سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۰۳

روشهایی برای تشخیص رنگ‌های مناسب

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

روشهایی برای تشخیص رنگ‌های مناسب

۲۶ بازديد

دست اندرکاران زیادی قادر است در توفیق یک نرم افزار موءثر باشد. برخی از طراحان تنها به پیاده سازی نرم افزار می پندارند و طرحی برای پیشرفت آن ندارند. ولی پیاده سازی اپلیکیشن، از ایده تا کسب درآمد باید روی اپ و اصول صحیح تهیه و تنظیم شود تا بتوان هم یوزرها اندروید و هم IOS را راضی نگه داشت. در اینجا برخی فاکتورهای اساسی توفیق برای نرم افزار‌های کاربردی تلفن همراه اورده شده‌است که هر پیشرفت دهنده بایستی در زمینه ی آن بداند.

طراحی اپلیکیشن در مشهد

طراحی اپلیکیشن


تصویب توصیه و مشورت کردن
آسانی نرم‌افزار و راحتی در استعمال از آن
آسانی در اپ‌ها بسیار سودمند می‌باشد. یک app بی آلایش باعث می گردد که یک استفاده کننده مجال بیشتری در آن صرف نماید نسبت به اپ هایی که یافتن طریق‌ها و راهبری آن طاقت فرسا می باشد. در صورتی استفاده کننده در نرم افزار شما برای مسیر یابی و پیمایش نرم‌افزار به نقص‌ بر بخورد به سرعت نرم افزار را حذف خواهد کرد و یک app دیگر را پیدا می‌نماید که نیازش را برآورده نماید. یوزرها زمانی به یک app بدترکیب می‌رسند که نمی‌توانند آنچه را که آن‌ها میخواهند به راحتی در اختیارشان قرار دهند صبرشان را از دست می‌دهند. براین اساس آسانی یک روش عالی برای میسر کردن اعتماد مشتری است. ( پیاده سازی نرم افزار در مشهد )

تلفن همراه فرندلی و رابط کاربری خوب
یوزرها موبایل به دو دسته اشخاص ساده و اشخاص ماهر طبقه‌بندی میشوند. براین اساس گسترش دهندگان نرم‌افزار‌های کاربردی گوشی تا حد متعددی مسئول ارائه سرویس ها جاری و یا این که پیچیده به یوزرها app خویش هستند. نرم‌افزار‌هایی که بی آلایش و شل میباشند خیلی زود محبوبیت استفاده کننده را به دست می آورند . ما آدم‌ها , قصد به جذب چیزهایی داریم که آسایش و راحتی برایمان مهیا می‌نماید , همین مورد برای کاربردهای گوشی نیز صحت می‌نماید. نرم افزار‌هایی با دسترسی سریع و پاسخگو احتمال تایید سریع استفاده کننده را دارا‌هستند . تنها مقصود توسعه و گسترش اپلیکیشن بایستی مدام به سمت ایجاد کرد نرم افزار‌های کاربردی با یک رابط کاربری خوب باشد تا استعمال از آن به نه قابلیت و امکان پذیر گردد .



مجال بارگذاری نرم افزار در گوشی
بی‌صبری طبیعت آدم میباشد, به این ترتیب برای یک app زمانبر بودن مجال لود یک ناکامی هست. هر نرم‌افزار کاربردی ایده‌آل نباید بیشتر از 15 ثانیه فرصت برای لود شدن صرف نماید. با این فعلا , زمانی فی مابین 16 تا 20 ثانیه هم قابل مدیر هست. گنجایش cpu و ram گوشی شما نقش مهمی در گزینش فرصت لود نرم‌افزار دارد. ممکن می باشد برای طرحی یکسان زمانهای مختلفی جهت بار گذاری روی دستگاه های متفاوت وجود داشته باشد. با این در حال حاضر باید مطمئن گردید که نرم افزار شما تا حد ممکن سریع است.

