سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

طراحی اپلیکیشن باربری؛ ارائه خدمات حمل و نقل آنلاین

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

طراحی اپلیکیشن باربری؛ ارائه خدمات حمل و نقل آنلاین

۲۲ بازديد

انسان امروز رغبت دارااست تا اکثر کارها روزمره خویش را به طور آنلاین و سوای صرف هزینه‌های مازاد به ایفا برساند. به همین انگیزه، پیشنهاد نرم افزار و شمار نرم افزار‌های کاربردی روز آپ تو دیت در اکنون ارتقا میباشد 

طراحی اپلیکیشن در مشهد

و به بخش اعظمی از جنبه‌های معاش نفوذ پیدا نموده است. پیاده سازی نرم افزار باربری خیال و خاطر شما‌را از بابت یک جابه‌جایی مطمئن و فارغ از دردسر ریلکس خواهد کرد!
درین وبلاگ تصمیم گرفتیم تا قدری پیرامون پیاده سازی نرم افزار باربری و حمل و نقل حرف کنیم و نیازمندی‌های آن را پژوهش کنیم. پس با ما یاروهمدم باشید.
پیاده سازی نرم افزار باربری چیست؟ و چه اهمیتی دارااست؟
صنعت حمل و نقل یکی از دیگر از زوایای معاش انسان مدرن میباشد که به فضای دیجیتال ورود پیدا نموده است و مبادرت به ارائه سرویس ها در بستر وب کرده است.
پیاده سازی نرم افزار باربری قادر است یک طریق خوب برای ارائه سرویس ها به مشتریان باشد که صرفه‌جویی در وقت و هزینه‌های لبه‌ای را به یاور داشته باشد. با یاری این نرم افزار می‌اقتدار حمل و نقل اشکال اقسام کالاها را با وسایل نقلیه گوناگون شکل بخشید و از بابت پیگیری مرسوله یقین نتیجه ها کرد.
در عصر‌ای از مجال که اکثری از اشخاص در مشقت سنی متعدد، یک موبایل هوشمند در مشت دارا‌هستند، ارائه سرویس ها و تولیدها‌تان از روش این باکس‌های جادویی خرد، کاری مدبرانه و پرمنفعت است!
پیاده سازی نرم افزار باربری مانند americanfreight در واقع اتفاقی دو راز پیروزی میباشد! صحیح مانند دیگر شیوه‌های رئیس استحصال و شغل های آنلاین که خیر فقط برای درآمدزایی کمپانی ارائه‌دهنده سرویس موءثر و سودآور میباشد که برای مصرف‌کننده این سرویس ها نیز سراسر سودمندی میباشد!
شما می توانید تحت عنوان یک کمپانی حمل و نقل باسابقه مبادرت به پیاده سازی نرم افزار باربری منحصر برای بیزینس خویش فرمایید، و یا این که حتی می توانید شخصی باشید که تحت عنوان واسط، تجهیزات حمل و نقل را برای تقاضاکننده آماده می آورد.
در هر اکنون ایده سودآور و پررونقی میباشد که صرفا بایستی به صحت به آن پرداخته گردد چون تجهیزات ساخت و ساز این بیزنس آنلاین مهیا است و آن هم تلفن‌های یاروهمدم هوشمندی میباشد که امکان‌های کارآمدی را برای پیاده‌سازی این مسئله دارند.
پس با پیاده سازی نرم افزار باربری با یک تیر دو نماد خواهید زد! هم سرویس ها خویش را به اشخاص بیشتری معرفی خواهید کرد و بازاریابی سودمندی را شکل خواهید بخشید و هم از یک شبکه پر بازدید و توانا سرویس ها خویش را ارائه خواهید کرد!
تجهیزات ضروری در پیاده سازی نرم افزار باربری:
اکنون در‌این نصیب مورد نیاز میباشد تا به طور تخصصی به زمینه باربری و حمل و نقل بپردازیم و رسیدگی کنیم که اینگونه اپلیکیشنی چه امکاناتی را می بایست دارا باشد؟!
قابل ذکر میباشد که پیاده سازی نرم افزار باربری نیز مانند دیگر نرم افزار‌ها بایستی امکان‌های اول را داشته باشد البته چیزی که منجر تمایز و توفیق یک نرم افزار می شود، ابتکار و پرداختن به جزئیات میباشد. به عبارت دیگر برای سبقت دریافت کردن از رقبا حوزه کاری خویش، عملکرد فرمائید مزیت و امکان‌های سودمندی را به نرم افزار منحصر به فرد خویش افزون فرمایید تا یوزرها بیشتری به استعمال از سرویس ها شما تشویق گردند.
پنل فردی:
یکی ضروریات نرم افزار‌ها وجود پنل‌های مدیریتی با سطح ها دسترسی و تجهیزات خاص میباشد. در پیاده سازی نرم افزار باربری سه گروه استفاده کننده وجود خواهد داشت، رئیس، رانندگان و مشتریان.
پس در فیض بایستی این سه پنل منحصربه‌فرد با حالت و قابلیت و امکان‌های منحصر به خویش پیاده سازی گردند تا فرآیندهای انجام شده در نرم‌افزار سازماندهی شوند.
پنل مدیر : برای پژوهش رانندگان، سفارشات و سازماندهی و رابطه مشتری به راننده و …
پنل مشتریان : پیکربندی مرتبط با مرسوله، پیگیری و مشاهده رزروهای قبلی و …
پنل رانندگان : مشاهده شرایط درخواست‌ها، پذیرفتن یا این که عدم تایید یک درخواست حمل و نقل و …
قابلیت صدور بیمه‌طومار و بارنامه:
صدور بارنامه و بیمه‌طومار در پیاده سازی نرم افزار باربری نیز مانند با به عبارتی سکو مداقه در شیوه مدیر سنتی حادثه بیفتد تا راننده نسبت به جابجایی سوای زیان مرسوله وفادار خواهد شد و مشتری نیز با یقین بیشتری از سرویس ها شما سود‌مند گردد. صدور این مفاد از سمت مدیر و برای رسمی بودن و جلب رضایت دو طرف شکل می‌پذیرد.

