سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

با برنامه سازهای آنلاین آشنا شوید

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

با برنامه سازهای آنلاین آشنا شوید

۲۳ بازديد

چالشی که در اولِ طریق طراحی یک نرم‌افزار اندرویدی با آن رو به رو میشوید، تعیین بهترین طریق ممکن هست! بهترین طریق در واقع روشی می باشد که معدود‌هزینه ‌ترین و با کیفیت‌ترین کارایی را برای شما به ارمغان آورد.
معرفی ۶ مورد از بهترین اپ ساز اندروید تا شغل طراحی اپلیکیشن در مشهد را برای شما شل و ول‌تر کند، مقصود ما درین نوشته‌ی علمی میباشد. پس در شرایطی که مشتاقید تا آنان‌را بیشتر بشناسید، تا نقطه نهایی با ما یار بمانید.
اپلیکیشن ساز آنلاین اندروید چیست؟
امروزه روز اهمیت طراحی نرم‌افزار یا نرم افزار‌های اندرویدی برای استحصال و کارهای خرد و گران قدر موضوعی غیرقابل انکار میباشد. زیرا داشتن یک اپ کاربردی سبب میگردد تا ضمن ارائه خدمات به تعداد بیشتری از مشتریان، آگاهی از برند خود را نیز افزایش ببخشید.
در واقع با طراحی یک نرم‌افزار که خدمات و محصولات شمارا در هر شرایط هنگامی و مکانی در دسترس کاربران قرار میدهد، ارتباط موثرتری با آن‌ها برقرار خواهید کرد و شمار مشتریان با مسئولیت را به روش عجیبی افزایش خواهید داد!
نکته فوق‌العاده هیجان‌انگیز پیرامون اندروید این میباشد که نرم افزار‌ها و ابزارهای درست شده مطابق آن، نه صرفا در تلفن‌های یار هوشمند کاربرد دارا‌هستند، که در تلویزیون‌های هوشمند، یخچال فریزر‌ها، ساعت‌های هوشمند و … نیز آیتم استفاده قرار می گیرند و این اصلی بر التفات این سیستم عامل متن باز افزوده می باشد.
برای طراحی یک نرم افزار اندروید دو طریق پیش رو دارید. طرز اولیه این است که مجال صرف کنید و کدنویسی اندروید را بیاموزید و یا با یاری یک طراح اندروید، نرم افزار مورد نظر خود را از مبنا اپلیکیشن نویسی فرمائید.
ولی طریق دوم که بخش اعظمی از آن سود می‌برند، به کارگیری از بهترین برنامه‌سازهای اندروید میباشد که سوای نیاز به کدنویسی و به صورت آنلاین متاع خروچی را در اختیارتان قرار خواهد داد.

نرم‌افزار‌ساز آنلاین اندروید به ابزارهای آنلاین گفته می‌گردد که ساخت یک نرم افزار اندرویدی را در کوتاه‌ترین مجال و فارغ از نیاز به دانش کدنویسی اندروید و بر اساس با ذوق وسلیقه و نیاز شما میسر می‌کنند.

استعمال از این ابزارها و وب سایت‌های ایرانی و خارجی امداد می‌کنند تا فرایند ایجاد کرد و توسعه و گسترش یک اپلیکیشن را به دستکم رسانده و با هزینه ذیل قابلیت منفعت‌مندی از این وضعیت خوب را برای حصول و کارهای طفل و نو تاسیس مهیا آورد.

البته همان طور که در نظر گرفتن می‌زنید، این ابزارها نیز دارای مزایا و معایبی می‌باشند که قبل از اقدام به طراحی بایستی تک تک جوانب را سنجیده و بهترین برنامه‌ساز اندروید را انتخاب نمائید و از تعامل هر چه بیشتر و موثرتر با کاربران و مشتریان خود لذت ببرید!







مزایا به کارگیری از نرم افزار سازهای آنلاین:
می توانید سوای کدنویسی و به سادگی نرم افزار دلخواه خود را پیاده‌سازی نمائید.
صرفه‌جویی قابل لمس در هزینه‌ها و مجال
قابلیت و امکان مشاهده دمو پیش از تنظیم نسخه آخری اپ
دارای پنل مدیریتی ساده و کاربرپسند برای رئیس نرم افزار
امکان افزودن تولیدات و خدمات به نرم‌افزار فروشگاهی
برخی از اپلیکیشن‌سازهای آنلاین دارای مجال زمان تست چند روزه به صورت بدون‌پول نیز میباشند که خیال و خاطر شما را از بابت تلاش صحیح اپ آسوده نمایند.
همگی افراد با هر مدرک تحصیلی و معیار سواد توانا به تهیه یه اپ خواهند بود.


