سه شنبه ۱۸ اردیبهشت ۰۳

10 کتابخانه جالب JavaScript و CSS

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

10 کتابخانه جالب JavaScript و CSS

۱۹ بازديد
سعی ما بر این است شمارا با جذاب‌ترین و به‌روزترین طراحی اپلیکیشن در مشهد روندهای بسط اینترنت آشنا کنیم. از این رو هر یک‌سری وقت یک توشه تیم‌ای از شایسته ترین منابع را یافته و آن ها را با شما به اشتراک میگذاریم. امید داریم که گزینه دقت شما عزیزان قرار گیرد.
FBT
یک کادر‌ورک فی مابین‌المللی که به ترجمه اینترنت‌وب سایت‌ها رایاپارس و نرم‌افزار‌ها به لهجه‌های متعدد یاری می‌نماید. اصولا این کتابخانه به وسیله گروه چهره‌بوک برای به کار گیری داخلی پیشرفته بود، ولی فعلا به طور منبع گشوده (open-source) با جواز MIT بدون‌پول در دسترس میباشد.
نقشه روش (Roadmap) برای تبدیل شدن به توسعه و گسترش‌دهنده اینترنت در سال 2019
یک GitHub repo جذاب با داده ها عمیقی در خصوص مهمترین مهارت‌هایی که یک توسعه و گسترش‌دهنده بایستی در سال 2019 داشته باشد. راهنماها در نمودارهای فوق‌العاده ظریف سازماندهی گردیده‌اند که Front-end، Back-end و Devops توسعه و گسترش اینترنت را پوشش میدهند.
Mesh Lines Animated
Mesh Lines Animated گروه‌ای از پنج دموی متحرک شگفت‌انگیز است که با کتابخانه MeshLine، WebGL و three.js تشکیل شده‌اند. شما می توانید این مثال‌ها را در پروژه‌های خویش به صورت تماما بدون‌پول به کار گیری نمایید. همینطور می توانید دموها را در بعدی سفارشی‌ نمائید.
حذف پس‌قضیه عکس
نرم افزار اینترنت عالیی که عکس را گرفته و آن را تجزیه می‌نماید و پس‌موضوع را با تمرکز بی نقص پیکسل حذف می‌نماید. شما میتوانید سریعا نرم افزار را با یک فولدر عکس یا این که به آسانی با وارد کردن URL عکس آزمون نمائید. حاصل حقیقتا موءثر میباشند، به ویژه برای ابزار مجانی.
SimpleBar
کتابخانه JavaScript و CSS که ظواهر نوارهای پیمایشی را در اپلیکیشن شما آپ دیت می‌نماید. این کتابخانه بسیار شل جایگزین نوارهای پیمایش پیش‌فرض مرورگر می‌گردد و در کلیه مرورگرها مشابه به هم میباشند. مورد‌های سفارشی گرانبهایی را ارائه می دهد و دارنده مستندات خیر و خوبی یاور با مثال‌های فراوان میباشد.
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.