اندازه و وضعیت مداقه داراست
تعالی‌خیس بودن اندازه صفحه ها یک خنجر دولبه برای طراحان نرم‌افزار کاربردی میباشد . در حالی که فضای بیشتری برای قرار دادن موادتشکیل دهنده وجود داراست ، خلأ برای قرار دادن چیزهای غیر ضروری نیز وجود دارااست . مایحتاج هست که وضعیت و اندازه دکمه‌ها و در دست گرفتن‌ها را در نظر داشته باشید .هنگام پیاده سازی سهولت در به کارگیری از ارکان را مد لحاظ قرار دهید. بنابراین نیاز به در نظر گرفتن بیش‌ترین سطح ( اندازه کاغذ ) ، وضعیت انگشت ، اندازه دست یوزرها را می بایست هنگام پیاده سازی مد حیث داشته باشیم.



تلاش
این ادله ردیف فقرات توسعه و گسترش application می باشد . سازندگان می بایست اعتقادوباور نتایج نمایند که‌این نرم افزار و مجموع امکان آن پیش از ورود به بازار مصرف عمل می‌نماید . برنامه‌های کارآمد و پیروز می بایست همان گونه که انتظار می‌رود ، صرف‌نظر از دستگاهی که قرار هست روی آن اجرا شود ، به صحت شغل نمایند . یک اپ موفق باید بتواند بوسیله فروشگاه اپل استور نیز عرضه گردد و موبایل های هوشمند اپل هم بتوانند از آن استفاده مناسب را بنمایند و صرفا منحصر به فرد به اندروید نباشد.

امکان‌های آفلاین
گاهی ممکن هست که وب از دسترس ما دور باشد . براین اساس , بخش اعظمی از یوزرها app ممکن میباشد برنامه هایی را ترجیح دهند که توان جاری ساختن شغل با آن ها حتی هنگام متصل نبودن به وب وجود داشته باشد. اپ هایی که سوای اتصال به وب عمل میکنند اپ هایی با ایده ای داهیانه میباشند . این قابلیت برنامه وفاداری استفاده کننده به آن و کاربرد مداوم آنها در معاش را ضمانت میکند.



بها
هر app بایستی یک بها منحصر برای خدماتی که ارائه میکند در نظر بگیرد. یک Application می بایست دارنده بعضی چگونگی‌های حقیقی وواقعی باشد به طوریکه یوزرها با وجود دسترسی به آیتم‌های شبیه در بازار ، آن را برگزینند . و این اپلیکیشن باید به گونه ای باشد که مخاطب هر وقتی که از آن استفاده می‌نماید احساس رضایت کند.

پیاده سازی
یکی مهم ترین مسائلی می‌باشد که بایستی در حیث گرفته گردد پیاده سازی App میباشد . یک app می بایست به سیرتکامل‌ای پیاده سازی شود که سطح بالا و منحصر به فرد به نظر رسد . این دستور مسلما ً بر یوزرها بالقوه اثر می‌گذارد و آنها را ترغیب میکند تا آن را آزمون نمایند , با این در حال حاضر رتبه بندی بین اپ ها وجود داراست . وقتی مشاجره سکو بندی در میان باشد، اپلیکیشن می بایست امروزی و با گرافیک سطح بالا باشد.

سخن نقطه پایان

عواملی که در ابتدا گفته شد تا حد متعددی بر توفیق برنامه‌های کاربردی گوشی اثر میگذارند. فایده توفیق بدین شکل تعیین میگردد که ما میتوانیم عوامل مذکور در ابتدا را باصرفه کنیم تا به غرض آخری برسند . در غایت توسعه دهندگان باید اپلیکیشن‌های کاربردی موبایل خویش را استثنایی و استفاده کننده شالوده پیاده سازی نمایند که‌این فرمان تنها توسط اقدامات گسترش استوار و کارآمد شکل می گیرد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.