چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

نرم افزار نیتیو چیست؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

نرم افزار نیتیو چیست؟

۱۲ بازديد

دنیای تکنولوژی و اپ نویسی، همواره در حالا تغییر تحول و تکامل میباشد؛ ممکن میباشد کد یا این که اپلیکیشنی که امروز با آن آشنا می شوید، فردا مکان خویش را به ورژن‌ای جدیدتر و توسعه یافته‌خیس داده و دنیای جدیدتری را برای شما رقم بزند. با اعتنا به‌این گسترش سریع و اصطلاحاتی که روز آپ تو دیت بیشتر می گردند، ملازمت و همراهی با این تکامل هر لحظه طاقت فرسا‌خیس گردیده و مجال و علم بیشتری را از شما طلب می‌نماید. یکی این اصطلاحات که امروزه در دنیای گونه های نرم افزار گوشی بر راز گویش‌ها افتاده و اشخاص متعددی از آن استعمال می‌نمایند، مرتبط  طراحی اپلیکیشن در مشهد با نرم افزار‌های نیتیو میباشد.
نرم افزار نیتیو چیست؟
واژه نیتیو (native) در لهجه انگلیسی به معنای طبیعی و مستقر میباشد. نرم افزار‌های ساکن، نوع خاصی از قابل انعطاف افزارها میباشند که پیاده سازی آنان مبتنی بر سیستم دلیل غرض خواهد بود. برای مثال، وقتی که شما قصد تایپ کردن اپ‌ای را برای سیستم برهان اندروید دارید، می توانید از گویش‌های نرم افزار نویسی اختصاصی این سیستم برهان به کار گیری فرمایید که دراین‌صورت، به نرم‌افزار شما یک اپ ساکن گفته می گردد.

هر فرصت که شما برای ایجاد کرد و کد نویسی یک اپ، از لهجه‌های اختصاصی به عبارتی سیستم دلیل استعمال فرمایید، آنگاه می‌اقتدار اظهار کرد که نرم افزار شما یک نرم افزار نیتیو یا این که ساکن محسوب میشود. نرم افزار‌های مستقر، میتوانند ریلکس‌خیس از باقی نرم افزار‌ها با سیستم استدلال مایحتاج شما هماهنگ گردیده و سعی و کوشش بهتری را از خویش علامت دهند.

پیاده سازی نرم افزار نیتیو چه‌گونه میباشد؟
نرم افزار‌های نیتیو را می‌اقتدار به نحوه‌های مختلفی ساخت کرد. برای ساخت‌و‌ساز یک نرم افزار نیتیو، اولی مرحله آشنایی غرض خواهد بود و شما بایستی در او‌لین گام، سیستم استدلال مد لحاظ خویش را معلوم نمایید. پس از مشخص و معلوم شدن غرض، شما میتوانید بسته به تعیین خویش، از طریق‌های مختلفی برای تایپ کردن یک نرم افزار ساکن به کار گیری کرده و آن را به انجام در آورید.
یکی طرز‌های تشکیل داد نرم‌افزار مستقر، تایپ کردن اپ‌های اینترنت می‌باشند. نرم‌افزار اینترنت، به نرم‌افزار‌ای گفته میگردد که یوزرها برای به کارگیری، نیازی به دانلود کردن آن نخواهند داشت. شما می توانید فقط با وارد کردن نشانی در کاغذ مرورگر خویش، از نرم‌افزار اینترنت استعمال نمائید و این نرم‌افزار را سوای دانلود، به شایسته ترین صورت ممکن در موبایل خویش اعمال نمائید.
طریق دوم، تایپ کردن نرم‌افزار‌های نیتیو خواهد بود. عموما پیاده سازی نرم افزار به دو نوع هایبرید و نیتیو تقسیم میشوند و هنگامی که شما از اولی مرحله، نرم افزار را به طرز‌ای منحصربه‌فرد برای اعمال در سیستم عاملی خاص پیاده سازی فرمائید، می توانید به اپلیکیشن خویش اپلیکیشن‌ای نیتیو بگویید. نرم افزار‌های هایبریدی، فارغ از پیش گویی سیستم ادله خاصی پیاده سازی میشوند و آنگاه در مرحله انتها، برای هرمورد از سیستم‌ برهان‌های مد حیث، مطلوب سازی می شوند.

