پنجشنبه ۱۰ فروردین ۰۲ ۰۹:۵۰ ۳۳ بازديد
گونه های پوش نوتیفیکیشن نرمافزار تلفن همراه
معمولی
مانند یک پیام اگاهیرسانی، پوش نوتیفیکیشن معمولی یک اعلان بی آلایش و یکباره می باشد که فورا برای همه یوزرها فرستاده می شود. از پوش نوتیفیکیشن معمولی برای فروش یک روزه، ویژه یا این که اعلامیه استعمال میشود. نمونه: در زمان 24 ساعت، 50 درصد تخفیف بر همگی تولیدات.
اپلیکیشنریزی گردیده
پیامها را جوری تهیه و تنظیم فرمایید طراحی اپلیکیشن در مشهد تا در یک ساعت مشخص و معلوم یا این که در یک روز خاص ارسال شوند. این مفاد را میتوان در یک جای مشخص برای یوزرها فرستاد. نمونه: ساعت 2 بعدازظهر است؛ مجال ورزش!
بعد از ظهرا
اعلانهای تکراری ایجاد نمائید، که در یک روز و ساعت خاص ارسال شوند. نمونه: فراموش نکنید که وعده دیدار برای اصلاح موی خویش را رزرو نمائید.
حوزهای-جغرافیایی
پیامی را تهیه فرمایید که به هنگام ورود یا این که خروج کاربر از یک جای خاص، به وی ارسال گردد. نمونه: شیرینیها آماده هستند. لطفا وارد گردید.
هدفگذاری گردیده
وقتی برچسبها را به یوزرها تخصیص میدهید، میتوانید از پوش نوتیفیکیشن هدفمند مبتنی بر علایق و موارد دیگر به کار گیری نمایید. نمونه: برای سه شنبهی آینده، کرم ضدآفتاب خویش را فراموش نکنید.
به شما توصیه نوشتهیعلمی پایین را نیز تحقیق بفرمایید:
پوش نوتیفیکیشن چیست؟
محتوا مخفی
1 تفاوت در میان پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، نشانی اینترنتی و ربات
2 مقایسه پوش نوتیفیکیشن و اس ام اس
2.1 از طرف دیگر، از پوش نوتیفیکیشن در مورد ها ذیل استعمال میشود:
3 مزایای استعمال از پوش نوتیفیکیشن
4 کیفیت تمجید پوش نوتیفیکیشن موءثر؟
5 چگونه به یک مخاطب اپلیکیشن، مالیات بر ارزش افزوده میدهیم؟
6 خصوصیتهای پوش نوتیفیکیشن مفید
7 کیفیت پیشرفت استراتژی یک پوش نوتیفیکیشن
تفاوت فی مابین پوش نوتیفیکیشن، اس ام اس، نشانی اینترنتی و ربات
درواقع، هیچ نقصی در هیچ کدام از شبکههای ارتباطی دیجیتال وجود دارااست. ولی بعضی از این شبکهها راجعبه ها خاصی عالی از مورد ها دیگر شغل مینمایند. ولی چرا زمانی میتوان از پیام کوتاه یا این که ایمیل به کار گرفت، از پوش نوتیفیکیشن به کارگیری می گردد؟ آغاز بیایید با داده های عددی نرخ گشوده هر شبکه بحث را ادامه دهیم:
اس ام اس: نرخ گشوده جهانی 94 درصد
پوش نوتیفیکیشن: لیست کردن اعداد آماری پوش نوتیفیکیشن سخت میباشد، چون هر نوع پوش نوتیفیکیشن، میزان توفیق متفاوتی دارااست. برای مثال، پوش نوتیفیکیشن جغرافیایی شایسته ترین نرخ تبدیل را دارااست و همینطور پوش نوتیفیکیشنهای فردی بسیار ضروری میباشند و نرخ راندمان ی حدود 8.8 درصد را حصول کرده اند.