معایب به کار گیری از اپ سازهای آنلاین:
متاسفانه تلاش این اپلیکیشن‌سازهای آنلاین در ایجاد کرد نرم افزار‌هایی که ترافیک و سفارشات روزانه آن ها بالا باشد، قابل قبول نیست. به همین استدلال برای استخراج و کارهای کودک که سرمایه اول اندکی دارند و هنوز فروش و ترافیک ورودی زیادی ندارد، مناسب‌تر هست.
دارای محدودیت‌هایی می‌باشند و هر ایده و مقصودی با بهترین اپ‌ساز اندروید هم قابل اجرا نخواهد بود.
نقطه ضعف دیگر استفاده از بهترین نرم‌افزار‌سازهای اندروید این می باشد که امنیت مطلوبی ندارد. در واقع چون متن باز میباشند و برای رفع حفره‌های امنیتی و نواقص آن‌ها وقت صرف نمی‌شود، پس روی حفاظت صحیح از اطلاعات کاربران خصوصا در ابعاد بزرگتر نمی‌قدرت حساب باز کرد!
مورد نقطه نهایی از معایب برنامه‌سازهای آنلاین اندروید نیز نبود زیرساخت قادر برای بهینه سازی و با صرفه‌سازی می باشد. صرف مجال و هزینه برای با صرفه‌سازی اپ و بهینه سازی آن بسیار ریسک‌پذیر بوده و ممکن میباشد با یک تغییر‌و تحول در ساختار یا آدرس اپلیکیشن‌ساز، آحاد زحمات شما بر باد برود!


۶ آیتم از بهترین اپلیکیشن سازهای اندروید را بشناسید!
بهترین اپلیکیشن‌سازهای اندروید خارجی:
در این نصیب قصد داریم تا برترین و بهترین اپلیکیشن‌سازهای اندروید غیرایرانی را معرفی نماییم که اگر‌که تصمیم دارید تا یک نرم افزار در میان‌المللی طراحی فرمائید، از آن ها یاری بگیرید.

1. اپلیکیشن ساز APPY PIE (بهترین اپلیکیشن‌ساز اندروید!):
اولی و بهترین اپ‌ساز اندروید APPY PIE می باشد که امکانات و قابلیت‌های کارآمد و مفیدی همچون؛ گوگل مپ، گوگل آنالیتیکس و … را در دست کاربران خود قرار میدهد. طرح ریزی اندرویدی با استفاده از این ابزار آنلاین بسیار معمولی می باشد زیرا تنها با کشیدن و رهاکردن (drag and drup) میتوانید صفحات و امکانات اپ خود را طراحی و تنظیم نمائید.

نکته مثبت دیگر این اپ‌ساز اندروید استعمال از صاحبخانه ابری برای فضای ذخیره‌سازی هست که از حیث طراحان و توسعه‌دهندگان بسیار گزینه توجه قرار گرفته می‌باشد.







2. اپلیکیشن‌ساز APPMAKER :
مورد دوم در لیست بهترین نرم افزار‌سازهای اندروید، APPMAKER هست که باز هم با امداد فضای میزبانی ابری و به ساده‌ترین طرز، طراحی یک نرم افزار را میسر می‌کند. امکانات و امکان‌های جانور درین ابزار نیز بسیار زیاد می‌باشد و مواردی مانند؛ افزودن ویدئو، موسیقی، گالری تصاویر، گوگل مپ، روز‌نگار و … در آن جای‌دارد.

این ابزار هیچگونه محدودیتی از بابت تعداد نرم‌افزار و یا به روزرسانی آن ها ندارد و با تهیه اشتراک می توانید شغل با آن را شروع فرمائید. نکته دیگر اینکه تجارت الکترونیک به جانبداری این ابزار بسیار وارفته میباشد زیرا قادر است فروشگاه اینترنتی ووکامرسی را به نرم افزار اندروید و یا IOS تبدیل نماید!



