سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

فراگیری اکران تبلیغات در نرم افزار اندروید

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

فراگیری اکران تبلیغات در نرم افزار اندروید

۱۰ بازديد

فراگیری اکران تبلیغات در نرم افزار اندروید
تبلیغات ادموب Admob
Admob یک پلتفرم تبلیغاتی گوگل میباشد که به شما قابلیت و امکان تصویب نرم افزار در گوگل و تبلیغات در آن را می دهد. به یاری این پلتفرم میتوانید یک اکانت کاربری در AdMob ساخته و یک ID برای خویش داشته باشید تا از آن در نرم افزار‌ها به کار گیری کرده و تبلیغات فرمایید. برای تصویب‌اسم در AdMob به آدرس admob.google.com طراحی اپلیکیشن در مشهد مراجعه‌کنید.

به محض اینکه اکانت کاربری خویش رابرای تبلیغات در متانت موب ساختید، نرم افزار متبوع خویش را گشوده کرده و کد دستوری ذیل را تحت تگ dependencies در فولدر build.gradle سطح نرم‌افزار بنویسید تا بدین وسیله، کتابخانه AdMob در نرم افزار شما وارد خواهد شد.

} dependencies
‘implementation ‘com.google.android.gms:play-services-ads:19.1.0

{

در مرحله آن گاه، کد دستوری تحت را به پوشه manifest اضافه نمائید:








android:name=“com.google.android.gms.ads.APPLICATION_ID”

android:value=“admob_app_id_here” / >





به‌این وسیله، نرم افزار متبوع در پلتفرم گوگل تصویب گردیده و میتوانید از کتابخانه آن که دربردارنده اشکال تبلیغات بنر و بینابینی میباشد، استعمال نمائید.

برای گذاشتن تبلیغ در نرم افزار اندروید، آغاز اکران تبلیغات بنر را توضیح میدهیم. به عبارتی‌طور که گفته شد، تبلیغات بنر درون layout اکران داده می‌گردد؛ براین اساس او‌لین گام، تمجید کد دستوری میباشد که در پوشه activity/fragment layout وارداتی تا یک تبلیغات بنر را در شیت نرم افزار شما اکران دهد.
تبلیغات رخ‌بوک
طریق دیگر، استعمال از تبلیغات صورت‌بوک میباشد. برای این مراد ما یحتاج میباشد که یک اکانت کاربری در چهره‌بوک ساخت‌و‌ساز نمایید و بعد یک ID مرتبط با تبلیغات بنر و یا این که تبلیغات بینابینی رخ‌بوک بسازید. در مرحله سپس، برای دسترسی به تبلیغات چهره‌بوک، می‌بایست کتابخانه آن را به پروژه خویش اضافه فرمایید که‌این فعالیت با کد دستوری ذیل جاری ساختن می گردد:

implementation “com.facebook.android:audience-network-sdk:5.+“

برای گذاشتن تبلیغات در نرم افزار اندروید، در‌صورتی‌که که تبلیغات بنر صورت‌بوک را گزینش کرده‌اید، همچون تبلیغات بنر AdMob کار می کنیم. آغاز بایستی آبجکت تبلیغات بنر تشکیل‌شده و بعد از آن برای اکران به نرم افزار متبوع اضافه خواهد شد. در غایت، از کد دستوری loadAd برای افزودن آبجکت بنر به کار گیری فرمایید، به طور تحت:

val adView =

com.facebook.ads.AdView(context,

“facebook_banner_id”,

AdSize.BANNER_HEIGHT_50)

viewToAdd.addView(adView)

adView.loadAd()
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.