دوشنبه ۲۴ شهریور ۰۴

علل کاهش ورودی سایت را بدانید

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

علل کاهش ورودی سایت را بدانید

۱۸ بازديد

در حالتی‌که با کاهش بازدید وب سایت خویش مواجه گردیده اید ، بایستی به دنبال استدلال و عواملی که‌این افت بازدید را رقم زده اند باشید و آن‌ها را رفع کنید.
دلایل متعددی وجود دارااست که سبب می گردد تارنما یا این که وبلاگ به اندازه کافی ترافیک نداشته باشند و یا این که بازدید آن ها نسبت به پیشین با کاهش مواجه گردیده باشد.
بخش اعظمی از مخاطبان این پرسش را از ما می‌پرسند که چرا تارنما اینجانب بازدید قابل قبولی ندارد و یا این که چرا ترافیک تارنما کاهش چشمگیری داشته می‌باشد؟ بدین نوع سوالهای نمی قدرت در یک یا این که یک‌سری پاراگراف جواب داد و بایستی دسته ای از عوامل گزینه استیناف قرار بگیرند.
مواقعی مانند سن دامنه ، مارک وب سایت ، تعداد و نوع لینک های دریافتی ، واحد سنجش محبوبیت وب سایت در رسانه های اجتماعی و محتوا نقش متعددی در واحد سنجش بازدیدهای یک سایت دارا‌هستند.
البته در‌صورتی‌که یک وبسایت شرایط قابل قبولی از دید فاکتورهای نام برده داشته باشد ، البته بازدید و ترافیک روزمره مناسبی نداشته باشد ، بایستی به دنبال انگیزه گشت.
دلایل کاهش بازدید و ترافیک وب سایت
آنچه به دنبال توضیح میدهیم ، 5 برهان کاهش بازدید تارنما است که غالبا بوسیله مالکان سایت نادیده گرفته می شود و در عین فعلا اهمیت متعددی در سئو ، رتبه بندی و بازدید سایت دارد.
پیش از اینکه ادامه نوشته‌علمی را تحقیق کنید ، فراموش نکنید که هنگام ایجاد کرد تغییر و تحول ممکن میباشد وصال به سود مثبت تعدادی ماه ارتفاع بکشد ، به این ترتیب می بایست پیش از هرگونه تصمیم نادرست باید طاقت و صبر باشید.
هدف از سئو سایت این می‌باشد که بازدید بیشتری را از موتورهای کاوش دستیابی کنیم. گاهی عواملی موجب کاهش بازدید تارنما می گردند و یا این که ترافیکی که مدنظر شماست پژوهشگر نمی شود. در این موقعیت می بایست در بهینه سازی تارنما خویش بازنگری کنید. ولی ما سفارش می کنیم به مکان مطالعه 200 فاکتور بهینه سازی ، برای صرفه جویی در طی شروع 5 دلیل ذیل را آیتم رسیدگی قرار دهید. چون این مفاد دلایل اصلی کاهش یا این که عدم تحقق بازدید یک سایت می‌باشند.
محتوای تارنما به اندازه کافی خوب وجود ندارد
موتورهای کاوش و به خصوص گوگل در آشنایی محتوای عالی بسیار کارآمد و ظریف گردیده اند. بنابراین ، در شرایطی‌که محتوای وب سایت به اندازه کافی عالی و وبسایت شما از چگونگی بالایی منتفع نباشد ، احتمال حضور در سکو های بالا در حاصل کاوش کاهش می یابد.

در قبلی حتی در صورتی محتوای باکیفیتی نداشتید ، می توانستید با اخذ چندین بک لینک و پیوند به صفحه ها و مطالب وبسایت خویش ، موتورهای کاوش را فریب دهید و مرتبه های بالایی بدست آورید ، ولی دیگر چنین وجود ندارد.

فراموش نکنید که رسانه های اجتماعی تأثیر غیرمستقیم در رتبه بندی و ترافیک سایت دارند. اگر محتوا که از چگونگی بالایی برخوردار نباشد ، بعید به حیث میرسد در شبکه های اجتماعی گوناگون ، به اشتراک گذاشته خواهد شد.

محتوای بهتر چیست و مهمتر از آن ، چه نوع محتوایی قادر است موجب افزایش ترافیک وبسایت گردد؟

محتوایی که بازدید کنندگان وبسایت را به خویش جلب می نماید ، دارنده مختصات تحت می باشد:

همگی نکات مرتبط با seo محتوا را رعایت کرده‌باشد.

در‌حالتی که سایت شما نو است ، حتی در‌صورتی‌که شایسته ترین مطالب را ارائه دهید ، استخراج رتبه خوب کمی طاقت فرسا میباشد ، به خصوص در صورتی سایت های دیرین خیس و بزرگتری (از دید تعداد صفحه ها ایندکس گردیده در گوگل ) تحت عنوان رقبای شما حضور داشته باشند.

محتوای عالی بی طرفانه ، جامع ، دارنده داده ها روز گران بها و دارای اعتبار است. یوزرها می‌خواهند محتوای تازه و آپ دیت را بخوانند و موتورهای کاوش و رسانه های اجتماعی نیز به این محتوا عشق مند می باشند.

