سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

مهمترين اصول طراحي اپليكيشن

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

مهمترين اصول طراحي اپليكيشن

۵۴ بازديد

تأكيد با قسمت هايي از يك طرح سروكار دارااست كه مي بايست طراحي اپليكيشن در مشهد پررنگ به حيث برسند. در بيشتر مفاد، اين بخشها دربردارنده مهم ترين اطلاعاتي ميباشد كه يك پباده سازي آن را جابجايي ميدهد.

تايپوگرافي درشت وبسايت Clique به وضوح شعار آنان‌را پر رنگ مي نمايد.
تأكيد قادر است براي كاهش تأثير برخي از داده ها نيز آيتم به كار گيري قرار گيرد. نمونه آشكار آن در مواقعي ميباشد كه از ” fine print ” براي داده ها كمكي در يك طرح به كارگيري ميگردد. تايپوگرافي ريز در انتهاي شيت، به طور تقريب نسبت به هر چيز ديگري در يك طرح، وزن بسيار كمتري داشته و به همين ادله گزينه اعتنا قرار نمي گيرد.تناسب (Proportion)
تناسب يكي اصول پباده سازي UI(رابط كاربري) ميباشد كه شعور آن راحت است و به عبارت معمولي، در معناي اندازه موادسازنده درباره با يكديگر ميباشد. تناسب موادتشكيل دهنده اصلي و عناصري كه اهميتي ندارند را مشخص و معلوم مي نمايد. موادسازنده بزرگتر اهميت بيشتري داشته و عنصرها كوچكتر اهميت كمتري دارا‌هستند.

نسبت هاي متعدد في مابين متن‌ها ريز و تصاوير بلندمرتبه به وضوح مشخص و معلوم مي نمايد كه مهم‌ترين عنصر در وبسايت كالين هيوز كدام ميباشد.سلسله مراتب (Hierarchy)
سلسله مراتب يك كدام از ديگر از اصول پباده سازي رابط كاربري ميباشد كه به صورت بدون واسطه بر چگونگي پردازش محتوا به وسيله كساني كه از تارنما استعمال مي نمايند، تاثير ميگذارد. اين آيتم به نسبت اهميت موادتشكيل دهنده در يك طرح اشاره دارااست. مهم‌ترين عنصرها (يا اين كه محتوا) بايستي در پباده سازي نيز مهم‌ترين به لحاظ برسند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.