قابلیت پرداخت آنلاین:
مطلقا هنگامی که تصمیم دارید تا درآمدزایی خویش را بستر آنلاین مدیر فرمایید، می بایست برای پرداخت وجه از طریق‌های پرداخت آنلاین و به کار گیری از درگاه‌های دارای اعتبار به کار گیری فرمائید.
انتخاب نوع توشه:
مشتری بایستی قابلیت گزینش نوع توشه و وسعت آن را پیش از تصویب درخواست دارا باشد تا برای حمل و نقل مرسوله وسایل حمل و نقل مطلوب ارسال خواهد شد. مثلا؛ نوع مرسوله شکستی بایستی با احتیاط بیشتری حمل خواهد شد، پی راننده می بایست از نوع مرسوله باخبر باشد.
انتخاب نوع وسیله نقلیه:
صحیح مانند یک فروشگاه آنلاین که خصوصیت‌هایی از قبیل؛ رنگ، سایز و … را از مشتری جویا می گردد، در نرم افزار مرتبط با حمل و نقل نیز، می بایست نوع وسیله نقلیه متبوع مشتری انتخاب شود.
حالت‌یابی:
به لطف قابلیت و امکان GPS و تصویب حالت مکانی در تلفن‌های یار هوشمند، مشتری لحظه به لحظه از وضعیت مرسوله خویش مطلع بوده و مجموع پیگیری‌ها به راحتی واقعه می‌ افتد.
قابلیت و امکان رزرو:
در پیاده سازی نرم افزار باربری بایستی به خصوصیت رزرو نیز پرداخته خواهد شد تا مشتری برای تاریخ متبوع از گذشته وسیله نقلیه دلخواه را رزرو کند.
هیبت عضویت رانندگان تقاضاکننده:
برای زمینه دعوت به همیاری نیز یک منو در نرم افزار حمل و نقل در حیث بگیرید تا رانندگان عشق‌مند، درخواست تصمیم به همیاری را در آن بخش ارسال کنند.
امان آفلاین:
در صورتی ضمن مدد و پاسخگویی به سوال ها مشتریان یا این که رانندگان به طور آنلاین، شیوه های تعاملی آفلاین را هم در دسترس قرار دهید، معیار رضایت و سرعت توسعه و گسترش کارها ارتقاء دیده‌گیری خواهد داشت.

پنل رئیس مالی:
مسئله تراکنش‌های مالی چه برای رانندگان و چه برای مشتریان از واجبات میباشد. پس سازماندهی این نصیب را با تمرکز بیشتری ایفا دهید تا در گیر کسری در پرداخت‌ها نشوید.



فیض‌گیری

بازار استعمال از نرم افزار‌های کاربردی در دوران حاظر بسیار داغ میباشد و برای هر مشکلی یا این که خدمتی یک‌سری نرم افزار پیاده سازی شد‌ه‌است! پیاده سازی نرم افزار باربری نیز یک کدام از این سرویس ها پراستفاده میباشد که روزمره اکثری از اشخاص به آن نیاز دارا هستند. در فیض با معرفی کمپانی حمل و نقل خویش در پوسته یک نرم افزار، مشتریان بیشتری را جذب خواهید کرد و یا این که حتی می توانید از ایده آن تحت عنوان واسطه اتصال مشتری با رانندگان استعمال فرمائید.

در هر حالا این وب لاگ ایراکد اساسی‌ترین تجهیزات یک نرم افزار حوزه باربری و حمل و نقل را شرح داد تا درایت شما‌را پیرامون این حوزه بالا برده باش
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.