نشانی اینترنتی: مبتنی بر گزارش Smart Insights، معدل درصد نرخ راندمان مجموعاًَ صنعت های 24.79 درصد میباشد.
مقایسه پوش نوتیفیکیشن و اس ام اس
برای اخذ پوش نوتیفیکیشن به وب نیاز میباشد و به این جهت از نظر رسانهای بسیار کار کشته میباشد. در مقابل، پیام کوتاه هست که برای اخذ آن نیازی به وب وجود ندارد. زمانی پوش نوتیفیکیشن ها را در مقابل اس ام اس قرار میدهیم، درباره ی ها تحت نباید از پوش نوتیفیکیشن استعمال شود:
برای جابجایی اطلاعاتی که یوزرها بایستی بعدا ذخیره نمایند و یا این که به آن مراجعه نمایند، چون زمانی پیام از صفحه بیرون شد یا این که اعلانها منزه شدند، پیام ناپدید میگردد.
برای تبدیل و ارتقای طرفهای فرد ثالث، چون این فرمان بیشتراز حد مداخله گر میباشد.
از طرف دیگر، از پوش نوتیفیکیشن در باب ها زیر به کار گیری می گردد:
با به کار گیری از متن فردی و غیر رسمی، با مشتریان خویش صمیمیخیس گردید.
ارسال داده ها گزینه عشق کاربر که براساس جزئیات ارائه گردیده بوسیله او هنگام بارگیری نرم افزارریزی شده است.
برای هدف ها بازاریابی به صورت ایدهآل از هر دو نحوه پوش نوتیفیکیشن و ایمیل استفاده میشود. برای بدست آوردن شایسته ترین سود، قطعا نتیجه ها خویش را فارغ از اعتنا به شبکه و براساس علایق مشتریان تقسیمبندی نمائید.
مزایای استعمال از پوش نوتیفیکیشن
زمانی که از پوش نوتیفیکیشن اپ گوشی به صدق استفاده میشود، پوش نوتیفیکیشنها این اقتدار را داراهستند تا مارک و مشتری شمارا در باب با یکدیگر نگه داراهستند. ازآنجاکه بیشتر اشخاص ماهانه فقط از حدود 30 اپلیکیشن به کارگیری مینمایند، بایستی مطمئن گردید که یکی این نرم افزارها وابسته به شما میباشد. شما این کار را با ساختن اپلیکیشنی که برای مشتریان اثرگذار است ایفا میدهید. بزرگترین غرض پوش نوتیفیکیشن این است که یوزرها را سرگرم نرم افزار نماید. زمانی اعلانهای ارزشمند بالا ارائه میدهید، اپ شما از ارتقاء نرخ محافظت فایدهمند میشود.
از مزایای پوش نوتیفیکیشن این میباشد که میقدرت از آن برای مورد ها تحت بهره برد:
مشتریان را به اعمال عملی وادار کرد.
یوزرها را وادار نمایید تا حتی در صورتیکه مدتی نرم افزار را گشوده نکردهاند، تعامل داشته باشند.
نرخ تبدیل تقریبا دو موازی ایمیل
با یوزرها خویش در تماس باشید.
درک اخلاق و رفتار یوزرها
اسم تجاری خویش را مرتبط خیس کنید.
رابطه فوری با مشتریان
پیامهای پرمخاطب و بی نیاز ارسال کنید.
رابطه مقرون به صرفه خیس
کیفیت تمجید پوش نوتیفیکیشن اثر گذار؟
پوش نوتیفیکیشن باید بخشی از یک استراتژی بازاریابی با تمرکز و نرمافزارریزی گردیده باشد، چون مقصود اصلی آن مراقبت عشق و علاقه عده ای میباشد که اپ شمارا نصب و از آن به کار گیری مینمایند. هر غرض دیگری ثانویه میباشد، چون شما نمیتوانید از اپلیکیشنی که عموم از آن استعمال نمی کنند، در بیزنس خویش به کار گیری نمائید. در شرایطیکه نرم افزار شما حقیقتا قیمت را ارائه نکند، به کارگیری از آن بسیار سخت شود. همینطور اگر برنامه شما تبلیغات اکثری را دربرگیرنده گردد، به طوری که استعمال از آن را طاقت فرسا سازد، یوزرها آن را رد خواهند کرد.
