سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

چه گونه هایی از Bottom Sheet داریم؟

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

چه گونه هایی از Bottom Sheet داریم؟

۲۲ بازديد
بسته به نیاز سه نوع Bottom Sheet وجود دارااست که عبارتند از:
Bottom Sheet های استاندارد
Bottom Sheet استاندارد، محتوایی را علامت می‌دهند طراحی اپلیکیشن در مشهد که محتوای اساسی ورقه را کامل شدن می نماید. این Bottom Sheet ها در حالی که یوزرها با محتوای اساسی رابطه برقرار می نمایند قابل مشاهده می باشند. هنگامی که از Bottom Sheet استاندارد به کار گیری می‌کنید ، مخاطب می‌تواند Bottom Sheet و بقیه قسمتهای ورقه را به طور همزمان مشاهده کرده و با آنان تعامل نماید. این نوع Bottom Sheet در شکل نیاز به ایفا یکسری عمل هم‌زمان اثرگذار میباشد. شایسته ترین مورد برای نرم افزار هایی مانند پخش کننده موسیقی میباشد چون به یوزرها قابلیت و امکان میدهد هنگام مرور گالری ها ، موسیقی در هم اکنون پخش خویش را نیز در اختیار گرفتن نمایند. رایاپارس در تصویر پایین Bottom Sheet استاندارد را در تحت ورقه به رنگ آبی‌رنگ می‌بینید:
Modal Bottom Sheet یا این که Bottom Sheet مقید
BottomSheetDialogFragment یک نوع Fragment در کتابخانه امان اندروید میباشد که فرگمنت شما‌را تحت عنوان یک Bottom Sheet مقید ارائه میدهد و اصولاً تحت عنوان یک دیالوگ (فریم خودمانی) شغل می نماید و شایسته ترین آیتم برای منوها و دیالوگ های بی آلایش میباشد. این کادرهای گفتگوی Bottom Sheet روی محتوای مهم را می پوشانند و برای تعامل با محتوای مهم بایستی آن ها را بست زیرا در طول اکران این قاب یک پوشش تار محتوای اساسی را می پوشاند. در شرایطی که به محتوای سوا Bottom Sheet ضربه زده خواهد شد ، Bottom Sheet بسته می‌گردد. Bottom Sheet های مقید را می شود به شکل عمودی کشید و با کشیدن بی نقص آن‌ها به سمت تحت آنها‌را بست. در تصویر ذیل یک Modal Bottom Sheet یا این که Bottom Sheet مقید می‌بینید:
Bottom Sheet قابل توسعه
Expanding bottom sheets یا این که Bottom sheet های قابل پیشرفت ، سطح خرد و فرو ریخته ای را آماده می نماید که می‌تواند در شکل نیاز به وسیله استفاده کننده توسعه و گسترش یابد تا فضای بیشتری به آن تخصیص یابد. این نوع شایسته ترین خصوصیت های دو نوع گذشته Bottom Sheet ها را ارائه می نماید؛ دسترسی مداوم نوع استاندارد و اطراف و تمرکز نوع مقید.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.