سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

چرا استفاده از اپلیکیشن های آماده را پیشنهاد می کنیم؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

چرا استفاده از اپلیکیشن های آماده را پیشنهاد می کنیم؟

۲۱ بازديد

با اعتنا به توسعه تکنیک های دیجیتال مارکتینگ، در بعدازظهر حاضر مدیران و صاحبان تجارت به مراد بهبود و پرورش تجارت آنلاین خویش ضمن ساخت سایت، نیاز به پیاده سازی و به کارگیری از نرم افزار را نیز حس می نمایند. با اعتنا به‌این که مشاجره پیاده سازی نرم افزار این ایام مورد داغ پیاده سازی استراتژی تبلیغاتی اکثری از مدیران بیزنس میباشد در‌این نوشته‌ی‌علمی بر آن شدیم تا به مسئله التفات پیاده سازی نرم افزار بپردازیم و نظارت کنیم که چه اپلیکیشینی برای بیزنس ما مطلوب خیس میباشد؟ با ما همپا باشید.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

طراحی اپلیکیشن


تصویب پیشنهاد و مشورت کردن
طرز های متفاوت پیاده سازی نرم افزار اندروید
با دقت به اینکه تعداد یوزرها سیستم ادله اندروید در کشور ایران بیشتر از یوزرها سیستم ادله آی وی اس میباشد ما نیز درین نوشته‌علمی بیشتر در ارتباط با نرم افزار اندروید کلام می‌کنیم .

در صورتیکه قصد پیاده سازی نرم افزار اندروید دارید یکسری روش پیش روی شماست:

روش1: به کار گیری از اندروید سازها
اندروید ساز ها که‌این ایام تعدادشان هم معدود وجود ندارد اپ هایی می باشند که با در دست داشتن پوسته های فراهم این قابلیت و امکان را به شما می‌دهند تا متناسب با نیاز خویش به راحتی و سوای عدم وضوح های کد نویسی برای خویش نرم افزار پیاده سازی فرمائید. مهم‌ترین خصوصیت این قابل انعطاف افزارها در دفعه اولیه این میباشد که درین نوع گوشه و کنار عمل، شما به‌تدریج اپ نویسی می کنید و بیشتر امور بصورت گرافیکی اعمال می شود و به طور طبیعی می اقتدار خاطرنشان کرد عمل معمولی تری پیش روی شما میباشد.

ولی این راحتی دردسرهایی نیز داراست . در واقع عیب بلندمرتبه این اندروید سازها این که خصوصیت های آنان محصور میباشد و در شکل نیاز به پیشرفت سرویس ها نرم افزار شما در گیر محدودیت های اکثری خواهید شد.

شیوه 2: استعمال از اپ اندروید استودیو
اپ اندروید استودیو یک اپ ساز مخصوص برای ساخت‌و‌ساز نرم افزار اندروید به حساب آورده می شود و کاربرد عمده آن اپلیکیشن نویسی میباشد، این اپ خصوصیت های متعددتر و قطعا بیشتر از نرم افزار سازهای فراهم داراست و به طور طبیعی فعالیت با آن دشوارتر از اپلیکیشن های اندروید ساز بی آلایش میباشد.

طرز 3: به کار گیری از پوسته های فراهم ای
درین نحوه می‌توانید از کمپانی هایی که بوسیله اندروید استدیو پوسته های همگانی پیاده سازی می نمایند ، یک پوسته همگانی خریداری کرده و مبتنی بر با نیاز مارک خویش رنگ و لعاب آن را تفییر دهید. در واقع به صرفه ترین نوع پیاده سازی نرم افزار برای شما می‌تواند نحوه شماره 3 باشد.