چهطور به یک کاربر اپلیکیشن، مالیات بر ارزش افزوده میدهیم؟
در صورتیکه یوزرها اپ موبایل خویش را بارگیری کردند، باید از علایق آنان آگاه گردید. ولی برای با صرفهسازی هرگونه رابطه دیگر با یوزرها، آنها را بدون چاره فرمائید تا یک هیبت را کامل شدن نمایند که داده ها ما یحتاج را در اختیار شما قرار دهد. به این ترتیب، پوش نوتیفیکیشنی که ارسال میکنید، مطابق علایق آنان پیاده سازی می شود و بنابراین بها بالایی خواهد داشت.
خصوصیتهای پوش نوتیفیکیشن موثر
درحالی که هم زمان نیازهای شغلی خویش را برطرف میکنید، نیازهای مخاطبان را نیز برطرف نمائید.
مبادرت برای یوزرها ریلکس است. وقتی میخواهید یوزرها به نوعی مبادرت نمایند، ایفا این عمل را برای آنها آسوده سازید.
هدفمند و فردیسازی گردیده. بر طبق گزارش Mobile Marketer، پوش نوتیفیکیشن های هدفمند و فردی می توانند نرخ گشوده را تا 800 درصد ارتقاء دهند.
کوتاه و مصرح. هنگامی که مخاطب پوش نوتیفیکیشن را گشوده مینماید، به سمت نرم افزار هدایت می شود. البته در حالتیکه پوش نوتیفیکیشن بیشتراز حد زمان بر باشد، ممکن است پیام را بیفایده و خسته کننده نماید.
مجالبندی مطلوب. پوش نوتیفیکیشن ممکن میباشد از هر حیث عالی باشد، ولی درحالتی که آن را در طول خطا ارسال کنید، ممکن میباشد به هیچ وجه گشوده نشود.
افزودن ایموجی یا این که شکلک. پوش نوتیفیکیشن هنگامی که جنبه انسانی به خویش بگیرد، شایسته ترین سعی را به همپا خواهد داشت.
افزودن لغات قدرتمند. تایپ کردن یک پوش نوتیفیکیشن خوب فعالیت سادگی وجود ندارد، به خصوص به جهت کوتاه بودن آن، باید از لغت ها بسیار توانمند استفاده نمود.
کیفیت توسعه و گسترش استراتژی یک پوش نوتیفیکیشن
قدم اولیه: تشکیل داد نقشه طریق. نقشه مانند اسکلت تمام نرم افزار شما کار مینماید. این نقشه سندی میباشد که دقیقا نحوه شغل اپ و جریانی را که یوزرها از آن عبور مینمایند را ذکر مینماید.
قدم دوم: تمرکز بر روی مقصود. شما یک اپلیکیشن را برای یک مقصود خاص تولید کردهاید، بدین ترتیب بخاطر داشته باشد که آن را در ذهن خویش داشته باشید و حتی بر روی برگه بیاورید.
قدم سوم: تمرکز بر روی نیازهای یوزرها. به خیال و خاطر داشته باشید که پوش نوتیفیکیشن می بایست نقطه مهمی در میان هدف ها کسبوکار و هدف ها یوزرها باشد.
قدم چهارم: یادداشت برداری. تمامی اتفاق ها و فرآیند پیشرفت را یادداشت فرمایید. لحظاتی که بخواهید پوش نوتیفیکیشن را برای آن لحظات ارسال کنید.
قدم پنجم: تشکیل داد روزنگار. با به کارگیری از یک کاغذ بزرگ بی آلایش، روزنگار خویش را ساخت کرده و ردیفهای مشخصی را اضافه فرمایید.
- ۰ ۰
- ۰ نظر