3. اپلیکیشن‌ساز YAPP :
YAPP آخرین گزینه از بهترین نرم افزار‌سازهای اندروید خارجی میباشد. این ابزار نیز به صورت تست بدون پول دو هفته‌ای قابل دسترس بوده و بی آلایش‌ترین و کم‌هزینه ترین ابزار آنلاین نام گرفته میباشد. فعالیت با آن نیز بسیار سهل وآسان هست و فقط در چندین دقیقه میتوانید نرم‌افزار دلخواه را به مرحله انتشار در مارکت‌ها برسانید.



بهترین اپلیکیشن‌سازهای اندروید داخلی:
در‌حالتی که ایده یک اپلیکیشن داخلی را برای کسب و کار خود در ذهن پرورش داده‌اید، بهتر هست محرمانه به بهترین نرم افزار‌سازهای اندروید داخلی بزنید و اگرکه ایده شما با امداد آن‌ها قابل اجراست، در وقت و هزینه‌های اول خود صرفه‌جویی چشم‌گیری فرمائید!

۴. اپ‌ساز اپتو:
اپلیکیشن‌ساز اپتو یکی‌از بهترین برنامه‌سازهای اندروید ایرانی هست که با پلن‌های قیمت‌گذاری منصفانه و مقرون به صرفه در مشت عشق و علاقه‌مندان قرار گرفته است.

با کمک اپتو شما میتوانید یک نسخه آزمایشی از برنامه خود را به صورت بدون‌پول و به مجال سه ماه طراحی نمایید، لازم به ذکر هست که قابلیت و امکان به دست آوردن خروجی از اپ طراحی‌شده وجود ندارد.

امکانات و ویژگی‌های در دسترس در این ابزار به شما در تشکیل داد هر نوع اپلیکیشنی برای دو سیستم عامل اندروید و IOS امداد خواهند کرد. تشکیل داد فروشگاه به خواسته عرضه تولید ها فیزیکی یا دانلودی با قابلیت پرداخت درون نرم افزار‌ای برای مثال ویژگی‌های بهتر اپتو به شمار می‌رود.







۵. اپلیکیشن‌ساز پازلی:
برنامه‌ساز پازلی نیز همچون دیگر اپ‌سازهای اندروید، حالت طراحی یک برنامه را به بی آلایش‌ترین طرز و سوای نیاز به نرم افزار‌نویسی را مهیا آورده می باشد. امکانات و ابزارهای موجود در این برنامه‌ساز اندروید دست شمارا تا حد زیادی باز می گذارد تا هر چه بیشتر و بیشتر ایده و مقصود خود را عملی فرمایید.

در نقطه پایان نیز می‌توانید نسخه APK نرم افزار را دانلود کرده و یا از طریق نشر در مارکت‌های داخلی همچون؛ مایکت و کافه بازار به دست کاربران برسانید.



۶. اپ‌سا
و اما که فرصتی هیجان‌انگیز برای مالکیت یک اپلیکیشن کلیه حرفه حریف را در اختیارتان قرار می دهد! با امداد برنامه‌سازتنها کافیست نوع اپ (شهرداری، گردشگری، پزشکی، ورزشی، خبری و … ) را انتخاب نموده و برنامه مدنظر خود را طراحی و پیاده‌سازی فرمایید.

امکاناتی از قبیل؛ قرار دادن تبلیغ، ارسال نوتیفیکیشن برای کاربران، عدم وجود محدودیت مجموعه بندی تولیدها، قابلیت و امکان افزودن محتواهای چندرسانه‌ای، ورود و ثبت نام کاربران و ده‌ها قابلیت دیگر در برنامه‌ساز اندروید جای دارند.

خرین مورد از بهترین نرم افزار‌سازهای اندروید بود که به شما عزیزان معرفی کردیم. برای حصول اطلاعات بیشتر درباره‌ی هرمورد از این ابزارها بهتر میباشد از سایت رسمی آنها دیدن فرمائید.



حرف پایانی

تشکیل داد و ارائه یک برنامه در مارکت‌های داخلی و خارجی امداد شگرفی به دیده شدن و برندینگ شما خواهد کرد پس در صورتی‌که در ادامه برقراری تعاملی اثرگذار با کاربران خود می‌باشید تا فروش خود را دگرگون نمائید، سفارش ما این میباشد تا از بهترین نرم افزار‌ساز اندروید استفاده نمائید.

در‌این نوشته‌ی علمی به تحقیق ۶ گزینه عالی از نرم افزار‌سازهای اندروید داخلی و خارجی پرداختیم که می‌توانند یار و همدم نه برای استارت مسیر ورود به دنیای برنامه‌های اندرویدی باشند.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.