چرا به کارگیری از نرم افزار های فراهم را سفارش می‌کنیم؟
در قسمت گذشته اشاره کردیم که از در میان سه نحوه معرفی گردیده برای دستیابی و کارهایی که هنوز در راهبرد خویش جایی برای هزینه کردن روی پیاده سازی نرم افزار اندروید منحصر ندارند ، به کار گیری از پوسته های مهیا به صرفه خیس میباشد. مراد چیست؟ آیا اپ سازهای فراهم برای ساخت نرم‌افزار های کاربردی مطلوب نیستند؟

پیاده سازی نرم افزار مهیا

تا قبل از این نیز توضیح دادیم که زیرا در نرم افزار سازهای فراهم از نرم‌افزار نویسی خیلی نادر مصرف شده و به نوعی تمامی ی کارهایی که درین نوع دور و اطراف ها انجا میگردند،فقط با زدن یک سری کلیک قابل پیاده سازی میباشد!خب واضح میباشد که نمی اقتدار خیلی روی کاربردی بودن خروجی ساخت‌و‌ساز گردیده به وسیله این دور و اطراف ها اکانت کرد. در صورتیکه که اپلیکیشن نویسی با پوسته منحصر به فرد و با نرم افزار هایی مثل اندروید استودیو که تماما دارنده نرم افزار نویسی می باشند یک تصمیم سنجیده برای ساخت‌و‌ساز یک نرم افزار ی کاربردی در راستای نقطع ی عطف به چنگ آوردن دستیابی وکار شما است.

حالا خرید نرم افزار مهیا ای که با اپلیکیشن اندروید استودیو کد نویسی گردیده‌است قادر است با دقت به هزینه کمت آن نسبت به پیاده سازی منحصربه‌فرد نرم افزار سفارش معقولانه ای باشد.

نوشته ی علمی مرتبط: پیاده سازی نرم افزار : چاره 100% تضمینی توفیق در تلفن همراه مارکتینگر



جانبداری کارکشته بارز ترین خصوصیت نرم افزار های پیاده سازی گردیده با اندروید استودیو
مقاله بسیار مهمی که در اندرویدسازها به تدریج دیده می شود مورد پشتیانی میباشد. فکر کنید شما نرم‌افزار ی کاربردی برای شغلتان در چنگ دارید که قابل دفاع فارغ از محدودیت مجال باشد، مسلما این مسئله در سعی نرم‌افزار شما اثر مثبتی داراست.در‌حالتی که می‌خواهید از این امکان برای ایجاد نرم‌افزار ی خویش به کارگیری نمایید پس هویدا میباشد که بایستی از پوسته مخصوص فایده ببرید.

بارز ترین عیب نرم افزار فراهم: عدم سفارشی شدن گرافیک
همان گونه که می دانید گفت و گو اصلی دیگری که استفاده کننده را بیشتر جذب و عاشق ی نرم افزار شما می نماید ، گفت و گو گرافیک قشنگ و مربوط به ماهیت فعالیت نرم افزار میباشد.ابارز ترین مشکل نرم افزار های آماد این میباشد که یک پوسته از پیش تمجید گردیده جلو روی شماست و هویدا میباشد که محدودیت گزینش طرح و گرافیک مربوط به مارک و استخراج و کارتان را دارید و برای قالبی که آیتم پسند شما باشد می بایست بتوانید خودتان آن را ساخته و فراهم نمایید.

نکته حائض اهمیت: سفارشی و موردپسند بودن اپلیکشن شما به به عبارتی اندازه اساسی میباشد که سعی آن برای شما دارای اهمیت میباشد. ولی این زمینه به دارایی بیزنس شما برای کار در حوزه ی بیزنس آنلاین نیز رابطه دارااست.

در غایت پیشنهاد ما در کمپانی رایا پارس به شما این میباشد که در مرحله در آغاز در صورتیکه قصد دارید تا برای مارک خویش نرم افزار پیاده سازی فرمائید از متخصصین پیاده سازی نرم افزار در موسسه ها دارای اعتبار به کارگیری کرده و یا این که از نرم افزار های مهیا ای که شرکت ها معتبری مانند کمپانی رایاپارس وارد می کنند و بوسیله اپ های اندروید استدیو کدنویسی گردیده است به کارگیری فرمائید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.