مزایای پیاده سازی نرم افزار نیتیو
بلندمرتبه‌ترین لطف اپلیکیشن‌های نیتیو به یوزرها، راحتی و تندرست آن‌ها خواهد بود. اپلیکیشن‎‌های مستقر به جهت این که فقط برای به عبارتی سیستم‌ برهان پیاده سازی و ساخته می شوند، می توانند به تقاضای یوزرها به خیر گوش داده و عملکردی بی‌نقص داشته باشند.
شما می توانید نرم افزار‌های مستقر را به دو طریق آنلاین و آفلاین جاری ساختن کرده و از آن به کارگیری فرمایید، این در حالی میباشد که نرم افزار‌های هایبرید برای شغل نیاز به اتصال مداوم وب دارا هستند.
از آن جهت که نرم افزار‌های نیتیو از آغاز سیستم ادله غرض خویش را می شناسند، در فیض در فایده‌گیری از امکان‌های دشوار افزاری و قابل انعطاف افزاری نیز غالب‌خیس خواهند بود. شما میتوانید با استعمال از نرم افزار‌های نیتیو، پتانسیل‌های کشف نشده سیستم ادله یا این که hardware خویش را پیدا کرده و از آنان در جهت ایجاد کرد یک نرم افزار کار کشته، به کار گیری کنید.

معایب پیاده سازی اپلیکیشن نیتیو
هرچند که نرم افزار‌های نیتیو مزایای متعددی دارا هستند و به کار گیری از آنان در بین مردم بسیار رایج میباشد، ولی معایبی نیز در پیاده سازی و به کارگیری از آنان، وجود دارااست که ممکن میباشد در نگاه اولیه به دیده ما چشم نشوند.
مشخصا گرانقدر‌ترین ایرادی که می‌قدرت به‌این نرم‌افزار‌ها وارد کرد، مرتبط با نصیب کاربری آن خواهد بود؛ در حالتی که شما قصد داشته باشید که نرم‌افزار‌ای خاص را برای یک‌سری سیستم‌ برهان پیاده سازی نمایید، استعمال از طریق نیتیو برای شما بسیار مجال‌بر و لبریز هزینه خواهد بود.
حتی در صورتیکه شما مشقت‌های تشکیل داد نرم افزار نیتیو برای یک سری سیستم برهان را به جان بخرید، در آتی و برای اعمال آپ تو دیت در آن با اشتباهات متعددی روبرو خواهید شد، چون برای به روز کردن این اپ‌ها، می بایست هریک را به طور مستقل آپ تو دیت نمود. استعمال از طریق مستقر در تشکیل داد نرم افزار‌های متنوع برای یک سری سیستم برهان، نیاز شما به پرسنل را به شکلی غیرمنتظره ارتقا خواهد بخشید و شما در آن شرایط، نیاز به داشتن متخصصین مختلفی با علم‌های متعدد نسبت به اپ نویسی خواهید داشت.

صحبت پایانی
پیاده سازی نرم افزار هنری بسیار شیرین و دوست داشتنی میباشد؛ پیاده سازی نرم افزار‌های گوناگون، ایجاد کرد دنیاهای متعدد داخل یک اپلیکیشن خرد و قرار دادن آن در دسترس مردم، لذتی وصف ناپذیر را برای ما به یاور داراست. چنانچه قصد ایجاد کرد اپ‌ای را در ذهن دارید و نمی‌دانید از کدام نحوه برای تشکیل داد آن به کار گیری نمایید، فعلا میتوانید با رسیدگی و پیش بینی جوانب متفاوت، شایسته ترین طرز را برای خویش تعیین کرده و مبتنی بر آن، اپلیکیشن متبوع را برای سیستم عاملی که مقصود شما میباشد، کد نویسی نمایید. تشکیل داد اپ‌ای مطلوب و کاربردی در گرو تعیین‌های صدق میباشد که در مرحله پیش‌ایجاد جاری ساختن می‌دهید و گزینش طرز مطلوب برای تایپ کردن نرم افزار، یکی اساسی‌ترین آنان به حساب می آید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.