چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

اندروید استودیو چیست؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

اندروید استودیو چیست؟

۲۶ بازديد

اندروید استودیو چیست؟
اندروید استودیو یک کدام از اطراف‌های اپلیکیشن‌نویسی برای اندروید به حساب می آید که اکثری از نرم افزار‌های مطرح و دارای اعتبار اندروید بوسیله آن درج شده‌اند. این نرم افزار مانند یک سوله کار کرده و کلیه ابزارها و تجهیزات موردنیاز شما برای تایپ کردن و ساختن یک  طراحی اپلیکیشن در مشهد نرم افزار اندروید را در اختیارتان قرار میدهد.
مزایای اندروید استودیو چیست؟
به کارگیری از اندروید استودیو قادر است در اکثری از قضیه‌ها به ما یاری‌رسانی کرده و منجر خواهد شد تا ما بتوانیم به ریلکس‌ترین صورت ممکن، برای ایجاد کرد یک نرم‌افزار گام برداریم. با آشنایی این نرم افزار و متوجه شدن معنا اندروید استودیو چیست، قادر خواهیم بود به شایسته ترین صورت ممکن از مزایای آن به کار گیری کنیم.

کدنویسی سریعتر
کدنویسی امری میباشد که تخت‌گاز و اعتنا بسیار بالایی نیاز دارااست و شما می بایست دراین مورد از تجربیات و علم خویش به شایسته ترین صورت ممکن استعمال فرمائید. به کارگیری از اندروید استودیو سبب ساز می‌گردد تا روند کد نویسی به شایسته ترین صورت ممکن انجام یافته و اشخاص بتوانند در سریع‌ترین فرصت ممکن به مراد خویش در کدنویسی دست پیدا نمایند.

امان Firebase و Cloud یک پارچه
سیستم کلود میتواند به ما در موضوع ذخیره‌ سازی و مراقبت داده ها امداد اکثری کرده و منجر خواهد شد تا ما درباره این زمینه نگرانی خاصی نداشته باشیم. از سمت دیگر، نگهداری امنیت داده ها نیز از مداقه بسیار بالایی شامل است و بایستی به کلیه این نکات اعتنا کرد. استعمال از اندروید استودیو ایفا همه این مسائل را باری ما سهل وآسان می‌سازد.

مستقر برای اندروید
ایجاد کرد نرم‌افزار برای پلتفرم اندروید و نرم افزار نویسی برای این دستگاه‌ها، عموما سهل وآسان بوده و می‌اقتدار این عمل را در گونه های و اقسام دور و بر‌ها جاری ساختن اعطا کرد. اجرا دادن این عمل در فضا‌های غیر منحصر به فرد سبب ساز میگردد تا بعدا و در فرآیند اجرای اپلیکیشن، با خطاها ریز و درشتی روبرو گردیده و به بعضی از خصوصیت‌های خاص اپ دسترسی نداشته باشیم.

پوسته‌های جان دار برای پروژه (تمپلیت‌ها و مثال نرم‌افزار‌ها)
بخش اعظمی از اشخاص برای جواب دادن به پرسش اندروید استودیو چیست از خصوصیت‌های تمپلیت‌ها و پوسته‌های متفاوت برای آنان صحبت میگویند. با به کار گیری از نرم افزار اندروید استودیو می‌اقتدار به آسانی پوسته‌های مختلفی را برای یک اپلیکیشن تعیین نمود.

مشابه ساز سریع
نرم افزار‌هایی که اطراف نرم‌افزار نویسی را برای مخاطبین در دسترس قرار میدهند، می بایست از وجود یک مشابه ساز نیز فایده‌مند باشند. اندروید استودیو از نرم‌افزار‌های بسیار خیر میباشد که با دربر داشتن یک مشابه ساز سریع، سرعت پروژه را ارتقا داده و به ما یاری شایانی خواهد کرد.

ویرایشگر کد هوشمند
اندروید استودیو از خصوصیت ویرایشگر کد هوشمند شامل است؛ این قضیه بدان مضمون‌ میباشد که شما میتوانید کدهای نادرست خویش را در چنگ این نرم افزار قرار داده و اندروید استودیو تا حد ممکن، آن ها را برای شما اصلاح می‌نماید.

سیستم ایجاد کرد انعطاف پذیر
به کار گیری از اندروید استودیو آسوده بوده و شما میتوانید با استعمال از دور و اطراف انعطاف پذیر و مطلوب آن، گونه های و اقسام ایده‌ها را بر روی پروژه خویش طراحی نمایید. در حالتی‌که همچنان برای شما پرسش میباشد که اندروید استودیو چیست می توانید سیستم آن را آزمایش کرده و از انعطاف پذیری آن چهت نیل به جواب به کار گیری نمائید.

ابزارهای آزمایش و رفع گونه های
به کارگیری از اندروید استودیو باعث می‌گردد تا بتوانید به آسانی خطاها و ایرادات پروژه خویش را پیدا کرده و در صدد رفع آنان مبادرت فرمائید. ابزارهای عیب یابی این نرم افزار میان رقیبان، زبانزد میباشند.

در اکثر پلتفرم ها قابل دسترس میباشد
دسترسی به اندروید استودیو بسیار آسوده بوده و به کارگیری از آن نیز در کلیه موضوع‌ها و حرفه‌های متعدد، به سادگی اجرا میگیرد. شما میتوانید صرف لحاظ از پلتفرم متبوع خویش، با به کارگیری از اندروید استودیو هدف ها خویش را پژوهشگر فرمائید.

خصوصیت‌های اندروید استودیو چیست؟
بعداز اینکه متوجه شدیم اندروید استودیو چیست بایستی بدین بپردازیم که‌این دور و بر چه خصوصیت‌هایی دارااست. اندروید استودیو بر پایه ی IntelliJ IDEA طراحی گردیده است و نیاز پیشرفت دهندگان را با دقت به ابزارهایی که دارااست، جواب میدهد. در‌پی به توضیح خصوصیت‌های آن می پردازیم.

هواخواهی از لهجه کاتلین
از لهجه کاتلین می‌قدرت به آسانی در اندروید استودیو بهره برد. لهجه نرم افزار نویسی کاتلین به شدت قادر است برای اشخاصی که در‌پی اپ نویسی اندروید میباشند، موثر بوده و به آن ها امداد رسانی نماید.

پیش نمایشی از رنگ‌های متبوع
پیاده سازی یک کدام از نصیب‌های مهم در پیاده سازی نرم افزار اندروید خواهد بود. شما می توانید با به کارگیری از اندروید استودیو به آسانی رنگ‌های متبوع خویش را یافته و پیش نمایشی از آنان به دست آورید.

امان از Firebase
Firebase یک کدام از خدمت‌های گوگل میباشد که به برنامه نویس ها امداد می‌نماید تا اپ‌های کیفیت بالا‌تری برای تلفن همراه و اینترنت ساخت و ساز نمایند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.