چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

کاربردی ترین تحولات رابط کاربری اپلیکیشن در سال 2020

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

کاربردی ترین تحولات رابط کاربری اپلیکیشن در سال 2020

۲۰ بازديد

طراحی اپلیکیشن اندروید و IOS برای حصول و کارهای فعال در حوزه دیجیتال مارکتینگ امری ضروری و تاثیرگذار در برندسازی و ارتقا فروش می باشد اما نمیتوان از تاثیر طراحی رابط کاربری در جذب مخاطب نیز چشم پوشی کرد.
ثبت پیشنهاد و مشورت کردن
با دقت به بازار رقابتی دربین بیزینس های فعال در مورد دیجیتال مارکتینگ و طراحی اپ برای موفقیت و گسترش تجارت می بایست با توجه به به روز های جدید رابط کاربری فعالیت کنیم. از کاربردی ترین تحولات رابط کاربری در طراحی برنامه در سال 2020 میتوان به تغییرات گرافیکی، تعامل صوتی و تعدادی استدلال اساسی دیگر اشاره کرد که در پی هرکدام از تغییرات ایجاد شده در رابط کاربری را بازرسی می‌کنیم. ( طراحی نرم‌افزار در مشهد )

طراحی اپلیکیشن در مشهد

طراحی اپلیکیشن


معرفی User Interface
User Interface به معنای رابط کاربری می‌باشد که به صورت اختصار به آن Ul میگویند و گروه امکانات طراحی شده مانند رنگ بندی، مقام منوها، طراحی آیکون و دکمه ها را شامل میشود.
Ul ضمن اپلیکیشن در ساخت وب سایت نیز بسیار تاثیرگذار می‌باشد برای فهم بهتر این آیتم به طراحی کاربری دو موتورجستجو یاهو و گوگل اشاره می کنیم.
در موتورجستجو گوگل طراح رابط کاربری آن با ایجاد دو آیکون و قرار دادن موارد گزینه به کار گیری دیگر مانند Gmail وسایر نرم‌افزار های مرتبط گوگل در فایل ای به نام Apps باعث خلوت بودن صفحه موتورجستجو گوگل شد‌ه‌است ولی در مقابل طراح رابط کاربری یاهو با استراتژی دردسترس بودن همه مورد ها لازم کاربران کاغذ خود را صفحه آرایی کرده است. پس User Interface به ابتکار عمل و استراتژی طراح بستگی دارد.

نوشته‌علمی مرتبط: بیان تفاوت های UI و UX



6 تحول اساسی در رابط کاربری 2020
در کریسمس طراحی Ul دچار تغییر و تحول و تحولات بنیادی شده است که با پیاده سازی این تغییرات در تجارت خود می توانید در برند سازی و توسعه برنامه بیزینسی پرورش چشمگیری را تجارب فرمایید. 6 تحول اساسی در رابط کاربری عبارت اند از:

امکان مکالمه و صدا پایه بودن نرم‌افزار
مکالمه پایه بودن نرم افزارموبایل جز بزرگترین تحولات رابط کاربری در سال2020 می باشد که برندهای معتبر عالم از این قابلیت بهره مند هستند پس با افزودن این ویژگی به اپ تجارت خود می توانید در یک طرف با برند های روز فقیه مانند مایکروسافت و اپل در بازار رقابتی دیجیتال مارکتینگ کار نمایید.

همچنین افزودن قابلیت و امکان ویس و صدا نیز از دیگر تغییرات رابط کاربری در طراحی نرم‌افزار اندروید است.



ترکیب عکاسی و گرافیک در برنامه
یکی از از سایر از تغییرات UI در سال 2020 ، همپوشانی گرافیک بر روی تصاویر است. چنین شیوه ترکیبی به شما امکان نوآوری بیشتردرافزایش جلوه های بصری و جالب شدن محتوا را می‌دهد. برای اثربخشی بیشتر می توانید طرح ها و عنصرها بصری را هم راستا با ویژگی های منحصر به فرد برند خود مخلوط کنید.

مخلوط عکاسی و گرافیک در اپلیکیشن

هوش تصنعی و مصنوعی
هوش تصنعی که شاخه ای از رشته های کامپیوتری هست در این سالها محبوبیت ویژه ای را فی مابین مهندسین پیدا کرده وباعث ورود به عرصه دیجیتال مارکتینگ و طراحی برنامه گردیده‌است در سال 2020 امکان طراحی Ul به یاری هوش مصنوعی برای نرم‌افزار ها موجب پرورش و بسط بیزینس ها می‌شود.



افزودن تم های بدون نور به نرم‌افزار ها
تم های رابط کاربری تاریک در سال 2020 به محبوبیت بیشتری میان کاربران نرم افزارهای موبایل رسیده است به همین دلیل با افزودن این تم به برنامه خود می توانید موجب جذب کاربران بیشتری شوید.



3 ویژگی متمایز کننده تم های بدون نور عبارت اند از:

قابلیت و امکان پررنگ سازی موادسازنده طراحی را می‌دهد
موجب صرفه جویی در مصرف باتری دستگاه می‌شود
سبب ساز کاهش فشار چشم در شرایط نادر روشنایی می گردد.


افزودن تم های بدون‌نور به اپ ها


تصایر سه بعدی
عنصرها طراحی سه آینده سالهاست که کاربران را مجذوب خود می کند. محبوبیت این پروسه در سال 2020 با افزایش فناوری های VR و AR در حالا ارتقاء می‌باشد. به این ترتیب ، مخلوط و استفاده تصاویر سه بعدی در طراحی اپ میتواند ایده مناسبی برای سال 2020 باشد.



سادگی Ul
سادگی و مینیمالیسم در طراحی UI برای نرم افزارها جز مورد های مهم محسوب می شود. طرح های ساده اغلب مشتمل بر تایپوگرافی جسورانه، پالت های رنگ مینیمالیستی و فضای سفید زیادی می‌باشند که تاثیرزیادی در ساخت‌و‌ساز احساس راحتی در میان مخاطبین شما می کند.



گردآوری بندی

با پیاده سازی این موارد می توانید در جذب مخاطب و توسعه اپلیکیشن بیزینسی خود گام های موثری را بردارید. شرکت رایاپارس پیش کسوت ای درخشان درخصوص طراحی اپلیکیشن و طراحی وب می‌تواند به شما در جاری ساختن و طراحی رابط کاربری برنامه موبایل کمک نماید همچنین با سئو تارنما و سئو نرم‌افزار نیزدر دستیابی مرتبه در موتورجستجو گوگل سبب معرفی بیشتر تجارت شما به کاربران فضای اینترنت می شود.

جهت دریافت مشاوره بدون پول و نمونه کارها میتوانید از طریق پل های ارتباطی زیر تماس نتیجه ها کنید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.