترنت نرم افزار ها مدام ضمانت نمی‌شود.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.