لغت ها کلیدی با رقابت بالا را مقصود قرار داده اید
یکی ایرادات رایج در سئو ، مقصود قرار دادن عبارات کلیدی سخت و با رقابت بالاست. که یکی از مهم‌ترین دلایلی است که یک سایت نمی تواند به اندازه کافی بازدید از موتورهای کاوش بدست آورد. 2 نکته را باید در حیث بگیرید، برای هر واژه و کلمه کلیدی تنها 10 رده در صفحه اولیه serp وجود داراست. موتورهای کاوش عملکرد دارا هستند صفحه های و تارنما های دارای اعتبار که کلیه فاکتورهای seo و رتبه بندی وب سایت را رعایت کرده اند را در شیت نخستین قرار دهند.

در شرایطی‌که یک تارنما جدید دارید و نسبت به بقیه رقبا بازدید کمتری دارد ،به‌این انگیزه است که تعداد کمتری از صفحه های سایت شما به ازای کلمات کلیدی در شیت اولیه اکران داده می شوند.

رقابت برای لغت ها کلیدی محبوب بسیار زیاد میباشد ، براین اساس در شرایطی‌که شما تنها لغات کلیدی پررقابت را غرض قرار می دهید ، استخراج به یک جایگاه بهتر بسیار مشقت بار میباشد.

شما باید همت فرمائید از کلمات کلیدی وقت گیر استفاده فرمایید. مثلا در صورتیکه قصد دارید در امر سئو سایت بنویسید، می توانید عناوین و عباراتی مانند سرویس ها تخصصی بهینه سازی وبسایت در طهران را انتخاب نمائید.

این تماما صراحت دارد که عبارات طولانی نسبت به لغات کلیدی کوتاه کمتر بوسیله یوزرها کاوش میگردند، البته ارتقا تعداد صفحه ها با اینگونه عباراتی شانس حضور صفحه های بیشتری از تارنما شما‌را به ازای عباراتی که کاوش می‌گردد ، را فراتر می برد. که همین در بلند فرصت موجب افزیش بازدید خواهد شد.

نماید بودن دلیل کاهش بازدید سایت
مطمئناً می‌دانید که سرعت برگه یک دلیل مرتبه بندی هست و مطالعات مختلف آرم داده اند که یوزرها از وبسایت های سریع تعداد دفعات بیشتری بعد از شناخت اولیه بازدید می نمایند.

در شکل عدم بارگذاری تارنما در 4-5 ثانیه ، یوزرها احتمالاً از تارنما بیرون میشوند.

این احتمال وجود داراست که بعد از مدتی به انگیزه اضافه کردن تصاویر ، به کارگیری از گنجایش هاست ، ارتقاء تعداد صفحه های و یا این که افزودن پلاگین های مختلف ، سرعت تارنما شما تحت بیاید که می تواند عامل کاهش بازدید وبسایت باشد.

در صورتیکه فرصت بارگذاری یک تارنما که در گوگل ایندکس گردیده را کاهش دهید ، واحد سنجش ترافیک وبسایت ارتقاء مییابد ، چون رتبه بهتری بدست میاورد و یوزرها بیشتری به آن مراجعه می نمایند.

اگر سایت شما نماید میباشد و جایگاه ای در کاغذ اول ندارد ، با رفع نقص‌ سرعت ورقه ، شانس خویش را برای داشتن ورقه یا این که صفحاتی در 10 حالت اولیه گوگل افزایش دهید.

بوسیله پاندا یا این که پنگوئن جریمه گردیده اید
اشخاص مبتدی و تازه کار در بهینه سازی ، ​​ممکن میباشد از پاندا یا این که پنگوئن و اینکه چه طور این الگوریتم ها بر منزلت و ترافیک سایت اثر می گذارد ، اگاه نباشند. اگر این اولین بار هست 

طراحی اپلیکیشن در مشهد

که‌این عبارات را می شنوید ، توصیه می‌کنیم دو مقاله پایین را قطعا رسیدگی نمائید :

نقش الگوریتم پاندا در سکو بندی گوگل
الگوریتم پنگوئن گوگل
اگر به جهت جریمه پاندا یا این که پنگوئن با کاهش بازدید تارنما مواجه شدید ، نشان آن کاهش چشمگیر رتبه و بازدید است. می‌توانید گزارش Google Analytics وبسایت خویش را ملاحظه کنید و مجال ظریف افت ترافیک ورودی را رسیدگی فرمایید. تا متوجه گردید که آیا بوسیله این الگوریتم جریمه گردیده اید یا این که نه!

کمپانی اشتباهی را برای seo انتخاب نموده اید
متأسفانه این واقعه نیز خیلی وقت ها رخ می دهد. فضای مجازی آکنده از سایتها و شرکتهایی است که با وعده های جذاب ،مانند شما‌را به سکو اول گوگل میرسانیم! سعی بر ترغیب شما برای همیاری با خویش را دارا هستند. متاسفانه برخی از شرکت ها در روش های منسوخ و خرید بک لینک که سبب ساز به جریمه وب سایت در بلند مجال خواهند شد ، برای مجال کوتاهی بازدید قابل توجهی را ساخت می نمایند ، ولی بعد از استیناف دقیقتر گوگل ، این ترافیک و رتبه از دست خواهد رفت.

شما می توانید باتوجه به سوابق و رزومه یک کمپانی ، شایسته ترین دارای تخصص را برای seo تارنما خویش تعیین کنید. همینطور در صورتی دوستان یا این که آشنایان شما قبلا با شرکتی تجربیات موفقی داشته اند ، توصیه میکنیم با به عبارتی کمپانی فعالیت فرمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.