چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ۰۳

طراحي اپليكيشن فروشگاهي

مرجع رسمي مقاله هاي طراحي اپليكيشن اندرويد در مشهد

طراحي اپليكيشن فروشگاهي

۵۰ بازديد

امروزه با پيشرفت دانش و تكنولوژي، مغازه ها به گوشي ها شيوه پيدا كردند و توانسته اند فروش خويش را يك‌سري برابر نمايند. هر فروشگاهي كه رو به امروزي شدن مي‌آورد، در اقدامات آن طراحي اپليكيشن در مشهد ديده ميشود. با داشتن يك نرم افزار فروشگاهي، مغازه ميتواند فروش خويش را يك‌سري برابر نمايد و مالك دكان و مشتري از خريد خويش راضي باشند. با ما باشيد تا با تشكيل داد نرم افزار تلفن همراه فروشگاهي اندرويد آشنا گرديد.مزيت داشتن يك نرم افزار فروشگاهي
امروزه كسب و شغل هاي متعدد در‌پي پباده سازي نرم افزار براي حوزه خاص خويش مي‌باشند. ۷۰ درصد از پول هاي به دست آمده از دنياي فناوري داده ها، از فروش اينترنتي است با وجود اين كه در‌اين حوزه اشخاص بسيار متعددي فعال مي باشند، البته اشخاص بهره متعددي را به دست مي‌آورند. اين يك كدام از دلايلي ميباشد كه بيشتر مغازه ها رو به پباده سازي نرم افزار فروشگاهي آورده اند.
مزيت ايجاد كرد و ساخت نرم افزار فروشگاهيدنياي ديجيتال روز آپ تو ديت در هم اكنون گران قدر شدن ميباشد و براي عقب افتادن از اين دنياي تكنولوژي و فايده بيشتر نبايد اين جهان را فراموش كرد.خصوصيت هاي پباده سازي نرم افزار فروشگاهي به وسيله جمهوري اسلامي ايران نرم افزار
جمهوري اسلامي ايران نرم افزار با داشتن دسته ماهر در توسعه و گسترش و پباده سازي نرم افزار بخصوص در ايجاد كرد و پباده سازي نرم افزار فروشگاهي با با كيفيت مهارت داراست و دارنده خصوصيت هاي بخش اعظمي ميباشد البته بعضا از اين مشخصات كه به طور همگاني و كلي نرم افزار هاي فروشگاهي وجود دارااست را در ذيل ملاحظه كنيد.
خصوصيت هاي پباده سازي نرم افزار فروشگاهيپرداخت در نرم افزار فروشگاهيفرآيند پرداخت
شايد در يك نرم افزار فروشگاهي چيزي كه براي استفاده كننده و استفاده كننده اساسي ميباشد شيوه پرداخت و اعتقاد از داراي اعتبار بودن مغازه و نرم افزار ميباشد. لذا براي دادن اعتقاد به مشتريان مي‌توانيد علاوه بر قابليت و امكان پرداخت آنلاين، پرداخت درب خانه را نيز به آن اضافه فرماييد.
loginعضويت و پذيرش نام‌و‌نشان در نرم‌افزار فروشگاهي
از ساير خصوصيت هاي يك پباده سازي نرم افزار فروشگاهي خوب، قابليت و امكان عضويت در آن و پذيرش نام‌و‌نشان با پيامك يا اين كه پست الكترونيك ميباشد. با اين عمل ميتوانيد با داشتن شماره يا اين كه نشاني اينترنتي استفاده كننده ارزش هاي نو، اقلام تازه، تخفيف هاي ويژه و... را براي وي ارسال فرمائيد تا جذب مغازه شما خواهد شد. در كنار اين مي بايست قابليتي داشته باشد كه وقتي كه مجدد به نرم افزار فروشگاهي شما رجوع و برگشت، نيازي به نام نويسي مجدد نباشد و بتواند با وارد كردن اسم كاربري و يا اين كه پست الكترونيك و پسورد خويش بتواند به اكانت كاربري پيشين خويش بازگردد.
آگهي هاآگهي
در نرم افزار فروشگاهي خويش بايد بتوانيد آپ تو ديت هاي ورژن تازه را آگهي نمائيد.نرم افزار فروشگاهي شما بايستي بتواند اين قابليت را به استفاده كننده بدهد كه با اختيار مجموع بتوانند شيوه ارسال كالاي خويش را تعيين نمايد و بتوانند كالايي را در ليست گزينه عشق خويش اضافه نمايند.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.