شنبه ۰۱ اردیبهشت ۰۳

مزایای ساخت‌و‌ساز نرم افزار با فلاتر(Flutter):

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

مزایای ساخت‌و‌ساز نرم افزار با فلاتر(Flutter):

۵ بازديد

مزایای ساخت‌و‌ساز نرم افزار با فلاتر(Flutter):
پیاده سازی نرم افزار با فلاتر بسیار سودمند بوده و مزایایی به یار و همدم داراست:

یکپارچگی کد: یکی‌از مزایای اساسی به کارگیری از Flutter امکان اشتراک یک دست کد دربین پلتفرم‌های متفاوت میباشد. با استعمال از Flutter، می توانید یک نرم افزار را به طور یک دست برای iOS، Android، اینترنت و دسکتاپ گسترش دهید، که سبب ساز کاهش مجال و کارایی ما یحتاج برای توسعه و گسترش و مراقبت می‌گردد. این امکان به شما قابلیت و امکان میدهد تا تجارب کاربری یکنواختی را در طراحی اپلیکیشن در مشهد  کل پلتفرم‌ها ارائه دهید.



گسترش سریع: Flutter از یک چرخه پیشرفت سریع سود میبرد. با استعمال از قابلیت و امکان Hot Reload، تغییرات را به طور مجال حقیقی و واقعی در نرم افزار ملاحظه کنید و نیازی به کامپایل دوباره نداشته باشید. این امکان به صورت قابل توجهی پروسه گسترش را تسریع می دهد و به بسط‌دهندگان این قابلیت را می دهد که رابط کاربری و تلاش نرم افزار خویش را با گاز تست، تغییر‌و تحول و اصلاح نمایند.



سعی مستقر: Flutter از موتور رندر Skia برای استخراج به تلاش ساکن در هر دو سیستم ادله iOS و Android به کارگیری می‌نماید. به کارگیری از عجله مشقت بار‌افزاری به وسیله Skia سبب به مجال فعال‌ساز‌ی سریع، برنامه خردسالان‌های سرازیر و رابط‌های کاربری پاسخگو میشود. سعی Flutter با اپ‌های ساکن قابل مقایسه میباشد و تجارب کاربری بهتر را ارائه می دهد.



پیاده سازی رابط کاربری قادر و سفارشی‌سازی: Flutter دسته کلان‌ای از ویجت‌های قابل تهیه و تنظیم را مهیا می‌نماید و برنامه کودک‌ها و جابجایی‌های متفاوت را نگهبانی می‌نماید. فریمورک UI Flutter به پیشرفت‌دهندگان قابلیت و امکان میدهد رابط‌های کاربری بصری جالب و خیره‌کننده‌ای را ساخت نمایند. سیستم ویجت Flutter به پیشرفت‌دهندگان این قابلیت و امکان را می دهد که هر جنبه‌ای از رابط کاربری را سفارشی نمایند و اعتقاد و باور نتیجه ها نمایند که اپ با نام و نشان مارک یا این که لازمات پیاده سازی هم خوانی دارااست.



معایب تولید نرم افزار با فلاتر(Flutter):
اگرچه پیاده سازی نرم افزار با فلاتر بسیار دوست داستنی گردیده و گزینه اعتنا قرار گرفته میباشد ولی گشوده هم معایبی دارااست:

محدودیت در API های پلتفرم: با وجود اینکه Flutter به API های بخش اعظمی از پلتفرم ها دسترسی دارااست، البته ممکن میباشد برای حصول به خصوصیات یا این که کتابخانه های خاص دستگاه، نیاز به افزونه های سفارشی یا این که کد درج شده ساکن داشته باشید. این موضوع ممکن میباشد نیازمندی به فعالیت با کدهای منحصربه‌فرد پلتفرم خواهد شد.

رویش جامعه و اکوسیستم: در مقایسه با چارچوب های بسیار رایج دیگر، جامعه و اکوسیستم فلاتر هنوز در فرآیند پرورش قرار دارا‌هستند. جستن کتابخانه ها یا این که منابع خاص برای نیازهای خاص ممکن میباشد معضل برانگیز باشد. با این اکنون، جامعه فلاتر پرجنب و جوش میباشد و توسعه و گسترش دهندگان فعالی در حالا ایجاد بسته ها و چاره های جدیدی برای جواب به نیازهای متفاوت میباشند.
چرا این ایام داشتن نرم افزار برای استخراج و امور ضروری میباشد؟
در بعدازظهر دیجیتال، جایی که تلفن همراه های هوشمند به بخشی طلاق ناپذیر از معاش روزانه ما تبدیل گردیده اند، نرم افزار های موبایل تحت عنوان ابزاری توانا برای حصول و امور برای تعامل با مشتریان، معمولی سازی فرآیندها و مشوق رویش ظواهر گردیده اند. در حالی که ممکن میباشد کلیه مشاغل به نرم افزار نیاز نداشته باشند، تجارت های مختلفی وجود دارندد که داشتن یک اپلیکیشن موبایل قادر است برایشان بسیار موثر باشد.

این استخراج و امور میتوانند از پیاده سازی نرم افزار منفعت ببرند!
درک کردن این که تجارت شما به نرم افزار نیاز دارااست یا این که نه به پژوهش های متعددی نیاز دارااست ولی به شما اعتقادوباور می‌دهیم که پیاده سازی نرم افزار شایسته ترین سپرده گذاری میباشد که می‌توانید برای بیزینس خویش اجرا دهید. مجموعاَ می قدرت اعلام کرد استحصال و کارهایی که در‌پی به آنان اشاره خوا هیم کرد، می‌توانند بیشترین منفعت ممکن از نرم افزار ها را ببرند. با ما هم پا باشید تا لیست این کسب و کار ها را رسیدگی کنیم.



بیزنس الکترونیک و خرده فروشی و دکان های آنلاین
قسمت های بیزنس الکترونیک و خرده فروشی شاهد تغییر‌و تحول قابل توجهی به سمت پلتفرم های تلفن همراه در سال های اخیر داشته اند. با راحتی خرید آنلاین در اکثری از حوزه ها، مشتریان اینک انتظار تجربیات کاربری بی نقص در موبایل های هوشمند را دارا هستند. داشتن یک اپلیکیشن موبایل یا این که نرم افزار به استحصال و امور این قابلیت و امکان را می‌دهد تا یک رابط کاربری فردی و کاربرپسند ارائه دهند و مرور محصول ها، خرید و پیگیری سفارشات را برای مشتریان راحت خیس نمایند. ضمن این، اپ ها می‌توانند از نوتیفیکشن ها استعمال نمایند تا یوزرها را درباره‌ی کالاهای آیتم علاقشان، تخفیف ها یا این که تولیدها جدید آگاه نمایند. در کنار این موردها، وفاداری مشتریان را هم میتوانید با به کار گیری از نرم افزار ها تقویت فرمائید و مقر مشتریان قدرتمندی داشته باشید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.