سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

عوامل موثر در طراحي يك اپليكيشن خوب

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

عوامل موثر در طراحي يك اپليكيشن خوب

۵۳ بازديد

توفيق در رسانه هاي اجتماعي
عموم مقطع متعددي را در رسانه هاي اجتماعي با به كارگيري طراحي اپليكيشن در مشهد از تلفن و تبلت صرف ميكنند. 60٪ از اين مجال صرف گرديده با استعمال از گوشي مي‌باشد. چهره بوك، اسنپ چت، اينستاگرام، يوتيوب دوستداشتني ترين شبكه‌هاي‌مردمي محسوب ميشوند.
به چه شكل از اين اطلاعات استعمال ميكنيد؟
نرم افزار خويش و محتواي ماهر آن را در شبكه‌هاي‌اجتماعي به اشتراك بگذاريد. يكي موثرترين و ارگانيك ترين راه و روش چهت نيل به يوزرها بيشتر، اشتراك گذاري محتواي نرم افزار شما با سايرافراد بوسيله يوزرها هست.

نظرها مثبت
نظرها يوزرها يك پروفايل قابل اتكا و روشن براي نرم افزار شما ساخت‌و‌ساز خواهد كرد. روي آن عمل فرماييد! شما مي‌توانيد به يوزرها خويش علت دهيد تا نظرها مثبت را با در حيث به چنگ آوردن مجال مطلوب در جاي مطلوب ارائه نمايند. معطل بمانيد تا يوزرها مدتي از نرم افزار شما به كار گيري كنند. بگذاريد آن‌ها اوليه به شما عشق مند شوند. درخواست اهداي پنج ستاره از استفاده كننده در اولِ فعاليت صحيح وجود ندارد و مي بايست نخستين يك رابطه حقيقي با مخاطب برقرار فرماييد.
فارغ از توفيق در تبليغات دهن به دهن، شما نمي توانيد چرخه تبليغات وايرال را زنده نگه داريد. از تماس با يوزرها ذوق زده و راضي خويش با اخذ و تصويب حيث مثبت آنان دريغ نكنيد. فقطمراقب باشيد كه رفتارتان آزاردهنده نباشد.


گزينش هدفمند يوزرها كاربر
گزينش فرصت و جاي مطلوب لزوما به معناي تعامل كاربر مقصود وجود ندارد. موردنياز وجود ندارد كوشش نمائيد كليه اشخاص را بپذيريد و به نرم افزار خويش دعوت فرماييد. منابع خويش را به اشخاصي كه احتمالا نرم افزار شمارا به كار گيري ميكنند و آن را دوست دارا هستند و وايرال ميكنند تخصيص دهيد. مخاطبان خويش را بشناسيد و با آن ها تعامل فرمائيد تا آنها‌را متقاعد نماييد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.